Pris tjek
Fra : Vaeske

Dato : 02-07-01 19:39

Hejsa

En gang imellem sammenligner jeg priserne for de forskellige udbyder, for at
se hvem der er billigst (altid rart at vide ikk . Til det formål har jeg
brugt telepriser.dk men de har ikke opdateret siden maj. Er der nogle der
kender andre overbliks sider ? eller hvad der er sket med telepriser.dk ?

Hilsen Vaeske

Min fremtid er ikke længere end til på fredag - U2 kommer til byen

Fra : Dennis Thode Nielsen

Dato : 02-07-01 19:43

> [...]
jeg
> brugt telepriser.dk men de har ikke opdateret siden maj. Er der nogle der

www.xdslinfo.dk

Mvh

Dennis Thode Nielsen

Fra : Vaeske

Dato : 03-07-01 18:25

> www.xdslinfo.dk

Nu har jeg været inde på denne side men de har ikke opdateret siden marts og
der mener jeg der er sket en del på marked siden da. Så der findes ikke
nogle sider der opdaterer jævnligt, ellers mindst når der kommer nye
produkter ?

Hilsen Vaeske

Fra : Peter T.

Dato : 02-07-01 20:00

"Vaeske" <vaeske@get2net.dk> wrote in message

> Er der nogle der kender andre overbliks sider ?

www.mint.dk

Peter T

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 02-07-01 20:04

"Peter T." <pinoc10@hotmail.NISSEcom> wrote in message

> "Vaeske" <vaeske@get2net.dk> wrote in message

> www.mint.dk

er mint ikke lukket?

Fra : Peter T.

Dato : 02-07-01 20:57

> "Peter T." <pinoc10@hotmail.NISSEcom> wrote in message
>
> er mint ikke lukket?

Hmm... nu du siger det. Ak.

Peter T.

Fra : Tim Christensen

Dato : 04-07-01 19:20

> [...]
> kender andre overbliks sider ? eller hvad der er sket med telepriser.dk ?

Jeg har lavet en lille tabel over priserne på ADSL fra de forskellige
udbydere(den skulle værre up-to-date), jeg smider den lige op dk.binaer.

Mvh

Tim

Fra : Tim Christensen

Dato : 04-07-01 20:54