/ Forside / Interesser / Fritid / Biler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Biler
#NavnPoint
dova 36582
alimak 21895
EA_HS 19179
refi 16217
transor 15483
Cortina01 14584
pallenoc 13678
3773 13117
geu 12469
10  Nordsted1 11856
Dagens dårlige "nyhed"
Fra : Ukendt


Dato : 26-03-07 09:49
 
 
Lisbeth Jacobsen (26-03-2007)
Kommentar
Fra : Lisbeth Jacobsen


Dato : 26-03-07 14:46

"Kim Frederiksen" <kim at the-coffeeshop.dk> skrev i en meddelelse
news:460788e5$0$7612$157c6196@dreader2.cybercity.dk...

Det er da en GOD nyhed.

Betalt parkering betyder jo, at folk ikke bare smider deres øse i dagevis på
samme plads uden for egen matrikel.







Tom (26-03-2007)
Kommentar
Fra : Tom


Dato : 26-03-07 16:48


"Kim Frederiksen" <kim at the-coffeeshop.dk> skrev i en meddelelse
news:460788e5$0$7612$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=4319446/

også derfor at vi for år siden er holdt nææsten helt op med at handle i
danmark og i stedet handler i tyskland med 9% moms på fødevarer og gratis
parkering i varehusets p-kælder......hvor man ikke engang bliver våd når det
regner.
Så lad dog bare afgifterne komme, jeg er ligeglad

--
Tom



Lisbeth Jacobsen (26-03-2007)
Kommentar
Fra : Lisbeth Jacobsen


Dato : 26-03-07 17:32

"Tom" <christensen@bigfoot.com> skrev i en meddelelse
news:4607eb10$0$15897$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> også derfor at vi for år siden er holdt nææsten helt op med at handle i
> danmark og i stedet handler i tyskland med 9% moms på fødevarer og gratis
> parkering i varehusets p-kælder......hvor man ikke engang bliver våd når
> det regner.

Det lyder ganske begavet at bruge tid på at køre til Tyskland samt brænde
noget benzin af ..... for at spare udgiften til en parkering *GGG*

> Så lad dog bare afgifterne komme, jeg er ligeglad

Du må bo et sted på bøhlandet, for vi der bor i storbyerne har betalt dem i
årevis *S*

Mvh. Lisbeth

Ps: I storbyerne er der også adskillige varehuse med gratis
parkeringskældre/pladser, så det er nok af andre årsager end "parkering", at
du kører til Tyskland.



Tom (26-03-2007)
Kommentar
Fra : Tom


Dato : 26-03-07 18:13


"Lisbeth Jacobsen" <lisbeth_jacobsen_FJERN@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:4607f7a8$0$4155$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> "Tom" <christensen@bigfoot.com> skrev i en meddelelse
> news:4607eb10$0$15897$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
>> også derfor at vi for år siden er holdt nææsten helt op med at handle i
>> danmark og i stedet handler i tyskland med 9% moms på fødevarer og gratis
>> parkering i varehusets p-kælder......hvor man ikke engang bliver våd når
>> det regner.
>
> Det lyder ganske begavet at bruge tid på at køre til Tyskland samt brænde
> noget benzin af ..... for at spare udgiften til en parkering *GGG*

Så kan man jo også hente billige dåsesodavand der prismæssigt ligger under
kbh.kiosk priser


>> Så lad dog bare afgifterne komme, jeg er ligeglad
>
> Du må bo et sted på bøhlandet, for vi der bor i storbyerne har betalt dem
> i årevis *S*

Jep, her er det absolut UHØRT at man skal betale for at parkere eller i det
hele taget lede efter en p-plads for slet ikke at nævne at stille
p-skiven.....SÅ langt ude bor jeg


> Mvh. Lisbeth
>
> Ps: I storbyerne er der også adskillige varehuse med gratis
> parkeringskældre/pladser, så det er nok af andre årsager end "parkering",
> at du kører til Tyskland.

