køb af hest
Fra : ole

Dato : 02-07-01 22:13

er der nogen der har et udkast til en kontrakt , eller hved hvor man
kan finde en.

Mvh Ole

Fra : Tickle

Dato : 03-07-01 09:17

Hej Ole!

De gange jeg har købt hest, har vi selv udfærdiget en.

Alt efter hvilken hest osv.

Der stod:

Undertegnede har d.d. købt XXXXXX en XX årig hoppe/vallak af: XXXXXXXX til
en pris af ???? kr.
Købet er betinget af at XXXXXX kan gå rent igennem dyrlægetjek.
I tilfælde af at XXXXX ikke kan gå igennem dyrlægetjek, tilbageleveres XXXXX
for købers regning.

Håber det kan hjælpe lidt på vej.

Mvh. Mette000000000

Fra : Louise Lorentsen

Dato : 04-07-01 12:31

> er der nogen der har et udkast til en kontrakt , eller hved hvor man
> kan finde en.

Jeg mener at du kan finde en via dansk rideforbunds hjemmeside
www.rideforbund.dk.

Mvh. Louise Lorentsen

Fra : Trine Dyrgaard

Dato : 04-07-01 23:47

Se eventuelt her http://www.lr.dk/heste/diverse/lhnyheder.htm?expand=

Jeg tror i øvrigt, købekontrakten på min hest er fra DV/travhesteavlen?
Eller er det helt forkert?

--
-Trine

Se Robin på http://knarf.adsl.dk

Fra : Balslev

Dato : 13-07-01 16:58

Ja, DTC (Dansk Travsport Centralforbund) udfærdiger også kontrakter.

Fra : Tanja Bromley

Dato : 05-07-01 17:47

Jeg har en rimelig simpel standardkontrakt, som jeg selv har brugt flere
gange.
Hvis nogen af Jer er interesseret i at se den, kan I bare stikke mig en
mail, så sender jeg den ...

Mvh. Tanja B