20 meter bremsespor = 115 km/t
Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 31-03-07 15:03

Subj - det fatter jeg bare ikke en meter af!

http://ekstrabladet.dk/112/article286061.ece

??
--
Per, Esbjerg

Fra : Anders Christensen

Dato : 31-03-07 15:04

Per Henneberg Kristensen skrev:
> Subj - det fatter jeg bare ikke en meter af!
>
> http://ekstrabladet.dk/112/article286061.ece

"Et 20 meter langt blodspor vidnede desuden om den fatale ulykkes omfang."

Jeg tror blot du har set forkert.

Fra : ShutEye

Dato : 31-03-07 16:57

> "Et 20 meter langt blodspor vidnede desuden om den fatale ulykkes omfang."
>
> Jeg tror blot du har set forkert.

Fandens at folk kan finde på at køre sådan!
Spær idioten inde!

Fra : Hr. Jensen

Dato : 31-03-07 21:00

On Sat, 31 Mar 2007 17:57:28 +0200 "ShutEye" <no@no.no> sent the
following smoke signals:

>Fandens at folk kan finde på at køre sådan!
>Spær idioten inde!

Og han er ikke den eneste...
http://ekstrabladet.dk/112/article286160.ece

Jeg håber sgu, at de pårørende finder ham, før politiet gør det.

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : ShutEye

Dato : 31-03-07 21:13

> Og han er ikke den eneste...
> http://ekstrabladet.dk/112/article286160.ece
>
> Jeg håber sgu, at de pårørende finder ham, før politiet gør det.

Ja så KOMMER han sgu til at lære det!

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 31-03-07 22:27

Hr. Jensen used his keyboard to write :
> Jeg håber sgu, at de pårørende finder ham, før politiet gør det.

Så vi kan få endnu flere folk bag tremmer?

Fra : Hr. Jensen

Dato : 31-03-07 23:14

On Sat, 31 Mar 2007 23:27:08 +0200 Henrik Stidsen
<henrikstidsen@gmail.com> sent the following smoke signals:

>Hr. Jensen used his keyboard to write :
>
>Så vi kan få endnu flere folk bag tremmer?

Nej, så svinet kan mærke på egen krop, hvordan det føles at blive hårdt
kvæstet og efterladt...

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 01-04-07 11:17

Hr. Jensen submitted this idea :

> Nej, så svinet kan mærke på egen krop, hvordan det føles at blive hårdt
> kvæstet og efterladt...

Hvilket jo så vil give flere folk bag tremmer...

Jeg forstår udemærket hvis offerets familie og venner har lyst til at
torturere føreren i 14 dage som hævn, sådan vil jeg sandsynligvis også
selv reagere - men det er bare ikke vejen frem.

Iøvrigt er manden vist nærmest klar til indlæggelse på psyk eftersom
retten har beordret ham til at modtage psykologhjælp mens han er
varetægtsfængslet.

Fra : ShutEye

Dato : 01-04-07 12:22

> Så vi kan få endnu flere folk bag tremmer?

Du har ret, men harmen skal sgu lige ud :)

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 01-04-07 12:30

ShutEye formulated the question :

> Du har ret, men harmen skal sgu lige ud :)

Jamen det kan jeg sagtens følge - hvis nogen slog en af mine
familiemedlemmer eller venner ihjel på den måde ville jeg også have
lyst til at klippe dem i småstykker. Men jeg vil alligevel håbe på at
politiet finder gerningsmanden først - måske netop derfor...

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 31-03-07 22:27

ShutEye was thinking very hard :
>>> http://ekstrabladet.dk/112/article286061.ece

> Fandens at folk kan finde på at køre sådan!
> Spær idioten inde!

Han er varetægtsfængslet så det er allerede sket. Men det er nok
tvivlsomt om han bliver der længere end til der er afsagt dom over ham.

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 31-03-07 18:05

Anders Christensen wrote:

> "Et 20 meter langt blodspor vidnede desuden om den fatale ulykkes
> omfang."
> Jeg tror blot du har set forkert.

