Fiat service Tyskland
Fra : Bjarne

Dato : 21-03-07 12:33

Er der nogen her som har erfaringer med at få lavet service på Fiat syd
for grænsen, f.eks. i Flensburg?
Kan det betale sig og kan det give problemer?

Bjarne

Fra : Jesper Thomsen

Dato : 22-03-07 14:11

"Bjarne" <netmolotow@varmpost.com> wrote in message
> Er der nogen her som har erfaringer med at få lavet service på Fiat syd
> for grænsen, f.eks. i Flensburg?
> Kan det betale sig og kan det give problemer?
>
> Bjarne

Jeg har gjort det et par gange med min Punto JTD, og der var ikke en finger
at sætte på det. Generelt var der ca. 33% at spare alt i alt, men du kan
være heldig at der er mere at komme efter. Jeg benyttede altid de
autoriserede værksteder da de var nemmest at komme i kontakt med og de
forstår som regel også dansk sålænge du ikke kommer ret meget syd for
Flensburg.

Problemer? Tjah hvis der er en reklamation på noget de har lavet kan der
være langt at køre, men ellers kan jeg ikke se nogen problemer.

/J

Fra : Bjarne

Dato : 23-03-07 07:50

Jesper Thomsen skrev:

> [...]
>
> Problemer? Tjah hvis der er en reklamation på noget de har lavet kan der
> være langt at køre, men ellers kan jeg ikke se nogen problemer.

Tak for svaret.
Så vil jeg overveje det lidt mere.
Min største bekymring ville nok være, at de efter et par timer sagde, at
de manglede enten en dingenot eller en duppedit og ikke kunne blive
færdige samme dag.

Bjarne