Man sparer rigtig meget ved at handle i tyskland. FRISK kød med lav fedt%
til omkring 15 Kr/Kg....der kan kvickly ikke engang være med selv om det er
kød der er"forædlet" 4 gange og med grøn skær af mug
Nej det er næsten alt som er billigere i tyskland, bare man lige bevæger sig
lidt væk fra grænsekioskerne. Så det betaler så rigelig benzinen til turen

--
Tom



Lisbeth Jacobsen (26-03-2007)
Kommentar
Fra : Lisbeth Jacobsen


Dato : 26-03-07 18:25

"Tom" <christensen@bigfoot.com> skrev i en meddelelse
news:4607ff0a$0$15894$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Så kan man jo også hente billige dåsesodavand der prismæssigt ligger under
> kbh.kiosk priser

Det er jo fint, men jeg køber ekstremt sjældent sodavand *S*

> Nej det er næsten alt som er billigere i tyskland, bare man lige bevæger
> sig lidt væk fra grænsekioskerne. Så det betaler så rigelig benzinen til
> turen

Jeg skal køre næsten fire timer for at komme til Tyskland. Så betaler jeg
hellere en hund for at parkere *S*

Mvh. Lisbeth



Jørgen M. Rasmussen (26-03-2007)
Kommentar
Fra : Jørgen M. Rasmussen


Dato : 26-03-07 19:18


"Lisbeth Jacobsen" <lisbeth_jacobsen_FJERN@hotmail.com> skrev i en
meddelelse

> Jeg skal køre næsten fire timer for at komme til Tyskland. Så betaler jeg
> hellere en hund for at parkere *S*
>
Jeg vil hellere køre i 4 timer end supporte butikker som er kunde hos
Citypark& Co. . Så kan de lære det.



Lisbeth Jacobsen (26-03-2007)
Kommentar
Fra : Lisbeth Jacobsen


Dato : 26-03-07 21:19

"Jørgen M. Rasmussen" <j.m.rasmussen.tabort@os.dk> skrev i en meddelelse
news:46080e28$0$2097$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Jeg vil hellere køre i 4 timer end supporte butikker som er kunde hos
> Citypark& Co. . Så kan de lære det.

Hvad skal de lære? Og lærer de så det, fordi du kører et andet sted hen? *S*



Jørgen M. Rasmussen (27-03-2007)
Kommentar
Fra : Jørgen M. Rasmussen


Dato : 27-03-07 19:23


"Lisbeth Jacobsen" <lisbeth_jacobsen_FJERN@hotmail.com> skrev i en
meddelelse

> Hvad skal de lære? Og lærer de så det, fordi du kører et andet sted hen?
> *S*
>
Netop, faldende omsætning, der det eneste de forstår. Migbekendt vogter de
fx. ikke hos Dansk Supermarked, som samtidig har de fleste af de varer jeg
har brug for. Ellers må man køre mod grænsen.



Lisbeth Jacobsen (27-03-2007)
Kommentar
Fra : Lisbeth Jacobsen


Dato : 27-03-07 19:42

"Jørgen M. Rasmussen" <j.m.rasmussen.tabort@os.dk> skrev i en meddelelse
news:460960ae$0$2101$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Netop, faldende omsætning, der det eneste de forstår. Migbekendt vogter de
> fx. ikke hos Dansk Supermarked, som samtidig har de fleste af de varer jeg
> har brug for. Ellers må man køre mod grænsen.

Opdager Dansk Supermarked, at du kører til grænsen i stedet for at køre til
dem? Og har det noget at gøre med betaling for P-plads?



Tom (27-03-2007)
Kommentar
Fra : Tom


Dato : 27-03-07 20:10


"Lisbeth Jacobsen" <lisbeth_jacobsen_FJERN@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:460965db$0$4172$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> "Jørgen M. Rasmussen" <j.m.rasmussen.tabort@os.dk> skrev i en meddelelse
> news:460960ae$0$2101$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
>> Netop, faldende omsætning, der det eneste de forstår. Migbekendt vogter
>> de fx. ikke hos Dansk Supermarked, som samtidig har de fleste af de varer
>> jeg har brug for. Ellers må man køre mod grænsen.
>
> Opdager Dansk Supermarked, at du kører til grænsen i stedet for at køre
> til dem? Og har det noget at gøre med betaling for P-plads?

