Reklame fra Coolsms
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 24-03-07 01:21

Hej

har i modtaget en reklame fra coolfm?

Fik her i formiddags en spamreklame på sms lydende:

afsender "Coolsms"

Send gratis sms hele weekenden bla bla bla..... gi gas

Andre der har modtaget denne sms? hvor kan man klage?

Mvh. Bjarke

Fra : Fuzzbox

Dato : 24-03-07 01:36

Bjarke Hansen skrev:
> [...]
>
> afsender "Coolsms"
>
> Send gratis sms hele weekenden bla bla bla..... gi gas
>

> Andre der har modtaget denne sms? hvor kan man klage?

Jeg har modtaget den men jeg er også kunde hos dem.

Har du aldrig været kunde hos dem eller tilmeldt dig en mail liste?

Mvh
Fuzzbox

P.S. Det fungerer dog ikke godt deres send gratis sms, stor forsinkelse.

Fra : Kasper Madsen

Dato : 24-03-07 02:22

Jeg har også modtaget dette spam. Jeg har aldrig haft nogen tilknytning til
denne side/dette firma. Der skal klages hurtigst muligt, det gælder om at ta
den slags i opløbet

Mvh Kasper

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 24-03-07 08:09

"Kasper Madsen" <desmersnaps@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg har også modtaget dette spam. Jeg har aldrig haft nogen tilknytning
> til denne side/dette firma. Der skal klages hurtigst muligt, det gælder om
> at ta den slags i opløbet

Jeg fik også en. Det er mere end 4 år siden jeg sidst har brugt deres side.
Hvilket selskab har i andre ? Jeg har CBB. Måske der er et mønster?

> Mvh Kasper

Thomas

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 24-03-07 10:40

"Thomas Buus Andersen" <andersen@thomasbuus.dk> wrote in message

> [...]
> side.
> Hvilket selskab har i andre ? Jeg har CBB. Måske der er et mønster?

Jeg har heller ikke brugt Coolfm i omkring 4år.. men har da vist engang
sendt nogle sms´er fra dem.. Men da jeg prøvede at sende dem en SMS omkring
glemt kodeord, fik jeg aldrig noget svar tilbage.

jeg er kunde hos Hi3G

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 24-03-07 15:34

"Bjarke Hansen" <bjarke_h@*.REMOVE*hotmail.com> wrote in message

> [...]
> sendt nogle sms´er fra dem.. Men da jeg prøvede at sende dem en SMS
> omkring glemt kodeord, fik jeg aldrig noget svar tilbage.

Selv min underbo har fået reklamen fra coolsms.. Så mon ikke det er sendt ud
til alle registerede mobilnumre?

Fra : Nicolai L

Dato : 24-03-07 16:10

"Bjarke Hansen" <bjarke_h@*.REMOVE*hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Selv min underbo har fået reklamen fra coolsms.. Så mon ikke det er sendt
> ud til alle registerede mobilnumre?

Nej, ikke mine numre.

Fra : Lars C

Dato : 24-03-07 16:22

Nicolai L skrev:

>"Bjarke Hansen" <bjarke_h@*.REMOVE*hotmail.com> skrev i en meddelelse

>Nej, ikke mine numre.

Heller ikke her. De kan også lige vove.. :)

--
Lars C

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 24-03-07 16:16

Bjarke Hansen skrev:

>Selv min underbo har fået reklamen fra coolsms.. Så mon ikke det er sendt
>ud til alle registerede mobilnumre?

Så burde jeg vel også have fået den, det har jeg ikke.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 24-03-07 15:39

> Andre der har modtaget denne sms? hvor kan man klage?

Dem der har fået, send venligst en klage til email adressen på denne site:

http://www.itportalen.dk/sw1154.asp

Fra : www.netink.dk / ww~

Dato : 25-03-07 09:06

Hejsa

>Dem der har fået, send venligst en klage til email adressen på denne site:
>http://www.itportalen.dk/sw1154.asp

De er kun sendt ud til dem der har en aktiv konto !

Selvom man måske kun har benyttet dem for 4 år siden, er kontoen
stadig aktiv, medmindre man har været logget ind og slettet den !

--

Lars Engelhardt
ADMIN www.GPSdebat.dk

Fra : Per

Dato : 26-03-07 14:39

Bjarke Hansen wrote:
> [...]
>
> afsender "Coolsms"
>
> Send gratis sms hele weekenden bla bla bla..... gi gas
>

> Andre der har modtaget denne sms? hvor kan man klage?

Det kan være tidligere ejer af dit tlf. nr. der har været tilmeldt coolsms -
derfor reklamen.

Den slags er set før - har selv været ude for det dog med reklame andetsteds
fra.

Skriv eller ring til coolsms og sig du vil fjernes fra derse liste.

Mvh. Per