Salg og skiftning af ABS Sensore Seat Ibiz~
Fra : Dan

Dato : 15-03-07 11:31

Hejsa!

Jeg har en defekt ABS sensor på min Seat Ibiza 1,6 1997!
Det er bagerste højre sensor!
Hvor kan jeg købe sådan en henne til en rimlig pris, gerne i kbh. eller på
nettet?

Og er det noget besværligt noget at skifte sådan en?

vh
Dan Nielsen

Fra : Torben Madsen

Dato : 15-03-07 12:22

"Dan" <torskerogn@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> nettet?
>
> Og er det noget besværligt noget at skifte sådan en?

Ebay er en mulighed, hvis du vil kigge på nettet.

http://cgi.ebay.nl/ABS-Drehzahlfuehler-hinten-fuer-VW-Polo-Typ-6N-NEU_W0QQitemZ220087710291QQihZ012QQcategoryZ63282QQcmdZViewItem

eller

http://cgi.ebay.de/ABS-Sensor-Hinterachse-rechts-SEAT-CORDOBA-IBIZA_W0QQitemZ280087572996QQcategoryZ61738QQrdZ1QQssPageNameZWD1VQQcmdZViewItem

Det var da et par muligheder.

mvh
Torben Madsen

Fra : Morten

Dato : 15-03-07 21:14

> [...]
> nettet?
>
> Og er det noget besværligt noget at skifte sådan en?

Fik skiftet samme på vores Ibiza 1.6 2/1999 hos Seat i Viborg. Mener det
kostede godt en "tusse" alt incl.

Mvh
Morten

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 15-03-07 22:02

Dan skriver:

> Hvor kan jeg købe sådan en henne til en rimlig pris, gerne i kbh. eller på
> nettet?

Krogslund autodele.

> Og er det noget besværligt noget at skifte sådan en?

Ikke ud over at lortet kan være rustet fast.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 06-06-07 09:37

Klaus D. Mikkelsen wrote:
> Dan skriver:

> Krogslund autodele.

> Ikke ud over at lortet kan være rustet fast.

Jeg skal ind og rode i motorstyringen, når jeg har skiftet ABS-føler, så det
skal man også kunne ku´...

--
Per, Esbjerg