Ødelagt motor
Fra : Tom

Dato : 01-04-07 09:11

Hey

Så røg motoren sig en tur i min mondeo. Kan åbenbart ikke køre uden
olie....øv øv øv
Og det med næsten ny motor der kun har kørt 330.000 Km.

--
Tom

Fra : Inkognito

Dato : 01-04-07 09:13

"Tom" <christensen@bigfoot.com> skrev i en meddelelse

> Kan åbenbart ikke køre uden olie

Hvordan det?
En gut som dig checker sikkert regelmæssigt - og konen kører den aldrig...

2 liters er vel erstatningen?

Fra : Inkognito

Dato : 01-04-07 18:25

"Inkognito" <a@b.dk> skrev i en meddelelse

> Hvordan det?

Åh, 1. april. Damm it

Fra : TDN

Dato : 01-04-07 09:15

> [...]
> olie....øv øv øv
> Og det med næsten ny motor der kun har kørt 330.000 Km.

Du som laver det hele selv, har glemt at checke oliestanden, det lyder
usansynligt. Mon ikke det er en undskyldning over for fruen for at for en
større motor under hjelmen eller anden bil

Hvis ovenstående ikke er tilfældet så kondoleres der hermed.

Mvh
Thomas

Fra : Thostrup

Dato : 01-04-07 09:19

1. april ...

Mvh Thostrup

Fra : TDN

Dato : 01-04-07 09:30

"Thostrup" <no@way.com> skrev i en meddelelse
> 1. april ...
>
> Mvh Thostrup

Aghrrrrh, der var jeg ikke helt vågen.

Mvh
Thomas

Fra : Hafnia

Dato : 01-04-07 19:19

"Thostrup" <no@way.com> skrev i en meddelelse
> 1. april ...

ja en ford kan da ikke køre 330.000 uden at være rustet væk...

Fra : Ukendt

Dato : 01-04-07 19:28

On Sun, 1 Apr 2007 20:19:03 +0200, "Hafnia" <secolo@bysantin.ik>
wrote:

>"Thostrup" <no@way.com> skrev i en meddelelse
>>
>ja en ford kan da ikke køre 330.000 uden at være rustet væk...

Joooh, det kan den godt - den kan være hyrevogn eller besøge
pladesmeden hvert andet år )
--
Ivan Madsen,
Xsara Weekend HDi

Fra : Ukendt

Dato : 01-04-07 19:50

<Ivan Madsen> skrev i en meddelelse

> Joooh, det kan den godt - den kan være hyrevogn eller besøge
> [...]

Hehe..fedt vognpark dêr...

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 01-04-07 20:52

"Egue" <-> writes:

> Hehe..fedt vognpark dêr...

Hmm, hvad går en Ivan på literen?

Fra : Leonard

Dato : 01-04-07 19:51

On Sun, 01 Apr 2007 20:27:33 +0200, Ivan Madsen wrote:

> Joooh, det kan den godt - den kan være hyrevogn eller besøge
> pladesmeden hvert andet år )

Det er ikke mange hyrevogne, der når 330.000 på 2 år ... altså skal den
alligevel forbi pladesmeden
--
Leonard
http://leonard.dk/

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 01-04-07 20:07

"Leonard" <piper28a@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Det er ikke mange hyrevogne, der når 330.000 på 2 år ... altså skal den
> alligevel forbi pladesmeden
> --
Nøjagtigt som VAG og deres tandremme, show but no go :((.

Fra : Brian

Dato : 01-04-07 20:59

Jørgen M. Rasmussen wrote:

> Nøjagtigt som VAG og deres tandremme, show but no go :((.

Ja, sådan kan man jo også helt diskret klemme ud mellem sidebenene, at ens
Skoda har smidt remmen

/Brian

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 01-04-07 21:34

"Brian" <nej@tak.du> skrev i en meddelelse news:46100f0a$0$90266$

> Ja, sådan kan man jo også helt diskret klemme ud mellem sidebenene, at ens
> Skoda har smidt remmen

Klemme er nu så meget sagt, og remmen etc. er fin-fin, men remhjulet
knækkede en not :(. Det var dyrt, tæt på havnen.

Fra : Ukendt

Dato : 01-04-07 19:49

"Hafnia" <secolo@bysantin.ik> skrev i en meddelelse

> "Thostrup" <no@way.com> skrev i en meddelelse
>>
> ja en ford kan da ikke køre 330.000 uden at være rustet væk...

