Valg af sommerdæk
Fra : news.cybercity.dk

Dato : 15-03-07 17:14

Jeg er meget i tvivl om, hvilken sommerdæk man skal vælge til en skoda
fabia.

Prismæssiget er der meget stor udsving, og diverse "dæk skift service"
firmaer skilter ikke specialt meget med prisen.

Nogen forslag til nogen fordelagtige tilbud i københavns området

/AB

Fra : TDN

Dato : 15-03-07 19:22

"news.cybercity.dk" <hulubalu@hulubalu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> firmaer skilter ikke specialt meget med prisen.
>
> Nogen forslag til nogen fordelagtige tilbud i københavns området

Du kan se lidt om hvor gode de enkelte mærker er her:

http://www.fdm.dk/NR/rdonlyres/EC7F3AF0-400C-412D-A201-181015949FD5/0/104109.pdf

Jeg har i weekenden bestilt Bridgestone Touranza ER300 hos www.daekonline.dk
og de er lige kommet i dag.

Mvh
Thomas

Fra : Anders Majland

Dato : 15-03-07 21:08

> http://www.fdm.dk/NR/rdonlyres/EC7F3AF0-400C-412D-A201-181015949FD5/0/104109.pdf
>
> Jeg har i weekenden bestilt Bridgestone Touranza ER300 hos
> www.daekonline.dk og de er lige kommet i dag.

Den er ofte født med
Continental EcoContact 3 som lander i midtergruppen i testen. Det er et dæk
med en meget god holdbarhed og vi har kørt 55000km med dem - men nu er der
så lidt mønster tilbage at vi nok sætter nye på når vinterdækene skal af.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 16-03-07 09:00

On 15 Mar., 19:22, "TDN" <tdn.fjernde...@tele2adsl.dk> wrote:

> Du kan se lidt om hvor gode de enkelte mærker er her:

> [...]

Super valg Fremragende egenskaber på våd vej.
Alternativt Bridgestone Potenza RE720.

--
Christian.....MSN: spørg...
http://www.yee-haw.dk