Alternativ til skrotpræmie
Fra : Ukendt

Dato : 23-03-07 20:49

Fra : Ukendt

Dato : 23-03-07 21:33

"Peter DK" <popeye(snabel)mail.tele.dk> skrev i meddelelsen
> http://www.youtube.com/watch?v=ejd6HFO-kps&mode=related&search
>
> De er skøre de englænder

Den mand får da vand frem i øjnene på mig efterhånden...
Ikke nok med at han kører de hotteste supersportsvogne, han får fandme også
lov til at lege med våben...

/HB

Fra : Fam. Olsen

Dato : 25-03-07 09:42

"HB" <hbsnabela.dk> skrev i en meddelelse

> Den mand får da vand frem i øjnene på mig efterhånden...
> Ikke nok med at han kører de hotteste supersportsvogne, han får fandme
> også lov til at lege med våben...

Ja sjov film med masser af filmtricks.

MVH Niels

Fra : Morten From Sønderga~

Dato : 25-03-07 10:21

On Sun, 25 Mar 2007 10:42:28 +0200, "Fam. Olsen" <dono@newmail.dk>
wrote:

>"HB" <hbsnabela.dk> skrev i en meddelelse

>Ja sjov film med masser af filmtricks.

Ja, ellers havde fotografen nok ikke stået hvor han gør, da Dysen
bliver trykket af, jeg synes nu også at skudhullerne fra maskingeværet
ser lidt store ud.

Men hvad, man skal ikke lade fakta komme i vejen for lidt
underholdning.

--
Morten F. Søndergaard
Land Rover 90 TD '87

Fra : Fam. Olsen

Dato : 27-03-07 18:18

"Morten From Søndergaard" <from@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, ellers havde fotografen nok ikke stået hvor han gør, da Dysen
> bliver trykket af, jeg synes nu også at skudhullerne fra maskingeværet
> ser lidt store ud.

Kameramanden kan have stået et stykke væk og have brugt zoom. Granaten han
viser vil slet ikke detonere i bilen. Den vil blot gå lige igennem. Han vil
heller ikke stå så roligt som han gør i skudøjeblikket. Skuddet vil give et
kraftigt ryk i skytten og der vil være en stor støvsky. Braget fra skuddet
vil heller ikke lyde som trykluft der skydes af. Den vil give et ordentligt
drøn a'la det der kommer på filmen når den detonerer i bilen.

Maskingeværet vil heller ikke få bilen til at eksplodere. Måske han skulle
se Mythbusters forsøg med at skyde på en bil....

> Men hvad, man skal ikke lade fakta komme i vejen for lidt
> underholdning.

Enig

MVH Niels

Fra : Hr. Jensen

Dato : 24-03-07 08:22

On Fri, 23 Mar 2007 20:49:22 +0100 "Peter DK"
<popeye(snabel)mail.tele.dk> sent the following smoke signals:

>http://www.youtube.com/watch?v=ejd6HFO-kps&mode=related&search
>
>De er skøre de englænder

Nej, det er bare den selvfede nar, Jeremy Clarkson, som har for lidt at
lave.
Gid han havde byttet plads med The Hamster i Jetbilen...

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 24-03-07 20:01

> Nej, det er bare den selvfede nar, Jeremy Clarkson, som har for lidt at
> lave.
> Gid han havde byttet plads med The Hamster i Jetbilen...

Jantelov... Jantelov. JANTELOV!

Troels