MS Windows
briani 27239
Forsøger at startet helt andet program.
Fra : Søren-Holbæk

Dato : 02-04-07 12:43

Jeg bruger XP pro.
Jeg har installeret PowerQuest DriveImage7 - bruges til backup af filer og
diske.
Når jeg kalder programmet, starter min PC op med at forsøge at installere
Microsoft Business Solution C5. Som jeg for nogen tid siden installerede, og
som virker OK.

Da programmet ikke kan finde tempfilerne til C5 installationen, må jeg flere
gange annullere disse forsøg på C5-installation.

Når jeg har gjort det ca 6 gange, kommer endelig min opstart af det program
jeg valgte (DriveImage7).

Har nogen erfaring med sådan et problem ? - Skyldes det, at der hænger en
måske ikke færdiggjort installation af C5?

Hvordan løses dette ?

Venlig hilsen søren

Fra : Anders Pedersen

Dato : 02-04-07 14:56

On 2 Apr., 13:42, "Søren-Holbæk" <sf-ho...@post2.tele.dk> wrote:
> [...]
>
> Har nogen erfaring med sådan et problem ? - Skyldes det, at der hænger en
> måske ikke færdiggjort installation af C5?

Genvejende fra menuenstart og skrivebord må pege i den mappe
Driveimage ligger
der med den os starte Driveimage

Et gæt kan være at atde startfiler ikke er helt rigtige
eller der at C5 ikke er helt afinstaleret så der må ligge noget afdet
på harddisken endnu.

Fra : Torben

Dato : 02-04-07 18:49

Søren-Holbæk wrote:
> [...]
>
> Har nogen erfaring med sådan et problem ? - Skyldes det, at
> der hænger en måske ikke færdiggjort installation af C5?

Søren,
Jeg havde for nogen tid siden et lignende problem, efter installation af
FrontPage2003 kunne flere af de gamle Office programmer (Word,
Excel....) ikke starte men krævede installationsdisken fra FP i - efter
nogen tøven gjorde jeg det, og problemet var løst på få sekunder
(åbenbart noget der ikke var blevet færdiginstalleret i første omgang,
som ellers gik fint) - efterfølgende har alle programmer kørt normalt!

Mit forslag er at have installations CD'n eller hvad du nu har til C5
klar, sætte den i og håbe det bedste!
Det er sandsynligvis en filtype forvirring/forveksling der er den bagved
liggende årsag.
mvh Torben