Skærme
Fijala 3554
Skærmen hyler!
Fra : Bach

Dato : 02-07-01 18:53

Hej.
Min skærm er begyndt at lave en meget monotont, højfrekvent hylelyd.
Kan det være fordi den er beskidt indeni?
Eller er det fordi den er gammel? (Fra 1998)
Eller er det fordi jeg er begyndt at clocke grafikkort?

Det er en 17" Daewoo CMC-1707B skærm det omhandler.
Jeg kører i 1024x768x16

Nogen gange kan det afhjælpes ved at banke let oven på skærmen!

Mvh, Henrik

Fra : Jesper Hansen

Dato : 02-07-01 19:13

Hejsa

Det er sikkert en spole som trænger til noget lak, det har ihvertfald ikke
noget med at du overclocker dit grafikkort.

MVH Jesper Hansen

Bach <heb@mailme.dk> skrev i en

Fra : Bach

Dato : 02-07-01 19:36

On Mon, 2 Jul 2001 20:13:09 +0200, "Jesper Hansen"
<hansen.jesper@get2net.dk> wrote:

>Hejsa
>
>Det er sikkert en spole som trænger til noget lak, det har ihvertfald ikke
>noget med at du overclocker dit grafikkort.
>
>MVH Jesper Hansen

Kan jeg så bare hive bagenden af og lytte mig frem til stedet, hvor
lyden bliver frembragt?

Eller er det til "Mekaniker" med dyret?

Henrik

Fra : Nicolai Boilesen

Dato : 02-07-01 20:03

"Bach" <heb@mailme.dk> wrote in message
> [...]
> Kan det være fordi den er beskidt indeni?
> Eller er det fordi den er gammel? (Fra 1998)
> Eller er det fordi jeg er begyndt at clocke grafikkort?

Lim/lak til alle spoler i højspændingdelen, evt. også netdelen.

--
MVH / Regards
Nicolai Boilesen