Galant Toppakning m.m
Fra : Kenny

Dato : 26-03-07 16:22

Halløj i gruppen

Jeg skal til at skifte toppakning i en Galant 91 2.0i 8v

Hvor finder jeg et slibesæt til sådan en tsvansen m.fl kan ikke skaffe den,
jeg skal også bruge tandrem+ balancerem men det har de dog.

Sidst men ikke mindst kunne jeg også godt bruge en guide til monteringen,
mitsubishi klub.dk vil have en mindre formue for at man kan få adgang til
oplysningerne men de må da være tilgængelige andre steder på nettet.

Håber nogen kan hjælpe.

Mvh

Kenny

Fra : Morten Calundan

Dato : 26-03-07 16:47

MECA har alle dele.

De står i 1300,- for for et slibesæt og ny tandrem, 1xkamrem og
1xstrammerhjul samt balanceaksel

Fra : Kenny

Dato : 26-03-07 16:54

Ok. det var da ikke galt, jeg ryger ind til MECA imorgen.

Så mangler jeg bare en guide..

Mvh

Kenny

Fra : Niels Bengaard

Dato : 26-03-07 17:36

> Ok. det var da ikke galt, jeg ryger ind til MECA imorgen.
>
> Så mangler jeg bare en guide..
>
> Mvh
>
> Kenny

Den får du hvis du kan oplyse en korrekt mailadresse.
Det er 112 hk modellen? 4G63 motor?

Mvh Niels