Hvilken kamera mobil?
Fra : Rune Vestergaard

Dato : 30-03-07 15:52

Hej

Jeg har smidt min w810i væk og skal have mig en ny mobil.

Krav: sms, mms, bluetooth og gerne et kamera der er bedre end kameraet i
w810i. Mulighed for udvidelse til min. 1 GB plads og også gerne en god mp3
afspiller/walkman.

Om det er Sony eller Nokia er ligegyldigt.
Prisen er heller ikke så vigtig.

Hvad skal jeg vælge.

Håber på nogle seriøse svar.

mvh
Rune

Fra : Sabina H.

Dato : 30-03-07 18:04

"Rune Vestergaard" <runev@REMOVErunev.dk> wrote in message
> [...]
> afspiller/walkman.
>
> Om det er Sony eller Nokia er ligegyldigt.

det du beskriver her er jo faktisk tilsvarende alle kameramobiler der findes
derude.... det du selv kan gøre er at vægte for dig selv, hvad det er du
lægger vægt på, og hvad du bruger telefonen til...
er det vigtigst med musikken, eller vigtigst med billederne?
hvis det virkelig er kameraet der er vigtigst, så er der kun en vej... (for
mig ihvertfald ;) )
K800i Cybershot....

Jeg har haft k610i og w800i, og jo, gode telefoner, ok kamera til almindelig
husbehov, og fin fin lyd (foretrækker dog ørebøfferne fra W.....)...
men da jeg skulle skifte ud, vurderede jeg alligevel at det skulle være
K800i, fordi jeg gerne ville have det bedre kamera, og helt ærligt har jeg
ike oplevet den store forskel på musikafspilleren på henholdsvis w800i og
k610i.....

du kan købe kort til K800i (den samme som passer i k610i) micro et eller
andet, i helt op til 2GB....
har dog kun haft min k800i i en uges tid nu, men alt i alt synes jeg at jeg
har opgraderet væsentligt ;)

--
Knus,
Sabina

Fra : Rune Vestergaard

Dato : 31-03-07 10:24

> [...]
> andet, i helt op til 2GB....
> har dog kun haft min k800i i en uges tid nu, men alt i alt synes jeg at

Mange tak for et seriøst svar.

K800i er hermed bestilt.

mvh
Rune

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 31-03-07 13:24

"Rune Vestergaard" <runev@REMOVErunev.dk> skrev i en meddelelse

> K800i er hermed bestilt.

lidt om tlf her
http://tinyurl.com/39ccma

og billeder her.
http://www.mobilsiden.dk/media/k800fotos.zip

--
ad

Fra : Martin Sørensen

Dato : 30-03-07 18:11

> [...]
> Krav: sms, mms, bluetooth og gerne et kamera der er bedre end
> kameraet i w810i. Mulighed for udvidelse til min. 1 GB plads og også

SE W850 eller W950?

> Hvad skal jeg vælge.

Har du kigget på nogen af dem, for det vil da være oplagt som afløser for
den ellers udmærkede W810i, som kan køre med kort op til ihvertfald 4GB
(kører jeg selv med).

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : MigSelv \(6400\)

Dato : 30-03-07 18:24

Har du kigget på W880i ?

Fra : Mikael Schøler

Dato : 31-03-07 09:47

MigSelv (6400) wrote:
> Har du kigget på W880i ?

> "Rune Vestergaard" <runev@REMOVErunev.dk> skrev i en meddelelse

Ifølge diverse sider, så er kameraet i W880i ikke det bedste der findes.

Fra : Peter

Dato : 31-03-07 10:02

Hej.

> Ifølge diverse sider, så er kameraet i W880i ikke det bedste der findes.

Nej, men nu er Anders A-6400 eller hvad han kalder sig i denne uge, jo
heller ikke en man skal høre efter alligevel......

--
Peter

Fra : Kenned

Dato : 31-03-07 19:38

Peter wrote:
> Hej.

> Nej, men nu er Anders A-6400 eller hvad han kalder sig i denne uge, jo
> heller ikke en man skal høre efter alligevel......

nå da.... jamen spred da isåfald endelig dine egne guldkorn...

Kenned
Jeg beskyttes ikke af SPAMfighter til privatbrugere.
Men jeg har navnet i min signatur for at være på tværs over
for dem som åbenbart synes det er værd at nævne hver gang de ser
ordet SPAMfighter.

Fra : Peter

Dato : 31-03-07 21:54

Hej.

> nå da.... jamen spred da isåfald endelig dine egne guldkorn...

*LOL*
Hvad er du egentlig her for søde ven ??
- for at holde røven tør på Anders ??

