Nyt gulvtæppe i bil
Fra : HenrikAntonisen@gmai~

Dato : 02-04-07 13:38

Jeg ville gerne skifte hele gulvtæppet i min gamle landcruiser ud med
et nyt.
Er der nogle der har nogle tips til at få et stykke tæppe til at ligge
pænt, det originale er jo nærmest støbt i facon?
Hvor køber man den rette type tæppe henne?

Henrik
www.ha-ts.dk

Fra : Brian

Dato : 02-04-07 13:46

HenrikAntonisen@gmail.com wrote:
> [...]
> Er der nogle der har nogle tips til at få et stykke tæppe til at ligge
> pænt, det originale er jo nærmest støbt i facon?

Doppeltklæbende tape - de har noget ved Harald Nyborg, der fanger rigtig
godt an: http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=2253&n=10&KundeID=

Det brugte jeg i min egen bil, efter at jeg havde hele kabinen splittet ad,
og det holder fint på formerne.

> Hvor køber man den rette type tæppe henne?

Tæppehandel eller reservedelspusheren ?

Der er næppe meget vundet ved at finde et tæppe fra en skrottet bil.

/Brian

Fra : Mr J..

Dato : 03-04-07 10:20

[...]

Køb et originalt tæppe, det andet bliber noget crap, de rigtige tepper er
formsyet/trykt..

Mvh
Morten