Knallert på gule plader
Fra : Jesper Sørensen

Dato : 30-03-07 16:56

Jeg har i løbet af de seneste par måneder observeret en del knallerter der
kører rundt med gule nummerplader, magen til dem 45 knallerterne har på bare
i en anden farve.

Er det 30 km/t knallerterne der er begyndt at få dem på ? Og hvornår
begyndte de på det ??

Mvh. Jesper

Fra : Tommy

Dato : 30-03-07 17:04

> [...]
> bare i en anden farve.
>
> Er det 30 km/t knallerterne der er begyndt at få dem på ? Og hvornår

Det er dog kun fabriksnye knallerter, som købes den 1. juli 2006 eller
senere, der skal udstyres med den nye, gule nummerplade

Mvh
tommy

Fra : Ukendt

Dato : 30-03-07 19:32

On Fri, 30 Mar 2007 17:56:13 +0200, "Jesper Sørensen"
<nomail@nomail.de> wrote:

> [...]
>i en anden farve.
>
>Er det 30 km/t knallerterne der er begyndt at få dem på ? Og hvornår

De gule nummerplader er som du er inde på 30 km/t - knallerter. Og
tidspunktet er svjh 1. juli 2006.
--
Ivan Madsen,
Xsara Weekend HDi

Fra : Ukendt

Dato : 31-03-07 11:45

> Jeg har i løbet af de seneste par måneder observeret en del knallerter der
> kører rundt med gule nummerplader, magen til dem 45 knallerterne har på
> bare i en anden farve.

Det er en Van, Man har fjernet bagsædet for at gøre plads til en støre
mælkekasse

Jan

Fra : Hr. Jensen

Dato : 31-03-07 13:58

On Sat, 31 Mar 2007 12:45:09 +0200 <s> sent the following smoke signals:

>Det er en Van, man har fjernet bagsædet for at gøre plads til en støre
>mælkekasse

*ROFLAGAHA*

--
Thomas