Køler/blæser til Socket A og Athlon Barton~
Fra : Per Nielsen

Dato : 04-04-07 09:36

Pga. forskellige problemer med mit Abit NF7-S Rev2.0 (nForce2 Socket A) har
jeg været nødt til at skifte det ud. Der var ikke så mange andre muligheder
end et ASRock K7NF2-RAID (ligeledes nForce2 Socket A). Det ser nu også ud
til at køre fint nok.

Men jeg mangler en ordentlig støjsvag blæser. Den Zalman jeg brugte før er
der ikke plads til pga. kondensatorerne (er det vel?) tæt på CPU'en:

http://www.asrock.com/product/K7NF2-RAID.htm

Nogen der har et forslag til en god og støjsvag køler til flg. kombination:

ASRock K7NF2-RAID (Socket A)
Athlon Barton XP 3200+

Jeg kører midlertidigt med en ældre ThermalTake Vulcano, men det er da den
mest støjende blæser jeg nogensinde er faldet over, så den skal af så
hurtigt som muligt

Fra : PB\(9000\)

Dato : 10-04-07 13:44

du skal have en Thermaltake TR2M3, den koster en hund og den er stille...
Det ser desværre ud til den er udgået, men der er sikket ender har en brugt,
prøv:

dk.marked.edb.intern

Mvh Per

Fra : Per Nielsen

Dato : 10-04-07 14:54

"PB(9000)" <p_brixNOSPAM@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> du skal have en Thermaltake TR2M3, den koster en hund og den er stille...
> Det ser desværre ud til den er udgået, men der er sikket ender har en
> [...]

Ok. Jeg fik desværre købt en ThermalTake Silent Boost, som jeg fik at vide
skulle kunne monteres på et Socket A. Men den er desværre for stor og passer
ikke. Så jeg har lånt en ældre køler/blæser (navn ubekendt) som ikke larmer
så meget, og den ser ud til at gøre det meget godt. Den får lov at køre et
par dage, hvor jeg så kan overveje om jeg skal forsøge mig med noget tredje.