Man skal være serdeles tonedøv for ikke at kunne se at danske butikker i
grænselandet har det MEGET svært mod de tyske butikker. Varene er billigere
i tyskland og udbudet større, det er væsentlig bedre kvalitet pga. en stor
omsætning og så plejer man også at blive behandlet med høflighed hvilket er
blevet en sjældenthed i dk.

--
Tom



Lisbeth Jacobsen (27-03-2007)
Kommentar
Fra : Lisbeth Jacobsen


Dato : 27-03-07 20:22

"Tom" <christensen@bigfoot.com> skrev i en meddelelse
news:46096bf0$0$15873$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Man skal være serdeles tonedøv for ikke at kunne se at danske butikker i
> grænselandet har det MEGET svært mod de tyske butikker.

Det skal nok passe

Men handler det om parkeringspladser, der koster? Eller om handler det om:

> varene er billigere i tyskland og udbudet større, det er væsentlig bedre
> kvalitet pga. en stor omsætning og så plejer man også at blive behandlet
> med høflighed hvilket er blevet en sjældenthed i dk.




Tom (27-03-2007)
Kommentar
Fra : Tom


Dato : 27-03-07 20:25


"Lisbeth Jacobsen" <lisbeth_jacobsen_FJERN@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:46096ef1$0$4152$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> "Tom" <christensen@bigfoot.com> skrev i en meddelelse
> news:46096bf0$0$15873$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
>> Man skal være serdeles tonedøv for ikke at kunne se at danske butikker i
>> grænselandet har det MEGET svært mod de tyske butikker.
>
> Det skal nok passe
>
> Men handler det om parkeringspladser, der koster? Eller om handler det om:
>
>> varene er billigere i tyskland og udbudet større, det er væsentlig bedre
>> kvalitet pga. en stor omsætning og så plejer man også at blive behandlet
>> med høflighed hvilket er blevet en sjældenthed i dk.

Det handler mest om det jeg har nævnt, men endnu flere stramninger i dk, får
det bare til at blive endnu "værre" med grænsehandlen

--
Tom



Lisbeth Jacobsen (27-03-2007)
Kommentar
Fra : Lisbeth Jacobsen


Dato : 27-03-07 20:35

"Tom" <christensen@bigfoot.com> skrev i en meddelelse
news:46096f87$0$15888$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Det handler mest om det jeg har nævnt, men endnu flere stramninger i dk,
> får det bare til at blive endnu "værre" med grænsehandlen

Men ingen betaling for P-pladser er også lig med, at folk kan smide kareten,
lade den blive stående og således kan hindre liv i byen. Var der ingen
betalte P-pladser i byen. kunne man næppe køre til byen i sin egen bil.

Jeg bruger på skift tre betalings-parkeringshuse i Århus. De ser sjældent ud
til at have problemer med at skaffe betalende kunder. Derudover er der
masser af centre i udkanten af byen, hvor P-pladserne er gratis. De er også
ofte fyldt.

Hvis du kører til Tyskland for at undgå at betale 30 kr for at parkere, mens
du handler.... opdager du så, at betalte parkeringspladser faktisk bruges.
*S* At der med andre ord faktisk er en del, der vælger den betalte P-plads.
Så mange, at der er mangel på pladser på visse tider af ugen.

Mvh. Lisbeth









Tom (27-03-2007)
Kommentar
Fra : Tom


Dato : 27-03-07 20:43


"Lisbeth Jacobsen" <lisbeth_jacobsen_FJERN@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:460971d0$0$4170$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

> Hvis du kører til Tyskland for at undgå at betale 30 kr for at parkere,
> mens du handler.... opdager du så, at betalte parkeringspladser faktisk
> bruges. *S* At der med andre ord faktisk er en del, der vælger den betalte
> P-plads. Så mange, at der er mangel på pladser på visse tider af ugen.

