Fjerne bremsestøv fra Alufælge
Fra : TheTransporter

Dato : 13-03-07 05:09

Hejsa Folkens

Ja nogle kan måske genkende skrivemåden og ja jeg er vendt frygteligt
tilbage :P. Kan dog ikke huske hvad jeg plejede at kalde mig før men
gør det noget?

Men jeg er som sagt blevet "udstyret" med et stiks Passat Variant med
VW Alufælge på og har til min "skræk" opdaget at de faktisk er ret
beskidte af bremsestøv og en omgang med vaskebørste og en tur i
vaskehal hjalp sq ikke rigtigt med at få bugt med det hele af det.

Men hvad gør man så lige?. Er der nogle der har nogle gode råd eller
tricks oppe i ærmet de lige kan ryste ud med henblik på hvordan man
nemmest og helst også sundest får gjort alubasserne rene så at bilen
ser bare lidt mere præsentabel ud....

Fra : ct

Dato : 13-03-07 07:04

sonax fælgrens er nok det bedste jeg har prøvet

ct

Fra : Lars

Dato : 13-03-07 09:49

> "TheTransporter" <praetorian@t_n_f_s.dk> skrev i en meddelelse

alm opvaskemiddel... det virker hver gang på min
vh Lars

Fra : Kell Petersen

Dato : 12-05-07 05:00

Aqua Petrosol..
Og så lige en tur med højtryks-spuleren..
så står de flotte et par ugers tid..

Fra : Finn

Dato : 15-03-07 21:11