Reparation af stenslag...
Fra : Dak

Dato : 20-03-07 16:05

fik nu lavet mit første stenslag men umiddelbart så kan man stadigvæk se
lidt af det. Nu tænker jeg især på det "hvide" som er blevet efterladt af
stenen da den slog. Er det normalt eller skal man overhovedet ikke kunne se
noget fra stanslaget bagefter? jeg har fået det de kaldte et øje på ruden.

Dak
Ford Sierra 2.0i Azur DOHC EFI '90 4.dørs + 1 bagageklap

Fra : Kasper Christensen

Dato : 20-03-07 17:36

Dak skrev:
> [...]
> noget fra stanslaget bagefter? jeg har fået det de kaldte et øje på ruden.

Hejsa

Jeg har også et øje fra en sten som ramte min 3 dage gamle bil på
forruden. Den er repareret, men kan godt ses. Sådan er det vist bare.
Man vænner sig til det.

Mvh

Kasper

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 20-03-07 18:52

Dak wrote:
> [...]
> noget fra stanslaget bagefter? jeg har fået det de kaldte et øje på ruden.

Det der er slået af glasset (det er det han kaldte et øje) det kan de
ikke fixe, de kan kun lave de revner der måtte være opstået. Det var
hvert fald det glasmanden sagde da han fixede mit stenslag sidste uge
(der er to øjne med 5mm mellemrum )

Thomas