MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Mediacenter og IE7
Fra : MJU

Dato : 01-04-07 17:12

Jeg vil gerne have IE7 ind på min bærbar Acer.
Jeg køre med windows mediacenter, men jeg kan ikke finde noget om det på
microsoft hjemmeside.

Har haft den inde før, men nu har jeg lige om installeret og kan ikke huske
hvordan jeg skal gør.
Kan huske sidst jeg prøvede. Da ringede jeg til microsoft men de henviste
Acer

Jeg kan godt hente IE7 filen ( IE7-WindowsXP-x86-dan.exe ) fra microsoft
side.
Når jeg starter den siger den at det ikke understøtter opertivsystemets
nuværende sprog. Det undre mig da det er den danske fil jeg har hentet, og
mit system er dansk.

Nogle som kan hjælpe mig med dette problem.

/Michal

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 01-04-07 18:22

"MJU" <mickydk@duerher.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mit system er dansk.
>
> Nogle som kan hjælpe mig med dette problem.

Selve styresystemet er Engelsk, med en Dansk sprogpakke. Du skal installere
den engelske version, om man så kan hente en Dansk sprogpakke til den, det
ved jeg ikke.

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Fjern nomorespam ved svar på email.

Fra : Pico

Dato : 01-04-07 21:40

Jørgen Nielsen wrote:
> "MJU" <mickydk@duerher.dk> skrev i en meddelelse
KLIP

> Selve styresystemet er Engelsk, med en Dansk sprogpakke. Du skal
> installere den engelske version, om man så kan hente en Dansk
> sprogpakke til den, det ved jeg ikke.

Prøv denne side, jeg har ikke prøvet det selv da jeg er udemærket tilfreds
med v. 6

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=BF56C11A-1713-43E0-BDF4-4B5737474AE4&displaylang=en

a.. Supported Operating Systems: Windows XP Media Center Edition; Windows
XP Service Pack 2
a.. The OS MUI language pack for the desired MUI language must be
installed. The IE7 MUI language packs can be installed on the following
language versions of Windows XP Media Center Edition 2005: Traditional
Chinese(Hong Kong), Traditional Chinese (Taiwan), Czech, Danish, Finnish,
Norwegian(Bokmål), Polish, Portuguese(Portugal), Russian, Spanish, Swedish,
and Turkish.
a.. Windows Internet Explorer 7 must be installed. See the Internet
Explorer 7 system requirements page.
b..
--
MVH
Pico

Fra : MJU

Dato : 01-04-07 23:19

"Pico" <Selvestemig@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Swedish, and Turkish.
> a.. Windows Internet Explorer 7 must be installed. See the Internet

Tak for det Pico. Det var lige hvad jeg kunne bruge

/Michal

Fra : Pico

Dato : 02-04-07 20:34

MJU wrote:
> "Pico" <Selvestemig@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Tak for det Pico. Det var lige hvad jeg kunne bruge

Velbekomme.
--
MVH
Pico