?? : Gæt en fælg
Fra : Bob :-\)

Dato : 13-03-07 01:03

Hej Gruppe

Jeg har lige fået fat på 3 stålfælge med dæk , til en kadett (Passer
perfekt).
Ham der havde dem , kørte med dem på sin Opel Astra st.car 1992, men
problemet er at jeg jo så skal fremskaffe den sidste stålfælg men har lige
fundet ud af , at det
ikke er org til opel astra han har kørt med så jeg ved ikke helt hvad model
bil
den tidligere har sat på , fælgen er en 14 Tommer ET 38 4 Huls 100 har
kikket lidt her
http://www.nysynet.dk/hjuldata.htm
tror måske at det er fra en vw passat eller golf , men er ikke helt sikker .
hvad tror i ??
der er et billede her
http://www.bobs-homepage.dk/nyhedsgrupper/Billede018.jpg

Hislen Robert

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 13-03-07 09:15

> tror måske at det er fra en vw passat eller golf , men er ikke helt sikker
> [...]
4x100 et38 passer i hvertfald på Golf 1/2 Polo etc. de ligner mine gamle
fælge til GTD'eren.

Stef

Fra : Bob :-\)

Dato : 14-03-07 00:55

"Stefan Jacobsen" <stefware@gmail.com> skrev i en meddelelse

> 4x100 et38 passer i hvertfald på Golf 1/2 Polo etc. de ligner mine gamle
> fælge til GTD'eren.
>
> Stef

Kanon, tak for det hurtige svar , ringer til en hugger i morgen

Venlig hilsen Robert