MS Windows
briani 27239
Proguidedata til Vista Media Center
Fra : BF2

Dato : 03-04-07 16:20

Der er blevet fucket up i min EPG, så der nu overhovedet ikke er nogen
tilgængelige data til nogen kanaler og nogen programmer - altså guiden er
tom.
Hver gang, jeg starter Media Center spørger den om lov til at opdatere,
hvilket den tilsyneladende også gør (den downloader da data), men det ændrer
ikke i programguiden. Der er genstartet flere gange, så det skulle heller
ikke være det.
Nogen forslag?

Fra : MJU

Dato : 03-04-07 22:28

"BF2" <rere@ddfd.df> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvilket den tilsyneladende også gør (den downloader da data), men det
> ændrer ikke i programguiden. Der er genstartet flere gange, så det skulle
Prøv http://www.recorder.dk/forum/ Der inde er der et forum for Microsoft
Media Center, MCE og HTPC

--
M.v.h.