Vang's automobiler - Hvidovre, Erfaringer ~
Fra : Morten Hansen

Dato : 28-03-07 16:47

Hej NG

Længe siden... men vi er lige nød til at høre.....

Er der nogle der har dårlige/gode erfaringer med
Vang's automobiler i Hvidovre ?
Knægten har skrevet slutseddel på:
http://www.vangs-automobiler.dk/asp/vis_bil.asp?ID=523603283
Selvfølgelig med betingelsen at banken godkender !
Inden vi får svaret herfra skal vi naturligvis lige have check på
det hele - specielt dårlige erfaringer med forhandleren.
Der var dog en rigtig god kemi med sælgeren.... men det er jo ingen
garanti

--
Morten Hansen
BMW E32 '91

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 28-03-07 22:12

> http://www.vangs-automobiler.dk/asp/vis_bil.asp?ID=523603283

Uh, pas på.. En Golf IV GTi (Turbo) kan meget vel være offer for mange tæsk,
chiptuning, og deslige der gør at en bil ikke holder så længe som det var
meningen..

Troels

Fra : Morten Hansen

Dato : 28-03-07 22:38

"Troels Plougmann-Olsen" <blalbla@defekt.dk> wrote in message

> Uh, pas på.. En Golf IV GTi (Turbo) kan meget vel være offer for mange
> tæsk, chiptuning, og deslige der gør at en bil ikke holder så længe som
> det var meningen..

Det har den ikke - den går rigtig godt !
Er standard, én ejer (kvinde, men derfor behøver hun ikke at have været
den der har kørt i den)
Vi er ikke så bange for bilen - er mere forhandleren vi gerne ville
høre lidt om.... i tilfælde af at der alligevel skulle opstå et eller andet.

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 28-03-07 23:46

> Det har den ikke - den går rigtig godt !

Hvis den går FOR godt kan det jo godt lugte lidt af chip. Husk på at sådan
slitage måske først viser sig ved 150.000 km, som stadig er ret lidt for en
bilmotor nutildags.

> Vi er ikke så bange for bilen - er mere forhandleren vi gerne ville
> høre lidt om.... i tilfælde af at der alligevel skulle opstå et eller
> andet.

Dér kan jeg ikke lige hjælpe.

Held og lykke med købet! :)

Troels

Fra : Morten Hansen

Dato : 29-03-07 18:03

> Hvis den går FOR godt kan det jo godt lugte lidt af chip.

Den er ikke chippet - men bliver det helt sikkert

Fra : Lauge

Dato : 29-03-07 11:21

> Er der nogle der har dårlige/gode erfaringer med
> Vang's automobiler i Hvidovre ?

Jeg købte for snart mange år siden en BMW 320i E30 af ham. Det var en
relativt gammel og billig bil, men der var nu ikke mere galt med den, end
hvad vi havde talt om inden købet. Det var en bil jeg blev ret glad for

Kender en som næsten lige har købt en alfa 156 af ham. Der har ikke været
nogen problemer endnu, så det tyder jo godt.

Jeg kan ikke sige noget om hvordan de håndterer fejl og problemer.

Mvh.

Lauge

Fra : Morten Hansen

Dato : 29-03-07 18:02

"Lauge" <nospam@dk.invalid> wrote in message

> [...]
> nogen problemer endnu, så det tyder jo godt.
>
> Jeg kan ikke sige noget om hvordan de håndterer fejl og problemer.

Hej Lauge

Det lyder jo ikke skræmmende
Så med mindre noget dukker op, ophæver vi klausulerne i morgen
Det var bestemt den pæneste af dem der er til salg i området !