Kvinde-parkering :-)
Fra : Kent

Dato : 16-03-07 16:11

I skal lige se den her:
http://youtube.com/watch?v=ROdADu30ZX0

En kvinde prøver i FIRE minutter at klemme bilen end på en
plads, der er alt for lille . Sørg for at have skruet godt op
for lyden.

Og så lige et klip, hvor en kvinde prøvet at ramme en indkørsel.
Det går heller ikke så godt:
http://www.youtube.com/watch?v=YvWqOm8u2jQ&NR

Kent.

Fra : Gamle

Dato : 16-03-07 17:57

Kent wrote:
> I skal lige se den her:
> http://youtube.com/watch?v=ROdADu30ZX0

ROFL

Fra : kim jensen

Dato : 16-03-07 18:30

Og sådan nogle personer er virkelig ude i trafikken ......

Fra : Jens 4684

Dato : 16-03-07 19:45

> Og sådan nogle personer er virkelig ude i trafikken ......
Jeps

Og de gemmer sig ikke en gang

Jens

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 16-03-07 19:46

"kim jensen" <mail@mail.dk> writes:

> Og sådan nogle personer er virkelig ude i trafikken ......

Næ, folkens. Her skal I se hvordan en rigtig mand klarer den sag:

http://www.youtube.com/watch?v=9CozyKx7G7o&NR

Fra : Ukendt

Dato : 16-03-07 20:21

Nej sådan gør en mand

http://www.youtube.com/watch?v=kS99XYyf2Hc

--
PE
x112kvik4u ( A ) dotcomprik . DK

Fra : Tom

Dato : 16-03-07 20:46

"PE" <x112kvik4u ( A ) dotcomprik . dk> skrev i en meddelelse
> Nej sådan gør en mand
>
> http://www.youtube.com/watch?v=kS99XYyf2Hc

Jeg ville nu hellere lave sådanne parkeringer på bilka's pladser
http://www.youtube.com/watch?v=Wp_lit79ZBo&mode=related&search=

Husk at skrue op for lyden

--
Tom

Fra : Kent

Dato : 16-03-07 21:44

"Peter Dalgaard" <p.dalgaard@biostat.ku.dk> skrev i en meddelelse

> Næ, folkens. Her skal I se hvordan en rigtig mand klarer den sag:
>
> http://www.youtube.com/watch?v=9CozyKx7G7o&NR

Jeg er nu ret sikker på, at den dér er konstrueret .

Håber det sgu også.

Kent.

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 16-03-07 22:52

"Kent" <Sunshine@NOSPAMpc.dk> writes:

> "Peter Dalgaard" <p.dalgaard@biostat.ku.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg er nu ret sikker på, at den dér er konstrueret .

Ja MON ikke, men der går et stykke tid før det går op for en, så der
var jo ingen grund til at sige det på forhånd...

Fra : Nygaard \(4330\)

Dato : 17-03-07 15:52

"Peter Dalgaard" <p.dalgaard@biostat.ku.dk> skrev i en meddelelse

> Næ, folkens. Her skal I se hvordan en rigtig mand klarer den sag:
>
> http://www.youtube.com/watch?v=9CozyKx7G7o&NR

Den er taget fra satire serien Greenwing alias Under kitlen der lige er
sendt fra DR2

/tue

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 17-03-07 16:58

On Sat, 17 Mar 2007 15:51:56 +0100, "Nygaard \(4330\)"
<holmnygaardfjerndette@tiscali.dk> wrote:

>"Peter Dalgaard" <p.dalgaard@biostat.ku.dk> skrev i en meddelelse

>Den er taget fra satire serien Greenwing alias Under kitlen der lige er
>sendt fra DR2

>--

Det tvivler jeg ikke et øjeblik på, men jeg undrer mig noget over at
du skriver det!?

Det er set fra min stol fuldstændigt ligegyldigt hvor klippet kommer
fra. Det handler om parkering, konstrueret eller ej, og om hvordan
kønnene løser en sådan opgave.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Madsen58

Dato : 17-03-07 21:48

http://video.google.com/videoplay?docid=-1126289740313424097&q=side+parking
--
Hilsen Madsen

Fra : Hr. Jensen

Dato : 16-03-07 23:38

On Fri, 16 Mar 2007 17:56:41 +0100 "Gamle" <cfs4808a@post.cybercity.dk>
sent the following smoke signals:

God damn, der er vel ikke engang plads til den, om den så blev smidt ind
med en gaffeltruck...

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Mr. Printer

Dato : 16-03-07 20:57
Fra : Peter Dalgaard

Dato : 16-03-07 21:02

"Mr. Printer" <time4me2write@yahoo.com> writes:

> Eller måske sådan http://www.youtube.com/watch?v=9CozyKx7G7o&NR

Prøv lige at gå to led baglæns i tråden...

Fra : Tom

Dato : 16-03-07 21:46

> [...]

HOLD KÆÆÆÆÆFT mand for en griner at se denne her. Glem igen ikke at skrue op
for lyden.
http://www.youtube.com/watch?v=TMk9wgxWVZo&mode=related&search=

Han skifter kobling mindst en gang i ugen med den kørsel.....men hvad så kan
de også lige omlakere bilen ved samme lejlighed

--
Tom

Fra : Madsen58

Dato : 17-03-07 02:33

Tom wrote:
> [...]
>
> Han skifter kobling mindst en gang i ugen med den kørsel.....men hvad
> så kan de også lige omlakere bilen ved samme lejlighed

Den eneste forskel på hans og de unges kørsel er at han slider på kobling og
de unge slider på dækne.
--
Hilsen Madsen

Fra : Kent

Dato : 16-03-07 21:47

"Kent" <Sunshine@NOSPAMpc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> for lyden.
>
> Og så lige et klip, hvor en kvinde prøvet at ramme en indkørsel.

Denne metode er egentlig meget pladsbesparende:

http://newmedia.funnyjunk.com/pictures/parking.jpg

Men hvad mon forsikringsselskaberne vil sige til det?

Kent

Fra : niels w

Dato : 17-03-07 00:21

On 16 Mar., 23:38, Hr. Jensen <aage...@musikalsk.invalid> wrote:

> God damn, der er vel ikke engang plads til den, om den så blev smidt ind
> med en gaffeltruck...

Mon ikke ham her kunne have klaret det?

http://www.youtube.com/watch?v=kS99XYyf2Hc

vh
niels w

Fra : Madsen58

Dato : 17-03-07 22:01

Kent wrote:
> [...]
> for lyden.
>
> Og så lige et klip, hvor en kvinde prøvet at ramme en indkørsel.

Selv med meget plads går det galt
http://www.youtube.com/watch?v=VSP9N0aXm5Y
--
Hilsen Madsen