MS Windows
briani 27239
Fejl efter opdatering
Fra : MJU

Dato : 04-04-07 18:47

Får fejl RTHDCPL.EXE efter opdatering.
Nogle som kan fortælle hvad det er der går galt?
http://www.duerher.dk/xp/

Det er en bærbar med Windows XP Mediacenter.

--
M.v.h.

Michal

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 04-04-07 18:50

MJU skrev:

>Får fejl RTHDCPL.EXE efter opdatering.

Hent opdateringen på linket herunder og installer den, og genstart
derefter pc'en, så skulle problemet forsvinde
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=da&FamilyID=74ad4188-3131-429c-8fcb-f7b3b0fd3d86

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : MJU

Dato : 04-04-07 19:54

> Hent opdateringen på linket herunder og installer den, og genstart
> derefter pc'en, så skulle problemet forsvinde
> [...]

Tak for det. Men nu kommer der en ny fejl. Den siger det er forkert sprog.
Det er en Dansk windows mediacenter. Se den nye fejl www.duerher.dk/xp/
Jeg havde også problemer da jeg vil ligge IE7 ind. Se tråden Mediacenter og
IE7 fra d. 01-04/2007 kl 18:11

--
M.v.h.

Michal

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 04-04-07 20:04

MJU skrev:

> Det er en Dansk windows mediacenter.

så tag en engelsk i stedet for den danske
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=en&FamilyID=74ad4188-3131-429c-8fcb-f7b3b0fd3d86
--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : MJU

Dato : 04-04-07 20:26

> så tag en engelsk i stedet for den danske
> [...]

Tak igen. Nu hjalp det
Men det er da underligt at jeg skal installere en engelsk når mit system er
dansk,

--
M.v.h.

Michal

Fra : Henning

Dato : 04-04-07 20:33

>Tak igen. Nu hjalp det
>Men det er da underligt at jeg skal installere en engelsk når mit system er
>dansk,
Windows Mediecenter er på engelsk, herefter lægger man en dansk
sprogpakke overnpå.

Fra : MJU

Dato : 04-04-07 20:46

> Windows Mediecenter er på engelsk, herefter lægger man en dansk
> sprogpakke overnpå.

Okay. Så må det være gjort fra fabrikken side inden den kommer ud i handle.
For jeg har ikke lagt sprogpakke på.
Jeg skriver godt på siden at jeg havde omformateret. Men det jeg har er når
jeg tænder computeren trykker jeg ALT +F10 og kan gendanne den som den var
fra fabrikken.

--
M.v.h.

Michal

Fra : Henning

Dato : 04-04-07 23:38

> [...]
>jeg tænder computeren trykker jeg ALT +F10 og kan gendanne den som den var
Det er ikke en "omformatering" men blot et image, der rulles på igen.

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 06-04-07 09:32

Henning wrote:
> Det er ikke en "omformatering" men blot et image, der rulles på igen.

Resultatet er nu ens, disken slettes og om du smider en cd i eller et
image på ..

Fra : Henning

Dato : 06-04-07 09:56

On Fri, 06 Apr 2007 10:32:28 +0200, Flemming Lynggaard
<flemmingl@gmail.com> wrote:

>Resultatet er nu ens, disken slettes og om du smider en cd i eller et
>image på ..

Resultatet ja, men ikke forarbejdet. Smider du et image på, oplever du
blot det færdige reultat - et operativsystem på dansk. Havde du
installeret det fra bunden ville du have set, at hele installationen
foregår på engelsk, lige til man bliver bedt om at isætte CD2, som
indeholder den danske sprogpakke