Jeg lover ikke at læse aviser mere uden at have briller på :)

--
Per, Esbjerg

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 31-03-07 19:01

> Jeg lover ikke at læse aviser mere uden at have briller på :)
>
> --
> Per, Esbjerg

Årh hva - du får da mere underholdning ud af det end jeg gør.
Men jeg bruger heller ikke læsrebriller

--
Jesper Hedegaard

Savage når vejret spiller
Ford Focus når vejret spilder

Fra : Lisbeth

Dato : 01-04-07 11:40

On 1 Apr., 12:17, Henrik Stidsen <henrikstid...@gmail.com> wrote:

> Iøvrigt er manden vist nærmest klar til indlæggelse på psyk eftersom
> retten har beordret ham til at modtage psykologhjælp mens han er
> varetægtsfængslet.

Hvad har fået dig til at konkludere, at retten har beordret manden til
at modtage psykologhjælp?

Mvh. Lisbeth

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 01-04-07 11:47

Lisbeth expressed precisely :

> Hvad har fået dig til at konkludere, at retten har beordret manden til
> at modtage psykologhjælp?

At det står i artiklen fra EB?

"Den 31-årige er ifølge anklageren dybt påvirket af dødsulykken og har
i nat været tilset af psykiatere. Ved kendelsen blev det også slået
fast, at manden skal tilses af en psykiater i Vestre Fængsel, hvor han
skal sidde i varetægt."

Fra : Lisbeth

Dato : 01-04-07 11:54

On 1 Apr., 12:47, Henrik Stidsen <henrikstid...@gmail.com> wrote:

> At det står i artiklen fra EB?

Der står, at han er tilset af psykiatere i nat.
Der står også, at han skal tilses af en psykiater i Vestre fængsel.

Der er sandsynligvis tale om hjælp og tilbud. I hvert fald kan vi
umuligt på det foreliggende grundlag konkludere, at manden er beordret
til.....

Det kan være, at han har tigget om psykologhjælp og fået lov..... men
det ved vi heller ikke!

Mvh. Lisbeth

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 01-04-07 12:28

Lisbeth pretended :

> Der står, at han er tilset af psykiatere i nat.
> Der står også, at han skal tilses af en psykiater i Vestre fængsel.

Der står at kendelsen slår det fast - kendelsen er mig bekendt noget
der kommer fra dommeren i retten.

Fra : Lisbeth

Dato : 01-04-07 12:54

On 1 Apr., 13:27, Henrik Stidsen <henrikstid...@gmail.com> wrote:
> Lisbeth pretended :

> Der står at kendelsen slår det fast - kendelsen er mig bekendt noget
> der kommer fra dommeren i retten.

Jeps.... men der står ikke, at manden er beordret til at modtage
psykologhjælp.

Der står, at "Ved kendelsen blev det også slået fast, at manden skal
tilses af en psykiater i Vestre Fængsel". Og det betyder, at han - på
det offentliges regning - skal tilses af en psykiater.

Det betyder, at du og jeg skal betale til, at manden ikke lider for
meget under, at han har kørt en anden ihjel....

Mvh. Lisbeth

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 01-04-07 13:09

Lisbeth used his keyboard to write :

> Jeps.... men der står ikke, at manden er beordret til at modtage
> psykologhjælp.

Okay, hvor længe skal vi slås om det? Manden modtager psykologhjælp og
det har dommeren bestemt at han skal have eller i hvert fald tilbydes.
Det er vist ved at være derude hvor fluerne blive misbrugt er det ik?

> Der står, at "Ved kendelsen blev det også slået fast, at manden skal
> tilses af en psykiater i Vestre Fængsel". Og det betyder, at han - på
> det offentliges regning - skal tilses af en psykiater.

Ja - men pointen er at han får psykologhjælp.

> Det betyder, at du og jeg skal betale til, at manden ikke lider for
> meget under, at han har kørt en anden ihjel....

Vi skulle gerne kunne udnytte hans evne til at tjene penge til
samfundet når han har udstået sin straf. Han er ren udgift hvis han
bare sidder i en sofa og har traumer og derfor ikke kan arbejde.

Fra : Lisbeth

Dato : 01-04-07 13:20

On 1 Apr., 14:09, Henrik Stidsen <henrikstid...@gmail.com> wrote:
> [...]

> det har dommeren bestemt at han skal have eller i hvert fald tilbydes.
> Det er vist ved at være derude hvor fluerne blive misbrugt er det ik?

Det kan du mene. Set med mine øjne er der enorm forskel på at få
tilbudt psykologhjælp og være beordret til....

> Ja - men pointen er at han får psykologhjælp.

Helt enig!