Jeg rundede 342.000 igår.

Fra : Ukendt

Dato : 01-04-07 09:45

On Sun, 1 Apr 2007 10:10:33 +0200, "Tom" <christensen@bigfoot.com>
wrote:

>Hey
>
>Så røg motoren sig en tur i min mondeo. Kan åbenbart ikke køre uden
>olie....øv øv øv
>Og det med næsten ny motor der kun har kørt 330.000 Km.

Og det skete vel, da du lige havde fået den banket op over 235 ? )
--
Ivan Madsen,
Xsara Weekend HDi

Fra : Rune S. Larsen

Dato : 01-04-07 11:52

Tom skrev:
> Hey
>
> Så røg motoren sig en tur i min mondeo. Kan åbenbart ikke køre uden
> olie....øv øv øv
> Og det med næsten ny motor der kun har kørt 330.000 Km.

Hehe, den var god. :)

Fra : Ukendt

Dato : 01-04-07 16:38

"Tom" <christensen@bigfoot.com> skrev i en meddelelse
> Hey
>
> Så røg motoren sig en tur i min mondeo. Kan åbenbart ikke køre uden
> olie....øv øv øv

Tec2000 ville ha' været din ven, hvis ikke det er den 2. i morn'..,o)

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 02-04-07 12:51

> Tec2000 ville ha' været din ven, hvis ikke det er den 2. i morn'..,o)

Tec2000?

Troels

Fra : Inkognito

Dato : 02-04-07 17:36

"Troels Plougmann-Olsen" <blalbla@defekt.dk> skrev i en meddelelse

> Tec2000?

Ja, Olesen og hans indædte kamp for det tilsætningsmiddel.
Kom nu ind i kampen, mand

Fra : Brian

Dato : 02-04-07 17:48

Inkognito wrote:
> "Troels Plougmann-Olsen" <blalbla@defekt.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, Olesen og hans indædte kamp for det tilsætningsmiddel.
> Kom nu ind i kampen, mand

Hmm... skal der snart indledes en gættekonkurrence på hvem der prøver at
være Inkognito ?

Jeg har ihvertfald et bud

/Brian

Fra : Inkognito

Dato : 02-04-07 18:29

> Jeg har ihvertfald et bud

ROFL

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 02-04-07 22:07

> Hmm... skal der snart indledes en gættekonkurrence på hvem der prøver at
> være Inkognito ?
>
> Jeg har ihvertfald et bud

Du er _langt_ bagud

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Brian

Dato : 02-04-07 22:10

Uffe Bærentsen wrote:
> "Brian" <nej@tak.du> skrev i en meddelelse

> Du er _langt_ bagud

Mistanken er gammel, men skrivemåden er let genkendelig og dette var det
sidste der skulle til for at overbevise

/Brian

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 02-04-07 18:04

> Ja, Olesen og hans indædte kamp for det tilsætningsmiddel.
> Kom nu ind i kampen, mand

Fortæl noget mere? Det lyder beekendt? :D

Troels

Fra : Morten From Sønderga~

Dato : 02-04-07 19:20

On Mon, 2 Apr 2007 19:04:18 +0200, "Troels Plougmann-Olsen"
<blalbla@defekt.dk> wrote:

>Fortæl noget mere? Det lyder beekendt? :D

Det er et fantastisk tilsætningsstof der smører så godt at man faktisk
ikke behøver at bruge det, der udover, hvis man drikker det, så kan
det fjerne dårlig samvittighed over at smide McDonalds affald ud af
vinduet.

--
Morten F. Søndergaard
Land Rover 90 TD '87

Fra : Ukendt

Dato : 02-04-07 20:02

"Morten From Søndergaard" <from@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ikke behøver at bruge det, der udover, hvis man drikker det, så kan
> det fjerne dårlig samvittighed over at smide McDonalds affald ud af

Min samvittighed er ganske ren.
Mit affald er sikkert samlet op af en kommunalansat pt.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 02-04-07 21:37

Egue skriver:

> Min samvittighed er ganske ren.

Hvilken ?

> Mit affald er sikkert samlet op af en kommunalansat pt.

Næppe.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Ukendt

Dato : 02-04-07 21:49

> Egue skriver:

> Hvilken ?

Min samvittighed.

> Næppe.

Så kom du sikkert forbi...

