MS Windows
briani 27239
tab-based windows explorer
Fra : Peter Holm

Dato : 04-04-07 11:40

findes der en udgave af windows explorer der arbejder tabs? evt. fra anden
leverendør
irriterende at have programmet åbent flere gange samtidigt

mvh
peter

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 04-04-07 12:03

http://www.explorerxp.com/

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Peter Holm

Dato : 04-04-07 14:02

Ivan V. Klattrup wrote:

> http://www.explorerxp.com/

takker
fandt også denne
http://quizo.at.infoseek.co.jp/freeware/indexEn.html?itbearsrepeating

vh
peter

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 04-04-07 14:37

Peter Holm skrev:

>fandt også denne
>http://quizo.at.infoseek.co.jp/freeware/indexEn.html?itbearsrepeating

Den har jeg ikke prøvet, da den ikke kan køre på min pc.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Peter Holm

Dato : 04-04-07 21:07

Ivan V. Klattrup wrote:

> Den har jeg ikke prøvet, da den ikke kan køre på min pc.

heller ikke jeg.
den kræver minimum .NET 2.0.
Jeg forsøgte lige at installere .NET 3.0, men det resulterede i at min
maskine startede op med en dll-fejl på RTHDCPL.exe, så jeg måtte køre en
system restore for at kunne starte op igen uden fejl. Nu tør jeg ikke
installere .NET en anden gang. Hvor er det bare windows in a nutshell.

Jeg prøver dit forslag istedet.

Mvh
Peter

Fra : IW

Dato : 04-04-07 17:54

"Peter Holm" <peterholm67@hotmail*REMOVE*.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> leverendør
> irriterende at have programmet åbent flere gange samtidigt

total commander

www.ghisler.com - kan anbefales