ID af fælg (17" med fire huller)
Fra : Bruno

Dato : 28-03-07 21:43

Mest af nysgerrighed og fordi jeg blev så imporneret over det hurtige
svar i den tilsvarende tråd der lige har været der.

http://users.cybercity.dk/~dsl45720/Hvilken.JPG

Dæk dimmensionen er 205/40ZR17 - ved ikke om det hjælper.

Mvh
Bruno

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 28-03-07 22:09

> http://users.cybercity.dk/~dsl45720/Hvilken.JPG

Den har jeg sgu aldrig set før. Men måden fælgkanten er lavet på, lugter
lidt af Rial.

> Dæk dimmensionen er 205/40ZR17 - ved ikke om det hjælper.

Desværre ikke, det er en MEGET typisk størrelse

Troels

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 28-03-07 22:18

On Wed, 28 Mar 2007 22:43:15 +0200, Bruno <dont.use@this.address.ever>
wrote:

>Dæk dimmensionen er 205/40ZR17 - ved ikke om det hjælper.

Bare det at der står Wanli på dækkene, gør at fælgene "lugter" af
T-hansens billige fælge.

Så prøv at kigge på t-svansens hjemmeside.

/Brian
--
Creator of http://www.natart.dk
Webgalleri? http://www.brinch.it/webgal.asp

Fra : Bruno

Dato : 28-03-07 22:50

Brian B. Christensen wrote:

> Bare det at der står Wanli på dækkene, gør at fælgene "lugter" af
> T-hansens billige fælge.
>
> Så prøv at kigge på t-svansens hjemmeside.

Jeg har tænkt det samme, men ikke været i stand til at finde dem der. De
fulgte med på bilen da jeg købte dem, de skal af inden længe og
erstattes af nogle original Mazda fælge så det er heller ikke vigtigt
hvad det er.

Mvh
Bruno

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 28-03-07 23:44

> Bare det at der står Wanli på dækkene, gør at fælgene "lugter" af
> T-hansens billige fælge.

Nix, de hedder Roadstone, THansens billigdæk.

Troels

Fra : TheTransporter

Dato : 29-03-07 06:02

On Thu, 29 Mar 2007 00:44:09 +0200, "Troels Plougmann-Olsen"
<blalbla@defekt.dk> wrote:

>Nix, de hedder Roadstone, THansens billigdæk.

THansen forhandler også fælge med Wanli dæk. Så dem selv da jeg sad og
browsede efter sommerdæk+fælge til min nye bil

---
Mvh
TheTransporter
Passat Variant Highline 2,0 TDI (Taxa)

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 29-03-07 10:32

> THansen forhandler også fælge med Wanli dæk. Så dem selv da jeg sad og
> browsede efter sommerdæk+fælge til min nye bil

Det har jeg sgu aldrig set.

Lidt pudsigt når det først er 2 mdr. siden jeg droppede mit arbejde i
kæden......... ......

Troels

Fra : TheTransporter

Dato : 29-03-07 12:17

On Thu, 29 Mar 2007 11:31:51 +0200, "Troels Plougmann-Olsen"
<blalbla@defekt.dk> wrote:

>Det har jeg sgu aldrig set.
>
>Lidt pudsigt når det først er 2 mdr. siden jeg droppede mit arbejde i
>kæden......... ......

Kig i deres WheelGuide. Nogle af deres følge kan købes hvor at de er
monteret med Wanli dæk

---

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 29-03-07 19:33

<blalbla@defekt.dk> wrote:

>Lidt pudsigt når det først er 2 mdr. siden jeg droppede mit arbejde i
>kæden......... ......

Min far har købt T-svansen fælge med Wanli dæk i sidste uge. Var du en
af dem der sad og sov ude bagved?

/Brian

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 29-03-07 21:37

> Min far har købt T-svansen fælge med Wanli dæk i sidste uge. Var du en
> af dem der sad og sov ude bagved?

Jeg kunne forestille mig Wanli er kommet med deres ny fælgkollektion, der
kom på hylderne en uge efter jeg stoppede

Men my bad. Beklager, jeg tog fejl.

Troels

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 29-03-07 21:46

On Thu, 29 Mar 2007 22:37:00 +0200, "Troels Plougmann-Olsen"
<blalbla@defekt.dk> wrote:

>Jeg kunne forestille mig Wanli er kommet med deres ny fælgkollektion, der
>kom på hylderne en uge efter jeg stoppede

Nu snakker jeg ikke om Wanli fælge, men Wanli dæk.

Mvh. Brian

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 29-03-07 22:01

On Thu, 29 Mar 2007 22:45:39 +0200, Brian B. Christensen
<nej@denneemailerikkedenrigtige.dk> wrote:

>Nu snakker jeg ikke om Wanli fælge, men Wanli dæk.

Jeg spurgte ham lige og han har købt:

5-STAR 6,5x15 med 195/45-15 78W WANLI

Sættet kostede ca. 3000.

Og iflg. min fatter, kan man se det på www.thansen.dk og har kunnet
det i flere måneder... Så de solgte også Wanli da du var ansat

/Brian

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 30-03-07 22:02

> Og iflg. min fatter, kan man se det på www.thansen.dk og har kunnet
> det i flere måneder... Så de solgte også Wanli da du var ansat

Nix. Jeg solgte 3 sæt fælge på min sidste dag - alle med Roadstone dæk. Vi
får en komplet oversigt i XAL, og der var der Continental, Michelin samt
Roadstone.

Er 100% på der ikke var noget Wanli.

Troels

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 30-03-07 22:02

> Nu snakker jeg ikke om Wanli fælge, men Wanli dæk.

Nu mente jeg at Wanli er kommet samtidigt med deres ny fælgkollektion -
altså at dækket er kommet som en "forfriskning" til deres ny koll.

Troels

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 29-03-07 05:22

Bruno skriver:

> Mest af nysgerrighed og fordi jeg blev så imporneret over det hurtige
> svar i den tilsvarende tråd der lige har været der.

Står der ikke noget inde i fælgen ?

Det er ellers noget af en omgang afbalancering der er lavet....

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Jacob Rungwald

Dato : 29-03-07 12:19

> Bruno skriver:

> Står der ikke noget inde i fælgen ?
>
> Det er ellers noget af en omgang afbalancering der er lavet....

Ja, de skulle nok lige have drejet dækket på fælgen istedet :)

Mvh
Jacob

Fra : Brian

Dato : 29-03-07 18:42

Klaus D. Mikkelsen wrote:

> Det er ellers noget af en omgang afbalancering der er lavet....

Den slags hænger jo tit sammen med kvaliteten af fælgen, eller en mekaniker
der ikke kender sin afbalancering

/Brian

Fra : Klaus G.

Dato : 29-03-07 05:41