Komplette sommerfælge, hvor?
Fra : Martin Petersen

Dato : 01-04-07 18:01

Hejsa.

Svigermor skal have nye sommerdæk, og jeg tænkte at det var nemmest at købe
dem komplet på postordre. De gamle stålfælge trænger alligevel til
udskiftning, så mon ikke det er løsningen?

Men hvor køber man komplette hjul? Daekonline sælger dem åbenbart ikke mere,
og thansen har ikke stålfælge. Jeg behøver vel ikke nævne at det skal være
billigt. :)

På forhånd tak!

- Martin

Fra : Stig Mogensen

Dato : 01-04-07 18:32

Martin Petersen wrote:

> [...]
>
> Men hvor køber man komplette hjul? Daekonline sælger dem åbenbart ikke
> mere, og thansen har ikke stålfælge. Jeg behøver vel ikke nævne at det

www.bilxperten.dk ?

/Stig
--
* Registered Linux user #291266, with http://counter.li.org.*

Fra : Tue

Dato : 01-04-07 18:34

On 1 Apr., 19:00, "Martin Petersen" <knopfisk@[FJERN]nakskovnet.dk>
wrote:
> [...]
> og thansen har ikke stålfælge. Jeg behøver vel ikke nævne at det skal være

Kan du tysk så prøv denne side:
http://www.reifenversand.com/
Jeg har købt dæk der to gange og har været tilfreds begge gangene. Men
du skal få dækkene leveret til en adresse, hvor du er sikker på, at
der er en der kan tage i mod dem. Ellers risikere du at de bliver
sendt tilbage til Tyskland.

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 01-04-07 18:50

Martin Petersen wrote:
> [...]
>
> Men hvor køber man komplette hjul? Daekonline sælger dem åbenbart
> ikke mere, og thansen har ikke stålfælge. Jeg behøver vel ikke nævne

Hej...

Send mig en mail, så skal jeg give dig en god pris...
Bil mærke/model, dæk størrelse, dæk kvalitet og hvor i landet...

XXXXXXXXXXXX CENCURERET XXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Fra : Martin Petersen

Dato : 01-04-07 18:59

meddelelse news:460ff0e2$0$90275$14726298@news.sunsite.dk...

> Hej...
>
> Send mig en mail, så skal jeg give dig en god pris...
> Bil mærke/model, dæk størrelse, dæk kvalitet og hvor i landet...

Mail sendt.

- Martin

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 01-04-07 19:29

Martin Petersen wrote:

> Mail sendt.

Ikke modtaget - har du rettet mailadressen eller brugt info@cf-offroad.dk?

XXXXXXXXXXXX CENCURERET XXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Fra : Martin Petersen

Dato : 01-04-07 19:34

meddelelse news:460ff9d9$0$90266$14726298@news.sunsite.dk...

> Ikke modtaget - har du rettet mailadressen eller brugt info@cf-offroad.dk?

Jeg har rettet den. Men du får den lige til den anden også.

- Martin

Fra : Martin Petersen

Dato : 02-04-07 15:26

meddelelse news:460ff9d9$0$90266$14726298@news.sunsite.dk...

> Ikke modtaget - har du rettet mailadressen eller brugt info@cf-offroad.dk?

Ved ikke om du har svaret, men jeg har ikke modtaget noget. :)

- Martin

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 02-04-07 17:31

Martin Petersen wrote:
> Ved ikke om du har svaret, men jeg har ikke modtaget noget. :)

Det har jeg ikke - jeg ved ikke hvad der er gået galt - jeg har først fået
din mail senere og du har svar i aften.

XXXXXXXXXXXX CENCURERET XXXXXXXXXXXXXXXXXXX