Cisco FAQ, hvor?
Fra : Peter Bendtsen

Dato : 03-01-01 22:08

Hvor spørgsmål som fx. hvordan man opdatere firmware osv. står...

--
Peter Bendtsen

Fra : Lars Balker Rasmusse~

Dato : 03-01-01 22:28

http://www.cisco.com er ret omfattende.
--
Lars Balker Rasmussen "Woo hoo!?"

Fra : Peter Bendtsen

Dato : 03-01-01 22:37

Lars Balker Rasmussen <lars@balker.org> wrote:

> http://www.cisco.com er ret omfattende.

HA HA. Meget morsomt... En der er rettet lidt mere mod normale brugere.

--
Peter Bendtsen

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 03-01-01 22:53

Hej "Peter Bendtsen" <pb@trustme.dk>

>HA HA. Meget morsomt... En der er rettet lidt mere mod normale brugere.

Folk der opdaterer firmware på en Cisco-router bør læse om det på
cisco.com.

Hvis det virker for svært eller uoverskueligt bør man overveje om det
i det hele taget er en god idé at forsøge at opgradere.

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Fra : Kenneth Karlsson

Dato : 03-01-01 22:43

Nu siger du ikke om det er til en IOS eller anden type (CBOS, C7xx o.s.v)
router, så jeg går ud fra det er IOS bokse du snakker om !

Hvis du overhovedet ikke har rodet med IOS før, er det nok lidt svært, men
ellers søg efter "Software Router Loader" hos Cisco, jeg har dog ikke altid
haft held med den, så mit bedste våben er nu en TFTP server og nogle copy
kommandoer i IOS. Der følger givet vis også en god instruktion med til
routeren, jeg fandt ihvertifald en til en 3640 da jeg ved et "uheld" havde
slettet hele flashen på den .... (av av - med 9600 baud tager det 3 timer at
uploade et nyt image !)

--
M.v.h / Best Regards
Kenneth Karlsson

Fra : Peter Bendtsen

Dato : 03-01-01 22:55

Kenneth Karlsson <kak@odensevej.dk> wrote:

> [...]
> slettet hele flashen på den .... (av av - med 9600 baud tager det 3 timer

Det er nu CBOS, men er det nogenlunde samme procedure?

--
Peter Bendtsen

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 03-01-01 23:12

Hej "Peter Bendtsen" <pb@trustme.dk>

>Det er nu CBOS, men er det nogenlunde samme procedure?

I princippet, ikke i praksis. Tag nu og læs på cisco.com (eller i
manualen), det er ingen blevet dummere af.

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Fra : Ole Thomsen

Dato : 04-01-01 14:57

"Kenneth Karlsson" <kak@odensevej.dk> wrote

> slettet hele flashen på den .... (av av - med 9600 baud tager det 3 timer at
> uploade et nyt image !)

Hvis man kører confreg først tager det et kvarter

Ole Thomsen

Fra : Kenneth Karlsson

Dato : 04-01-01 18:12

Ja tak, det slog mig først bagefter !