Jomfru campingtur
Fra : Kokken

Dato : 04-04-07 15:41

Hej campister

Vi har besluttet at vi nu vil bruge vores ferie på camping. Uge 31 og 32.
Jeg har ikke E-kort men det kan jeg jo få senere.

Vi vil gerne campere ved jyllands vestkyst et den ene uge og et sted den
anden uge. Vi søger et " fast mobilhome" eller en fast campingsvogn med det
hele, da vi jo er nye i faget. Sarah på 7½ skal mulig for at komme i en
pool, legeplads, børneclub, osv. Det skal være en plads med min 3 stjerner.

Har i nogle ideer ?

Venlig hilsen

Michael, Anna og Sarah

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Kim Bonnesen

Dato : 09-04-07 20:14

Hej i 3

Hvis i vil være sikre på det hele og betale hvad en sådan ferie koster , så
kik efter "TopCamp" pladserne
www.topcamp.dk
eller
www.dk-camp.dk under Elite Camp så er i rimelige sikre på at ramme en
perfekt ferie.

Kim

Fra : KHH

Dato : 09-04-07 22:03

"Kim Bonnesen" <bonnesen.kim@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hej i 3
>
> Hvis i vil være sikre på det hele og betale hvad en sådan ferie koster ,
> [...]

Hvis man har en bankbog i lighed med A. P. Møllers, er disse da ganske
afgjort fine.

Men skal man betale udelukkende for at overnatte, er min påstand, at de er
pengemaskiner.

Jeg var netop i påsen på en eliteplads, og jeg mener ikke jeg fik valuta for
pengene, pladserne var ikke en gang afmærket med hække, men blot med et par
plastikrør med pile på, altså intet privatliv, naboen kunne glo direkte ind
i forteltet.

De forskellige tilbud, Sauna, sol og internet, om ikke ubetalige, så
hundedyre.

Jeg foretrækker en plads, hvor der er standplads, servicebygning med køkken
bad og toilet, hverken mere eller mindre, for eks. Backtonature pladser,
hvor det er fred og ro.

Fra : Kim Bonnesen

Dato : 09-04-07 23:48

Hej KHH
Det er jo også en AP Møller plads der spørges efter .....
Alt til barnet : dyr , pool , computer , masser af lege redskaber m.m.
Og hvis man vil nyde , må man jo yde .....

Selvfølgelig kan man jo også bare tage et strandtelt på stranden ved RØMØ
Hi,Hi
Kim

Fra : KHH

Dato : 12-04-07 11:03

Der findes heldigvis også pladser, hvor der kun skal betales 120 kr. pr.
pluds strøm men med fri bad.

Ok. det skal så dertil skrives den ulempe, at man ligger i en natur, hvor
storken spanker hen over engen og vi bliver forstyrret af fuglenes sang ved
morgenmaden, og græsset er pænere end i en parcelhave.

Alt dette minder jo helt klart ikke om en plads, hvor forældre kan blive fri
for at tage sig af deres børn.

Men prisen taget i betragtning, finder jeg, at jeg kan lever med de ulemper
der findes på pladsen.