Bilradio med usb stik, bluetooth og automa~
Fra : Kostas

Dato : 16-03-07 08:53

Min kammerat har købt en ny Peugeot 206. Han vil gerne have en ny radio til
den.

Han vil gerne kunne smide en usb stick i den med mp3 så han ikke skal
brænde en cd hver gang han lige vil høre lidt nyt musik.

Derudover kunne han godt tænke sig at der var bluetooth håndfri til
telefonen i den og at den selv justerer lyden op og ned efter støjniveauet
i bilen.

Det skal ikke være noget teknisk vidunder eller hi end super anlæg.

Nå ja - sidste krav - den skal have en drejeknap til volumen...

Hvem sagde vanskelig...

Kan det overhovedet lade sig gøre - jeg ved ikke engang hvor jeg skal
starte med at lede ?

mvh

Kostas
email(a)kostas(.)dk

Not if you tied my tongue to your tailpipe and drove me 80 miles an hour
naked across a field of broken glass
James Woods, The Hard Way

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 16-03-07 09:08

"Kostas" <næppe@jæppe.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Hvem sagde vanskelig...
>
> Kan det overhovedet lade sig gøre - jeg ved ikke engang hvor jeg skal

Start med at kigge på et mærke der hedder:
Becker

Kig ikke på prisen i første omgang

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Kostas

Dato : 16-03-07 10:30

> Start med at kigge på et mærke der hedder:
> Becker
>
> Kig ikke på prisen i første omgang

Uha ja - Becker kender jeg. Super lækkert - og så får man aldrig indbrud i
bilen pga det. Narkomanerne kan ikke se hvad det koster

Jeg har fundet en Becker Mexico Pro 7932. Men den er uden blåtanden og jeg
kan ikke tysk nok til at se kan de andre ting...

Fra : Kim S

Dato : 16-03-07 10:02

"Kostas" <næppe@jæppe.com> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Det skal ikke være noget teknisk vidunder eller hi end super anlæg.
>
> Nå ja - sidste krav - den skal have en drejeknap til volumen...

Tjae... Aldi har med jævne mellemrum tilbud på så'n en fætter
med både Bluetooth og USB....
Bluetinum, tror jeg de hedder.

Mvh, Kim

Fra : Rasmus (2600)

Dato : 16-03-07 10:41

Jeg havde en Becker radio med navigation og Bluetooth. Den kunne man
stikke flashkort i, men jeg mener ikke den havde USB stik... Jeg mener
den hed 7945 eller 7949, men er ikke helt sikker.

Super lækker radio, i øvrigt.

Mvh Rasmus

Fra : Broegger

Dato : 16-03-07 13:20

> [...]

> Hvem sagde vanskelig...
>
> Kan det overhovedet lade sig gøre - jeg ved ikke engang hvor jeg skal

Pioneer laver nogle stykker. Dem kan man dog ikke sætte USB i, men der er
line in på bagsiden. Så du burde kunne forbinde en MP3 afspiller som AUX.
BT til telefon fungerer forrygende.

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerne.dk

Fra : Henning

Dato : 16-03-07 16:33

On 16 Mar 2007 07:52:56 GMT, Kostas <næppe@jæppe.com> wrote:

>Min kammerat har købt en ny Peugeot 206. Han vil gerne have en ny radio til
>den.

Så skulle han ta' og besøge news:dk.teknik.lyd.bilstereo - der sidder
eksperterne på det område

Fra : TDN

Dato : 16-03-07 17:35

> [...]
>
> Kostas
> email(a)kostas(.)dk
>
> Not if you tied my tongue to your tailpipe and drove me 80 miles an hour

Jeg har sådan en her:

http://www.blaupunkt.com/dk/7646583310_main.asp

Den kan vist det du spørger om. Jeg gav vist ca. kr.1.900 for den.

Mvh
Thomas