Jeg kører ikke til tyskland for at spare 30 kr til parkering. Det er årevis
siden at jeg begyndte at handle rigtig meget i tyskland....men evt.
p-betaling i dk får mig heller ikke til at genoverveje at købe mere i dk.
I centrum i de tyske byer skal der også betales for at parkere. Jeg gider
slet ikke sætte mine ben i centrum, fordi man dels skal gå langt og slæbe
tunge poser....og så gider jeg ikke bikse rundt med at veksle til
euro-mønter for at kunne betale. Så jeg bliver i de store indkøbscentre i
tyskland.....de passer lige til mig

--
Tom



Lisbeth Jacobsen (27-03-2007)
Kommentar
Fra : Lisbeth Jacobsen


Dato : 27-03-07 23:00


"Tom" <christensen@bigfoot.com> skrev i en meddelelse
news:460973c4$0$15882$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Så jeg bliver i de store indkøbscentre i tyskland.....de passer lige til
> mig

Dine indkøbsture til Tyskland ser ikke ud til at have meget med emnet at
gøre *S*



Autocadster (28-03-2007)
Kommentar
Fra : Autocadster


Dato : 28-03-07 00:08

"Jørgen M. Rasmussen" <j.m.rasmussen.tabort@os.dk> skrev i meddelelsen
news:460960ae$0$2101$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Netop, faldende omsætning, der det eneste de forstår. Migbekendt vogter de
> fx. ikke hos Dansk Supermarked

Yep det gør EuroPark bla. ved Føtex Vesterbrogade Kbh. og Føtex Hvidovrevej
i Hvidovre


JS (27-03-2007)
Kommentar
Fra : JS


Dato : 27-03-07 17:17

Lisbeth Jacobsen wrote:
> "Tom" <christensen@bigfoot.com> skrev i en meddelelse
> news:4607eb10$0$15897$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
>> også derfor at vi for år siden er holdt nææsten helt op med at
>> handle i danmark og i stedet handler i tyskland med 9% moms på
>> fødevarer og gratis parkering i varehusets p-kælder......hvor man
>> ikke engang bliver våd når det regner.
>
> Det lyder ganske begavet at bruge tid på at køre til Tyskland samt
> brænde noget benzin af ..... for at spare udgiften til en parkering
> *GGG*
>> Så lad dog bare afgifterne komme, jeg er ligeglad
>
> Du må bo et sted på bøhlandet, for vi der bor i storbyerne har betalt
> dem i årevis *S*
>
> Mvh. Lisbeth
>
> Ps: I storbyerne er der også adskillige varehuse med gratis
> parkeringskældre/pladser, så det er nok af andre årsager end
> "parkering", at du kører til Tyskland.

Det lyder unægteligt som om du er misundelig!?



Lisbeth Jacobsen (27-03-2007)
Kommentar
Fra : Lisbeth Jacobsen


Dato : 27-03-07 17:21

"JS" <js_539@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:46094332$0$52187$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Det lyder unægteligt som om du er misundelig!?

Hvem mener du er misundelig på hvem?



Preben Riis Sørensen (26-03-2007)
Kommentar
Fra : Preben Riis Sørensen


Dato : 26-03-07 17:25


"Kim Frederiksen" <kim at the-coffeeshop.dk> skrev i en meddelelse
news:460788e5$0$7612$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=4319446/

Du, og dem der ligesom dig, bare klasker et link ud i gruppen, burde lige
gøre os andre den tjeneste at lade emnet beskrive hvad det drejer sig om,
eller skrive en linie om det i meddelelsen. På forhånd tak......allesammen.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen
preben@esenet.dk




Ukendt (27-03-2007)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 27-03-07 00:53


>> http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=4319446/
>
> Du, og dem der ligesom dig, bare klasker et link ud i gruppen, burde lige
> gøre os andre den tjeneste at lade emnet beskrive hvad det drejer sig om,
> eller skrive en linie om det i meddelelsen. På forhånd
> tak......allesammen.

Hvis din tid er så knap at du ikke akn trykke på et link for at se hvad det
er... Hvad laver du så sådan et "tids-fordrivs" sted som dette??? Eller
dette indlæg er måske en del af tidsfordriv, idet linket ikke var nok???? =)


/SWP



Preben Riis Sørensen (27-03-2007)
Kommentar
Fra : Preben Riis Sørensen


Dato : 27-03-07 18:25


"Søren Wagner" <me på/fra cacba snavs dk> skrev
> Hvis din tid er så knap at du ikke akn trykke på et link for at se hvad
det
> er... Hvad laver du så sådan et "tids-fordrivs" sted som dette???

