Fiat Doblo Cargo
Fra : benjamin

Dato : 11-03-07 14:25

Hej allesammen.
Jeg har fået en opgave af en kammerat, der står for at skulle købe en
ny bil.
Han skal pirmært bruge den til og fra arbejde (50 km. om dagen).
Han er faldet over denne her:
http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=48515030
Jeg ved intet om Fiat Doblo, og håber derfor at nogen herinde kan
komme med lidt input?
Jeg mener den ser tiltalene ud, til en rimelig pris. Prisen er så vidt
jeg kan se, incl moms????, eller skal den lægges til?.

På forhånd tak.

Med venlig hilsen
Benjamin Skov Rasmussen

Fra : Bjarne Rosenkrands

Dato : 11-03-07 15:15

"benjamin" <lakkendrup@rasmussen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
[...]

Jeg vil tro at der skal betales moms udover de 64.900,00.

Det står godt nok lidt underligt, burde stå kr. 64.900 +moms.

Hilsen Bjarne

Fra : Brian

Dato : 11-03-07 17:02

Bjarne Rosenkrands wrote:

> [...]
> http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=48515030
> Jeg ved intet om Fiat Doblo, og håber derfor at nogen herinde kan

Hvis han er fløjtende ligeglad med biler, komfort osv, men blot skal fra A
til B, er den sikkert fin - men man skal virkelig være ukritisk.

Jeg tlbragte knap 2 uger i sådan en, hvor jeg nåede at runde knap 3000Km.
Jeg fandt mig aldrig til rette i bilen, på trods af at jeg kun måler 191Cm.
Derudover er den elendig støjisoleret, masser af nøgne metalflader, og et
noget rustikt interiør. Det eneste positive var motoren. De kan altså noget
med små dieselkværne, de italienskere.

Det blev forøvrigt kun til de 2 uger i bilen, fordi brændstofpumpen valgte
at stå af. Der havde bilen lige rundet 22.000...

/Brian