MS Windows
briani 27239
Opdatere/finde drivere til lydkort
Fra : iSteen

Dato : 03-04-07 23:51

Efter en ny install af Windows XP, virker mit lydkort ikke.
Alle drivere er pist væk.
Under "enhedshåndtering" angive lydkortet med et stort gult
spørgsmålstegn, og navngives bare som "multimedielydkort".
Jeg tror egentligt ikke jeg kan finde brugermanualen til min computer
- er der en smart måde at finde en driver på?
Windows kan ikke selv finde noget på nettet - det er tilgivet, når
maskinen ikke ved hvad lydkort det er...

Steen

Fra : iSteen

Dato : 04-04-07 10:28

On 4 Apr., 07:19, "MigSelv \(6400\)" <2662070mXXX...@stofanet.dk>
wrote:
> Hvad er det for et lydkort du har i din mask. ?

Aner det ikke - men jeg fandt på at tænke mig om
Ledte gruppen igennem, og fandt et andet indlæg om et næsten
tilsvarende problem.
Min pc er en Fujitsu-Sienmens, og ved at gå ind på producentens
hjemmeside, kunne jeg indtaste serienummer på maskinen, og derefter
fik jeg den korrekte driver opgivet.

Efter at have brugt en Mac i årevis, er jeg ved at vænne mig til
Windows igen

Steen

Fra : Anders Boholdt-Peter~

Dato : 04-04-07 17:51

"iSteen" <isteen@gmail.com> skrev i en meddelelse
> - er der en smart måde at finde en driver på?

Jeg har set andet steds i tråden, at du har fået løst dit problem, men jeg
vil nu alligevel komme med en hjemmeside:
http://www.driveragent.com

Her kan man for et lille beløb få adgang til et værktøj, der kan scanne ens
computer igennem og finde driverne.

Har selv brugt siden.

--

/ Anders
http://www.boholdt-petersen.dk

Fra : iSteen

Dato : 26-04-07 21:29

On 4 Apr., 18:50, "Anders Boholdt-Petersen" <post-REMOVETH...@boholdt-
petersen.dk> wrote:

> [...]
> vil nu alligevel komme med en hjemmeside:http://www.driveragent.com
>
> Her kan man for et lille beløb få adgang til et værktøj, der kan scanne ens

Tak for tippet, det er nok ikke sidste gang nogen får problemer med
drivere, så siden er nok god at have i erindring