Det er skam ikke tidsfordriv, det er tidsanvendelse, og jeg holder af at
anvende min tid fornuftigt. I mit system tager det et antal (for mange)
sekunder inden det passer maskineriet at lukke mig ud af NG og over i et
link. (eks. lige nu 15 sekunder). Derefter tager det tid at finde/gætte det
sted der skal læses, det kan endda også includere at man bladrer videre,
ruller, osv., rent tidsspilde.....
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen
preben@esenet.dk




Ukendt (27-03-2007)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 27-03-07 23:53


> Det er skam ikke tidsfordriv, det er tidsanvendelse, og jeg holder af at
> anvende min tid fornuftigt. I mit system tager det et antal (for mange)
> sekunder inden det passer maskineriet at lukke mig ud af NG og over i et
> link. (eks. lige nu 15 sekunder). Derefter tager det tid at finde/gætte
> det
> sted der skal læses, det kan endda også includere at man bladrer videre,
> ruller, osv., rent tidsspilde.....

15?.. Her går der blot ca. 5 sec.... Du skal bare læse midt på den side som
kommer frem...


/SWP



Autocadster (28-03-2007)
Kommentar
Fra : Autocadster


Dato : 28-03-07 00:13

"Preben Riis Sørensen" <preben@esenet.dk> skrev i meddelelsen
news:46095354$0$13681$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>
> "Søren Wagner" <me på/fra cacba snavs dk> skrev
>> Hvis din tid er så knap at du ikke akn trykke på et link for at se hvad
> det
>> er... Hvad laver du så sådan et "tids-fordrivs" sted som dette???
>
> Det er skam ikke tidsfordriv, det er tidsanvendelse, og jeg holder af at
> anvende min tid fornuftigt. I mit system tager det et antal (for mange)
> sekunder inden det passer maskineriet at lukke mig ud af NG og over i et
> link. (eks. lige nu 15 sekunder). Derefter tager det tid at finde/gætte
> det
> sted der skal læses, det kan endda også includere at man bladrer videre,
> ruller, osv., rent tidsspilde.....

Man må da ikke håbe at du får større "problemer" end det link, for det
virker som om dit liv er ved at styrte i grus pga. et link...

Hvem der bare havde så kedeligt et liv, at så små ting blev til kæmpe store
problemer... øh nå nej


Niels_Bruun@yahoo.dk (27-03-2007)
Kommentar
Fra : Niels_Bruun@yahoo.dk


Dato : 27-03-07 18:37

On Mar 26, 6:32 pm, "Lisbeth Jacobsen"
<lisbeth_jacobsen_FJ...@hotmail.com> wrote:
> "Tom" <christen...@bigfoot.com> skrev i en meddelelsenews:4607eb10$0$15897$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> > også derfor at vi for år siden er holdt nææsten helt op med at handle i
> > danmark og i stedet handler i tyskland med 9% moms på fødevarer og gratis
> > parkering i varehusets p-kælder......hvor man ikke engang bliver våd når
> > det regner.
>
> Det lyder ganske begavet at bruge tid på at køre til Tyskland samt brænde
> noget benzin af ..... for at spare udgiften til en parkering *GGG*
>
> > Så lad dog bare afgifterne komme, jeg er ligeglad
>
> Du må bo et sted på bøhlandet, for vi der bor i storbyerne har betalt dem i
> årevis *S*

Århus er ikke en storby Du har jo storhedsvanvid -
Det er en stendød provinsby, hvor det maks tager 10 minutter at køre
igennem på en Yamaha.

> Mvh. Lisbeth
>
> Ps: I storbyerne er der også adskillige varehuse med gratis
> parkeringskældre/pladser, så det er nok af andre årsager end "parkering", at
> du kører til Tyskland.

Har du læst lidt turistinformation om København ?