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 02-04-07 21:51

> Min samvittighed.

> Så kom du sikkert forbi...

Uh. Har fundet popcornene. Det her bliver godt!

Troels

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 02-04-07 21:58

Troels Plougmann-Olsen skriver:

> Uh. Har fundet popcornene. Det her bliver godt!

Nix. Den mand ejer ingen samvittighed. Han er og bliver et natursvin og
kan ikke selv se det. Der er kun 1 ting at gøre ved hans slags. Find
privatadressen og begynd at lasse affald af hos ham.

Fra : Ukendt

Dato : 02-04-07 22:03

> [...]
> kan ikke selv se det. Der er kun 1 ting at gøre ved hans slags. Find
> privatadressen og begynd at lasse affald af hos ham.

Du er misundelig på jeg tør indrømme det.
Du er falsk, det er jeg ikke.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 02-04-07 22:05

Egue skriver:

> Du er misundelig på jeg tør indrømme det.

Nej. Du beviser at du er dum som en dør.

> Du er falsk, det er jeg ikke.

Du tager fejl (igen)

Fra : Ukendt

Dato : 02-04-07 22:13

> Egue skriver:

> Nej. Du beviser at du er dum som en dør.

Nej. Jeg er et skovsvin til tider.
Men du er latterlig, du gider diskutere
det om igen, her ca. et år efter du sidst
var på barikaderne..
Sikkert fordi du vil komme bedre ud
af diskussionen nu end dengang.,o)
Men glem det. Du ER gjort færdig..

> Du tager fejl (igen)

Jeg KAN ikke ta' fejl.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 03-04-07 05:13

Egue skriver:

> Nej. Jeg er et skovsvin til tider.

Netop, du er dum som en dør.

> Men du er latterlig, du gider diskutere
> det om igen, her ca. et år efter du sidst
> var på barikaderne..

Næh.

> Sikkert fordi du vil komme bedre ud
> af diskussionen nu end dengang.,o)

Det kan jeg ikke. Allerede dengang beviste du over for alle andre, hvor
dum du er. Det kan du næppe gøre bedre igen.

> Jeg KAN ikke ta' fejl.

Netop.
Du selv vide bedre !

Fra : Ukendt

Dato : 03-04-07 20:39

> Egue skriver:

> Netop, du er dum som en dør.

En spade er en spade, men du
er og blir' en skovl.

> Næh.

Jo. Det siger mig, du er et ÆGTE fjols.
Du fatter ikke mine provokationer, som
helt sikkert alligevel har et reelt nok indhold,
selvom interessen herfor forekommer mig
en del overdrevet...både fra din og andres side.
Men underholdende og tildels en anelse
afhængighedsskabende, det er det.

> Det kan jeg ikke. Allerede dengang beviste du over for alle andre, hvor
> dum du er. Det kan du næppe gøre bedre igen.

Nu var det ikke mig som bragte det på banen igen:,o)

> Netop.
> Du selv vide bedre !

Ja. Langt bedre.
Du er stadig en skovl.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 03-04-07 21:39

Egue skriver:

> Jo. Det siger mig, du er et ÆGTE fjols.

Du tager fejl

> Nu var det ikke mig som bragte det på banen igen:,o)

Og heller ikke mig. Hvor vil du hen med det ?

> Ja. Langt bedre.

Ja, nemlig ja.....

Fra : Ukendt

Dato : 03-04-07 21:45

> Egue skriver:

> Du tager fejl

Jeg KAN ikke ta' fejl.

> Og heller ikke mig. Hvor vil du hen med det ?

Hen ?
Hvorfor flygte ?
Dyrker ikke din passion..

> Ja, nemlig ja.....

Erik Paaske...

Fra : Ukendt

Dato : 02-04-07 22:01

> Uh. Har fundet popcornene. Det her bliver godt!

Nej det blir' en kort fornøjelse.
Klaus gir' op for nemt og det i sig selv
er trættende..,o)

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 02-04-07 22:01

Egue skriver:

> Nej det blir' en kort fornøjelse.

Jeps

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 02-04-07 21:54

Egue skriver:

> Min samvittighed.

Det ejer du ikke

> Så kom du sikkert forbi...

Sikkert. Kommer tit ovre på de kanter.
Jeg har godt lagt mærke til at der ser utroligt beskidt ud derovre.

