SE K750i - muligt at bruge som flash drive~
Fra : Frederiksen

Dato : 21-03-07 10:43

Jeg havde håbet på at Windows update selv ville finde de nødvendige
drivere til telefonen, så man ville kunne bruge den som flash drive på
tilfældige computere uden at skulle have cd'en med, eller downloade
driverne manulet fra nettet.

Er der ikke en måde dette kan ordnes på? Jeg tænker på en "file-transfer
mode" el. i telefonens opsætning, så en computer bare vil se den som et
diskdrev?

Fra : Per Thomsen

Dato : 22-03-07 10:12

> [...]
>
> Er der ikke en måde dette kan ordnes på? Jeg tænker på en "file-transfer
> mode" el. i telefonens opsætning, så en computer bare vil se den som et

Svjh behøver du ikke drivere for at bruge telefonen som memory-stick.

Per

Fra : Søren Nielsen

Dato : 22-03-07 15:52

Frederiksen wrote:
> Er der ikke en måde dette kan ordnes på? Jeg tænker på en
> "file-transfer mode" el. i telefonens opsætning, så en computer bare
> vil se den som et diskdrev?

"Popper" den ikke op som et flytbart drev, når du sætter USB-kablet i
telefonen selv uden at have installeret drivere? Det er jeg 99% sikker på
min gør.

Søren

Fra : Frederiksen

Dato : 22-03-07 16:50

Desværre ikke. Den skal finde telefonen før den finder de forskellige
muligheder. (drev, modem, etc)

Fra : Carsten Riis

Dato : 23-03-07 13:22

Frederiksen skrev den 21-03-2007 10:42:
> [...]
>
> Er der ikke en måde dette kan ordnes på? Jeg tænker på en "file-transfer
> mode" el. i telefonens opsætning, så en computer bare vil se den som et

Hmmm, jeg ville da bruge selve hukommelsekortet i en kortlæser.
Det er jo så dejlig nemt at tage ud og sætte ind

Så er du også fri for at fifle med drivere til telefonen i den
windowsmaskine som ikke har driveren installeret i forvejen.

--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til