Christian B. Andrese~ (28-03-2007)
Kommentar
Fra : Christian B. Andrese~


Dato : 28-03-07 08:35

On 28 Mar., 01:07, "Autocadster" <autocads...@gmail.com> wrote:
> "Jørgen M. Rasmussen" <j.m.rasmussen.tab...@os.dk> skrev i meddelelsennews:460960ae$0$2101$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> > Netop, faldende omsætning, der det eneste de forstår. Migbekendt vogter de
> > fx. ikke hos Dansk Supermarked
>
> Yep det gør EuroPark bla. ved Føtex Vesterbrogade Kbh. og Føtex Hvidovrevej
> i Hvidovre

Og Viby Centeret i Viby J ved Århus S.
Og der er en stor Føtex.

--
Christian.....MSN: spørg...
http://www.yee-haw.dk
Simpelt men hjælpsomt: hold til højre,
hold afstand, sluk tågelygterne, skift døde pærer.



Christian B. Andrese~ (28-03-2007)
Kommentar
Fra : Christian B. Andrese~


Dato : 28-03-07 08:36

On 27 Mar., 19:37, Niels_Br...@yahoo.dk wrote:
> On Mar 26, 6:32 pm, "Lisbeth Jacobsen"
>
> <lisbeth_jacobsen_FJ...@hotmail.com> wrote:
> > "Tom" <christen...@bigfoot.com> skrev i en meddelelsenews:4607eb10$0$15897$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> > > også derfor at vi for år siden er holdt nææsten helt op med at handle i
> > > danmark og i stedet handler i tyskland med 9% moms på fødevarer og gratis
> > > parkering i varehusets p-kælder......hvor man ikke engang bliver våd når
> > > det regner.
>
> > Det lyder ganske begavet at bruge tid på at køre til Tyskland samt brænde
> > noget benzin af ..... for at spare udgiften til en parkering *GGG*
>
> > > Så lad dog bare afgifterne komme, jeg er ligeglad
>
> > Du må bo et sted på bøhlandet, for vi der bor i storbyerne har betalt dem i
> > årevis *S*
>
> Århus er ikke en storby Du har jo storhedsvanvid -
> Det er en stendød provinsby, hvor det maks tager 10 minutter at køre
> igennem på en Yamaha.

Så er det vist om natten.

--
Christian.....MSN: spørg...
http://www.yee-haw.dk
Simpelt men hjælpsomt: hold til højre,
hold afstand, sluk tågelygterne, skift døde pærer.


Lisbeth Jacobsen (28-03-2007)
Kommentar
Fra : Lisbeth Jacobsen


Dato : 28-03-07 09:00

"Christian B. Andresen" <trav@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
news:1175067356.794963.133320@p15g2000hsd.googlegroups.com...

> Århus er ikke en storby Du har jo storhedsvanvid -
> Det er en stendød provinsby, hvor det maks tager 10 minutter at køre
> igennem på en Yamaha.

> Så er det vist om natten.

Spørgsmålet er måske, hvad Bruun måler størrelse på?

Københavns kommunes 503.699 indbyggere klumper sig sammen på 88,25 km²
Århus Kommunes 296.170 indbyggere spreder sig på 468,87 km²

Mvh. Lisbeth



Christian B. Andrese~ (28-03-2007)
Kommentar
Fra : Christian B. Andrese~


Dato : 28-03-07 12:40

On 28 Mar., 10:00, "Lisbeth Jacobsen"
<lisbeth_jacobsen_FJ...@hotmail.com> wrote:
> "Christian B. Andresen" <t...@tiscali.dk> skrev i en meddelelsenews:1175067356.794963.133320@p15g2000hsd.googlegroups.com...
>
> > Århus er ikke en storby Du har jo storhedsvanvid -
> > Det er en stendød provinsby, hvor det maks tager 10 minutter at køre
> > igennem på en Yamaha.
> > Så er det vist om natten.
>
> Spørgsmålet er måske, hvad Bruun måler størrelse på?
>
> Københavns kommunes 503.699 indbyggere klumper sig sammen på 88,25 km²
> Århus Kommunes 296.170 indbyggere spreder sig på 468,87 km²

Så det må vel være befolkningstæthed.


--
Christian.....MSN: spørg...
http://www.yee-haw.dk
Simpelt men hjælpsomt: hold til højre,
hold afstand, sluk tågelygterne, skift døde pærer.


Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177511
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408591
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste