hvor køber jeg høretellefoner billigt ? ti~
Fra : not@home.se

Dato : 31-03-07 18:36

hej jeg har en sony ericsson k750i som jeg er glad for at bruger hver
dag til at høre enten radio eller mp3 på arbejdet, men
høretellefonerne er noget skod de falder ud af sig selv jeg hader dem
helt vildt
men hvor køber jeg dem der er bedre som passer til min tellefon jeg
mener at w810i passer til og dem der er nyere, men har jeg kun den ene
mulighed at gå ned i sonofonforetningen og købe dem ? eller findes der
steder på nettet ? jeg kan slet ikke finde rundt eller finde noget i
mobilpriser.dk håber at nogen kan hjælpe med hvor henne jeg kan købe
dem ?

Fra : Lars Raaby

Dato : 31-03-07 18:45

Har du prøvet www.thansen.dk ?

--
Rigtige mænd er til blues
http://www.djursbluesland.dk

Fra : MigSelv \(6400\)

Dato : 31-03-07 19:23

Kunne det være sådan en her du søger....

http://www.cellshoppen.dk/shop/sony-ericsson-hpm-70-1449p.html

Nu ved jeg ikke hvad den koster hos Sonofon, men her koster den 179,- +
porto..

Fra : not@home.se

Dato : 31-03-07 20:21

>Kunne det være sådan en her du søger....>
>http://www.cellshoppen.dk/shop/sony-ericsson-hpm-70-1449p.html>
>Nu ved jeg ikke hvad den koster hos Sonofon, men her koster den 179,- +
>porto..>

mange tak for linket det var lige den jeg ledte efter eller måske
nummeret dyrere jeg vil ned i sonofonforetningen og sammenligne priser
i morgen

Fra : MigSelv \(6400\)

Dato : 31-03-07 20:43

Tror du skal vente til mandag !

Fra : not@home.se

Dato : 31-03-07 21:50

On Sat, 31 Mar 2007 21:42:30 +0200, "MigSelv \(6400\)"
<2662070m001@stofanet.dk> wrote:

>Tror du skal vente til mandag !

måske har du ret men jeg tænkte at siden det er den første søndag i
månneden at der så er åbent det har de andre butikker jo, men jeg får
at se