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 02-04-07 22:24

On Mon, 02 Apr 2007 22:54:12 +0200, "Klaus D. Mikkelsen"
<er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote:

>Egue skriver:

>Det ejer du ikke

>Sikkert. Kommer tit ovre på de kanter.
>Jeg har godt lagt mærke til at der ser utroligt beskidt ud derovre.

>--

Det er så hut jeg visker ovre i Vestjylland?

Det må være irriterende at bo et sted med så meget flyvesand. Man aner
jo fandme ikke om hele ens matrikel er hjemme, når man kommer hjem fra
job.

Og så er naturen jo til gengæld meget afvekslende. Marehalm -
fyrretræer - marehalm - fyrretræer osv. osv.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ukendt

Dato : 03-04-07 20:43

> Og så er naturen jo til gengæld meget afvekslende. Marehalm -
> fyrretræer - marehalm - fyrretræer osv. osv.

Til gengæld er der ikke ret langt til de steder 'hvor det sker'.
Broen er kun en hindring, hvis man skal på øen 1 gang årligt.
Resten har vi herovre...gode og billige forbindelser til Fyn bla..længere
østpå sker der jo intet....se eks. MC udstillingen 2007 som seneste
eksempel.)

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 02-04-07 22:10

"Egue" <-> skrev i en meddelelse

> Min samvittighed er ganske ren.
> Mit affald er sikkert samlet op af en kommunalansat pt.

Tidligere sagde du, at du smed det ud fordi det komposterede.
Nu er der lige pludselig behov for at samle det op igen.
Mon ikke du hellere skulle holde dig til at smide den slags i
skraldespanden.
Det ville glæde mig og sikkert en masse andre.

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Ukendt

Dato : 03-04-07 20:35

"Uffe Bærentsen" <leitiFJERNES@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Tidligere sagde du, at du smed det ud fordi det komposterede.

Det er korrekt. Det sagde jeg faktisk Rigtig godt husket.
Glæder mig folk hører efter.

> Nu er der lige pludselig behov for at samle det op igen.

Jeg ser det ikke som et behov. Men sådan er systemet nu engang indrettet.

> Mon ikke du hellere skulle holde dig til at smide den slags i
> skraldespanden.

Folk forurener på mangt en måde. Dette er så
min udgave.

> Det ville glæde mig og sikkert en masse andre.

De ville glæde miljøforkæmperne, hvis du
havde følgende signatur:

mvh Uffe
Raleigh Classic
Centurion Sport

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 03-04-07 21:36

"Egue" <-> skrev i en meddelelse

> Det er korrekt. Det sagde jeg faktisk Rigtig godt husket.
> Glæder mig folk hører efter.

Gid du også gjorde det.

> Jeg ser det ikke som et behov. Men sådan er systemet nu engang indrettet.

Behovet opstår ved dit svineri.

> Folk forurener på mangt en måde. Dette er så
> min udgave.

Hvad med at du ikke gjorde det.

> De ville glæde miljøforkæmperne, hvis du
> havde følgende signatur:
>
> mvh Uffe
> Raleigh Classic
> Centurion Sport

Da jeg her skriver i en _bil_ gruppe er mine andre transportmidler uden
relevans.

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Ukendt

Dato : 03-04-07 21:49

> Gid du også gjorde det.

Du går op i det.

> Behovet opstår ved dit svineri.

Ja. Systemerne der tar' hånd, virker..

> Hvad med at du ikke gjorde det.

Ja at..?

> Da jeg her skriver i en _bil_ gruppe er mine andre transportmidler uden
> relevans.

Men du interesserer dig for min bortskaffelse af affald..
Der går lidt Klaus i din stil dêr..
-men sådan må man jo hjælpe hverandre, ikk ?

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 03-04-07 21:56

Egue skriver:

> Men du interesserer dig for min bortskaffelse af affald..
> Der går lidt Klaus i din stil dêr..
> -men sådan må man jo hjælpe hverandre, ikk ?

Tjah, det nytter jo ikke noget. Du står jo helt alene med din latterlige
holdning. Du udstiller dig selv som det du er gang på gang.

Fra : Ukendt

Dato : 03-04-07 22:16

> Tjah, det nytter jo ikke noget. Du står jo helt alene med din latterlige
> holdning. Du udstiller dig selv som det du er gang på gang.

Du er stor tilhænger af nougat ?

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 03-04-07 23:26

"Egue" <-> skrev i en meddelelse