Blå gurami
Fra : David Sørensen

Dato : 02-07-01 20:48

Hej NG.

Jeg ville bare gerne vide hvordan man gør den blå gurami "legesyg"?
Jeg ved man skal have flydeplanter, og det har jeg. Vandet skulle være ok
kvalitet jf. de oplysninger jeg har fra forskellige bøger.

Fra : X - Dude

Dato : 02-07-01 21:06

Efter hvad jeg ved har du næsten gjort alle dens krav
Men giv dem levende foder eller frost /rødemyggelaver og cyslops/dafiner det
VIRKER

/Rasmus

Fra : Karsten Plesner

Dato : 02-07-01 22:17

> Jeg ville bare gerne vide hvordan man gør den blå gurami "legesyg"?
> Jeg ved man skal have flydeplanter, og det har jeg. Vandet skulle være ok
> kvalitet jf. de oplysninger jeg har fra forskellige bøger.

Sænk vandstanden til 15 cm og hæv temperaturen til i hvert fald 28°C. Hunnen
skal selvfølgelig være med rogn, hvis du skal have noget ud af det.

M.v.h.
Karsten