Men for nu lige at svare dig:
Hvad skulle ideen være i at jeg gentog Sabina´s gode råd, nemlig at købe en
K800i.....

--
Peter

Fra : Kenned

Dato : 01-04-07 18:50

Peter wrote:
> Hej.

> *LOL*
> Hvad er du egentlig her for søde ven ??
> - for at holde røven tør på Anders ??

Næ nej... kender ikke manden, men det undrer mig bare at man går efter
manden på den måde?
Og jeg kan forsikre dig for at jeg ikke er din søde ven!

Fra : Peter

Dato : 02-04-07 17:26

Hej min søde ven.....

> men det undrer mig bare at man går efter manden på den måde?

Så du følger altså slet ikke med i NG, kan jeg forstå..... .o)

> Og jeg kan forsikre dig for at jeg ikke er din søde ven!

*LOL* - selvfølgelig er du det....

--
Peter

Fra : MigSelv \(6400\)

Dato : 31-03-07 10:04

Der står jo ikke noget om kameraet skal være bedre !

Fra : Mikael Schøler

Dato : 31-03-07 10:14

MigSelv (6400) wrote:
> Der står jo ikke noget om kameraet skal være bedre !

> "Mikael Schøler" <mik_s@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

men hvis man efterlyser en kamera mobil, så må man da formode at
kameraet er et der skal benyttes - ergo skal det ikke være noget crap
der ikke virker.

Fra : Rune Vestergaard

Dato : 31-03-07 10:23

Fra : Peter

Dato : 31-03-07 22:02

Hejsa Anders.....

Nu er det endelig gået op for mig.......

> Der står jo ikke noget om kameraet skal være bedre !

Du kan jo ikke læse....
Det forklare jo dine mange mystiske svar her i NG.....

--
Peter

Fra : KE Kofod

Dato : 30-03-07 22:23

Rune Vestergaard skrev:
> [...]
> afspiller/walkman.
>
> Om det er Sony eller Nokia er ligegyldigt.

Du skal da bare have en SE-K800i, så kører det !.
Mvh.
KE Kofod.

Fra : MigSelv \(6400\)

Dato : 31-03-07 10:28

Den skulle vidst være temmelig sløv i menu'erne.
- Efter hvad jeg har hørt...

Fra : mogens.amd64@gmail.c~

Dato : 31-03-07 11:44

On Sat, 31 Mar 2007 11:27:36 +0200, "MigSelv \(6400\)"
<2662070m001@stofanet.dk> wrote:

>Den skulle vidst være temmelig sløv i menu'erne.
>- Efter hvad jeg har hørt...
--------------------
Tror du har hørt noget om en Nokia N73 - den er meget langsom i
menuerne - har selv en K800I og den er bare OK. Kameraet er rigtigt
godt - i godt lys vel at mærke.
Mogens

Fra : Sabina H.

Dato : 31-03-07 12:54

<mogens.amd64@gmail.com> wrote in message

> --------------------
> Tror du har hørt noget om en Nokia N73 - den er meget langsom i
> menuerne - har selv en K800I og den er bare OK. Kameraet er rigtigt
> godt - i godt lys vel at mærke.

jeg har ingen problemer med at tage gode billeder, selv i mørke rum....
blitzen opvejer fint for dårligt lys, og gør billederne skarpe og flotte i
farverne...
--
Knus,
Sabina

Fra : MigSelv \(6400\)

Dato : 31-03-07 13:13

Det var en K800i !

Fra : mogens.amd64@gmail.c~

Dato : 31-03-07 18:04

On Sat, 31 Mar 2007 14:13:13 +0200, "MigSelv \(6400\)"
<2662070m001@stofanet.dk> wrote:

>Det var en K800i !

><mogens.amd64@gmail.com> skrev i en meddelelse

----------------

Ok - men det har jeg så ikke oplevet på min K800I - men derimod hørt
at en Nokia N73 er meget langsom i menuerne - har endda talt med en
N73 ejer og han sagde det samme - måske jeg tager fejl, men har aldrig
hørt om det problem på en SE K88I.
Mogens

Fra : Peter

Dato : 31-03-07 22:00

Hej.

> Det var en K800i !

So what ??
- det har sikkert været en med firmware version 0.0.3 beta....

--
Peter

Fra : Jan Larsen

Dato : 01-04-07 10:16

"Peter" <pshdo@tele.two.adsl.dk> skrev i en meddelelse
| Hej.

| So what ??
| - det har sikkert været en med firmware version 0.0.3 beta....
|
| --
| Peter

Jeg har en N73. Og den ER langsom. Har prøvet at installere den "opdatering"
som Nokia selv har, men det hjalp ikke!
Er der andre muligheder?

Jan Larsen