Citroen C4 E6G 1.6 HDi ... eller hvad
Fra : Herr Müller

Dato : 18-03-07 18:49

Hej NG,

Er der nogen der har nogle erfaringer med denne bil? Tekniske problemer,
køre egenskaber - evt. andet?

Lorte Bil: www.s-b.dk/C5

Fra : Anders Majland

Dato : 22-03-07 17:46

> Er der nogen der har nogle erfaringer med denne bil? Tekniske problemer,
> køre egenskaber - evt. andet?

Den lille eller den store C4 ?

Jeg har kørt lidt i en c4 picasso med den motor og gearskifte og der er
primært 2 grunde til at vi ikke har købt den - Prisen og prisen ... Det blev
en C5 weekend istedet. Motoren er en superøkonomisk perle og gearskiftet
fungerer rigtigt godt - Det bliver alligevel ikke noget sportsvogn over den
så kan man jo lige så godt "flyde" afsted - og automatgearet kombineret med
automatisk p-bremse gør det næsten for nemt.... Men man skal da stadig selv
skifte mellem frem neutral og bak

Comfort i en c4 picasso er imho ikke på højde med en C5. Den høje
siddeposition er super og giver et godt overblik i trafikken men den er
temmelig vuggende - men det er nok en smagssag og fabia'en er jo en lile
gocart til sammenligning

--
anders DOT majland AT jyde DOT dk
S: 2004 Skoda Fabia Comfort Combi

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 22-03-07 22:54

"Herr Müller" <tdc@s-b.dk> skrev i en meddelelse

> Er der nogen der har nogle erfaringer med denne bil? Tekniske problemer,
> køre egenskaber - evt. andet?

Jeg har en C4 1.6 I 16V

Aner ikke, hvilken forskel der er på min og den du kigger på, men jeg er
100% tilfreds med min. Den blev for nylig lånt ud til en, der plejer at køre
i en Polo 1.4 og det gav anledning til overvejelser om at købe ny bil.

Mvh. Lisbeth