Vinterdæk/sommerdæk
Fra : Jørgen

Dato : 28-03-07 21:17

Er det mon ikke snart på tide at sætte sommerdækkene på igen?

Jørgen

Fra : Thomas

Dato : 28-03-07 21:28

"Jørgen" <skjelm@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Er det mon ikke snart på tide at sætte sommerdækkene på igen?
>
> Jørgen

Jeps

Mine kom på i søndags....

Thomas

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 28-03-07 21:56

"Thomas" <brugesikke@brugesikke.dk> skrev i en meddelelse

> "Jørgen" <skjelm@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeps
>
> Mine kom på i søndags....
>
> Thomas

Nope - først umiddelbart efter påske. Der er nemlig stadig masser af sne -
oppe i Sverige hvortil vor påskeferie går

--
Jesper Hedegaard

Savage når vejret spiller
Ford Focus når vejret spilder

Fra : Hans

Dato : 28-03-07 22:23

"Jørgen" <skjelm@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Er det mon ikke snart på tide at sætte sommerdækkene på igen?
>
> Jørgen

De kom på i dag

Hans

Suzuki 4x4

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 28-03-07 22:25

On Wed, 28 Mar 2007 22:17:07 +0200, "Jørgen" <skjelm@hotmail.com>
wrote:

>Er det mon ikke snart på tide at sætte sommerdækkene på igen?

Mine kommer på i morgen - når jeg har fået hevet 2 søm ud af det ene
dæk og derefter lappet skidtet (hvis de kan og vil).

/Brian

Fra : Niels Pein

Dato : 28-03-07 22:48

"Jørgen" skrev ...
> Er det mon ikke snart på tide at sætte sommerdækkene på igen?

Jeg er stor tilhænger af vinterdæk til vinterføre.
Men sommerdækkene kom på i fredags. UG7'erne er dog ikke lagt længere væk,
end at de hurtigt kan komme på igen. April er uforudsigelig.
--
Hilsen Niels
Chevrolet Nubira 1.8 CDX

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 29-03-07 05:21

"Jørgen" skriver:

> Er det mon ikke snart på tide at sætte sommerdækkene på igen?

Jo, men de skal lige vaskes først....

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Klaus G.

Dato : 29-03-07 05:43

> Jo, men de skal lige vaskes først....
Det skal man jo gøre inden de kommer i vinterhi, ellers kan man pludselig
stå med fælge som ikke kan gøres rene, eller endnu værre, de er begyndt at
irre ind under lakken, hvis de har fået lidt skrammer.

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 29-03-07 16:10

"Klaus G." skriver:

> Det skal man jo gøre inden de kommer i vinterhi, ellers kan man pludselig
> stå med fælge som ikke kan gøres rene, eller endnu værre, de er begyndt at
> irre ind under lakken, hvis de har fået lidt skrammer.

Det er jeg udemærket klar over, men når de er afmonteret er de pisse
kolde og ikke til at vaske uden man får kolde fingre.

Jeg mangler en kæmpe stålvask med varmt vand.....

Fra : Stop op og og læs

Dato : 30-03-07 07:58

> "Klaus G." skriver:

> Det er jeg udemærket klar over, men når de er afmonteret er de pisse
> kolde og ikke til at vaske uden man får kolde fingre.
>
> Jeg mangler en kæmpe stålvask med varmt vand.....

Tag dem med i din lokale svømmehal - så kan du selv få motion samtidigt

Knud

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 30-03-07 12:48

"Stop op og og læs" skriver:

> Tag dem med i din lokale svømmehal - så kan du selv få motion samtidigt

Man må ikke medbringe egne svømmeringe i vors lokale svømmehal - så den
går ikke.

Fra : Martin Vollert

Dato : 30-03-07 14:25

Klaus D. Mikkelsen skrev:
> "Stop op og og læs" skriver:

> Man må ikke medbringe egne svømmeringe i vors lokale svømmehal - så den
> går ikke.
>

> Klaus

Joo man må, men altså kun dem som sidder fast monteret på personen.

--
Hilsen Martin.

http://vollert.dk

Concentration and focus are very important. If your mind wanders, you will miss things.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 29-03-07 08:56

On 28 Mar., 22:17, "Jørgen" <skj...@hotmail.com> wrote:
> Er det mon ikke snart på tide at sætte sommerdækkene på igen?

De kommer på i påsken

--
Christian.....MSN: spørg...
http://www.yee-haw.dk

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 30-03-07 07:41

On 29 Mar., 17:10, "Klaus D. Mikkelsen"
<er.du.saa.k...@du.kan.finde.den> wrote:
> "Klaus G." skriver:

> Det er jeg udemærket klar over, men når de er afmonteret er de pisse
> kolde og ikke til at vaske uden man får kolde fingre.
>
> Jeg mangler en kæmpe stålvask med varmt vand.....

Mon en gammel opvaskemaskine kan bruges ?

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 30-03-07 12:51

"Christian B. Andresen" skriver:

> Mon en gammel opvaskemaskine kan bruges ?

Så skal den være funktionsdygtig, så er jeg også fri for at gøre
arbejdet.

Jeg tror bare ikke at 17"'erne kan gå derind

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 30-03-07 13:15

On 30 Mar., 13:50, "Klaus D. Mikkelsen"
> [...]
>
> Så skal den være funktionsdygtig, så er jeg også fri for at gøre
> arbejdet.
>
> Jeg tror bare ikke at 17"'erne kan gå derind

Ikke med dæk på nej.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 30-03-07 14:03

"Christian B. Andresen" skriver:

> Ikke med dæk på nej.

Så kan det være "lie-møj"

Fra : Ukendt

Dato : 31-03-07 13:06

wrote:

>Er det mon ikke snart på tide at sætte sommerdækkene på igen?

Det er det vel - jeg har i hvert fald lige skiftet otte hjul, samlet
et par dækstativer, brugt lidt tid på at lede efter den absolut sidste
bolt, som selvfølgelig havde puttet sig under momentnøglen )
--
Ivan Madsen,
Xsara Weekend HDi