MS Windows
briani 27239
VISTA ?!?!
Fra : KaVA

Dato : 03-04-07 12:36

Hej.
Hvad f..... gør man ved dette problem, jeg har købt en en med VISTA od selv
med nye hardware, lykkes det ikke at få det til at køre, jeg har 2 printer
som er fra sidste år, en HP scaner2200c lidt ældre, men fungere fint på min
anden komputer, + en Minolta scaner til negative billeder, altså gamle
fotos, men intet virker, så jeg er glad for at jeg stadig har den gamle med
XP.
Hvad f..... gør jeg, jeg har søgt, men ikke fundet noget
Så venligst hjælp mig, hvis der er nogle som ved hvad jeg skal gøre.

Mvh.
KaVA

ps.lad være med at svare at jeg skal skifte det hele ud, eller noget med en
ny bil og gamle fælge.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 03-04-07 12:45

KaVA skrev:

>Så venligst hjælp mig, hvis der er nogle som ved hvad jeg skal gøre.

Installer XP på den nye pc

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : BF2

Dato : 03-04-07 15:49

Helløj hr. idiot. Hvad var det manden skrev omkring tåbelige svar?

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 03-04-07 15:56

BF2 skrev:

ingenting var skrevet unnder det citerede.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 03-04-07 15:59

Den 03-04-07 16.48 skrev BF2 følgende:
> Helløj hr. idiot. Hvad var det manden skrev omkring tåbelige svar?

Ikke noget. Og Ivan har da helt ret. Hvis udstyret ikke kan virke med
Vista, så kan det være en ganske udmærket løsningen at installere XP.
Hvis man ikke har en XP liggende, er det selvfølgelig et spørgsmål, om
det er bedst/billigst at købe en XP eller at købe nyt udstyr.

Du må for øvrigt gerne følge Ivans og stort set alle andre brugere i
nyhedsgruppernes eksempel og svare i henhold til netiketten: Dvs. klip
unødvendige citater væk, og skriv så dit svar under det citerede. Og
hold gerne skældsord i de dertil indrettede grupper.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Shareware, freeware, sisterware og mange andre warer. Læs hvad de

Fra : Jasper Norman Ahrens~

Dato : 04-04-07 00:14

"BF2" <rere@ddfd.df> wrote in message news:eutpfm$4gp$1@news.net.uni-c.dk...
> Helløj hr. idiot. Hvad var det manden skrev omkring tåbelige svar?

Helløj... Det ord findes ikke.

Udover at tjekke din ordbog, burde du måske nok overveje at tale lidt pænere
til folk! Specielt når du længere nede selv beder om svar. (selv om du også
dér, har lidt svært ved at styre dine f*** ord osv. )

Bare lige et godt råd.... Jeg tror bestemt ikke, at jeg er den eneste der
ikke gider at svare på et sådant indlæg.

/Jasper

Fra : Andreas Lorensen

Dato : 03-04-07 12:49

KaVA skrev:
> Hvad f..... gør jeg, jeg har søgt, men ikke fundet noget
> Så venligst hjælp mig, hvis der er nogle som ved hvad jeg skal gøre.

Du må gå på producenternes hjemmesider og se om der ikke er drivere til
hardwaren til Vista.
Og hvis ikke, så led efter hardware der ligner og se om der er drivere
til disse - måske de virker.

Og ellers så har du heldigvis din XP'er stadigvæk.

/Andreas

Fra : -=JF=- priv

Dato : 03-04-07 15:08

"KaVA" <almlund@tdcadsl.dk> skrev i meddelelsen

> ps.lad være med at svare at jeg skal skifte det hele ud, eller noget med
> en ny bil og gamle fælge.

Møg ærgeligt - men svaret er altså at skifte hardware, og noget med ny bil
og gamle fælge

Jeg er selv ufrivilligt blevet Vista-bruger, og må konstatere at min printer
(HP FPSC 2510) som altid har fungeret upåklageligt som trådløs scanner og
printer. Efter Vista kan den kun printe trådløst. Hvis jeg vil scanne,
foreslår HP at jeg kabler printeren

Deres hjemmeside sigerat de arbejder på en løsning, men mit gæt er at de
ikke gør meget for at finde løsninger til en 3-4 år gammel printer. Igen en
ulempe ved køb-og-smid-væk-samfundet.

Fra : ..::JMJ::..

Dato : 17-04-07 21:22

-=JF=- priv formulerede tirsdag:

> Møg ærgeligt - men svaret er altså at skifte hardware, og noget med ny bil og
> gamle fælge

Jeg ved ikke om spørgeren har været specielt uheldig...
Men da jeg strøg ombord i Vista, virkede scanner (Epson), LAN-printer
(Epson), lydkort (Soundblaster) og hvad der ellers var i maskinen med
det vuns... efter at have hentet opdaterede drivere (hvilket jeg havde
gjort på forhånd). Set herfra er Vista OK, problemet ligner langt mere
producenterne der ikke hurtigt nok leverer anstændige drivere..