BF2124 Northern Strike
Fra : Ole

Dato : 31-03-07 16:06

Hej rødder

Er jeg den eneste der efter af installation af Northern Strike
oplever 100X flere CTD ?

Ole

SW_Guz

Fra : Mads

Dato : 31-03-07 23:28

On Sat, 31 Mar 2007 17:05:46 +0200, Ole <I_R_Onslow@c.dk> wrote:

>Hej rødder
>
>Er jeg den eneste der efter af installation af Northern Strike
>oplever 100X flere CTD ?

Nej

mvh Mads

Fra : Mads

Dato : 01-04-07 09:14

Efter Northern Strike sker det også 10 gange oftere at man
prøver at komme ind på en spilserver, hvorpå forbindelsen
låser i ca 1 minut og derpå går der adskillige minutter før
man igen kan få vist en liste over igangværende spil.

Sgu synd at spillet bliver mere og mere ustabilt for hver
opdatering. Så slemt var det da aldrig med BF2

mvh Mads

Fra : Brian K

Dato : 01-04-07 00:25

"Ole" <I_R_Onslow@c.dk> skrev i en meddelelse
> Hej rødder
>
> Er jeg den eneste der efter af installation af Northern Strike
> oplever 100X flere CTD ?

CTD ?

/brian

Fra : Ole

Dato : 01-04-07 07:19

Brian K wrote:
> "Ole" <I_R_Onslow@c.dk> skrev i en meddelelse

> CTD ?
>
> /brian

http://en.wikipedia.org/wiki/Crash_to_Desktop

Ole

Fra : Brian K

Dato : 01-04-07 09:32

> http://en.wikipedia.org/wiki/Crash_to_Desktop
>
> Ole

Ok tak.

Jeg har BF2142 incl northern strike på 2 maskiner - jeg har ingen af de
problemer som i omtaler. Kører fint her.

Jeg antager at i også har hentet northern strike på nettet via EA
downloader?

Mvh
Brian

Fra : Mads

Dato : 01-04-07 10:45

On Sun, 1 Apr 2007 10:31:31 +0200, "Brian K" <spam@noway.dk> wrote:

>Jeg antager at i også har hentet northern strike på nettet via EA
>downloader?

Ja, der er vel heller ikke andre muligheder (?)

mvh Mads

Fra : Lars Jensen

Dato : 01-04-07 19:09

Mads skrev:

> Ja, der er vel heller ikke andre muligheder (?)

Min kollega nævnte at han havde set den på cdrom i blockbuster?

> mvh Mads

Lars B

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 02-04-07 02:29

Lars Jensen skrev:

> Min kollega nævnte at han havde set den på cdrom i blockbuster?

Mon ikke det har været reklame. For inde på blockbusters hjemmeside kan
man ikke købe det, samt der heller ikke står relase date.

Anyway jeg har genereal heller ikke flere problemer med NS end selve
BF2142, men kan oplyse gamespy har haft store problemer idag og stadig
har (mine egene 2 x BF2142 ranked server crashede et par gange på den
bekostning idag) så måske derfor i har oplevet frysende forbindelser,
CTD, frysning af spil mv. Normal køre mit fint når der ikke er problemer
med gamespy. Er der problemer med gamespy oplever jeg mit BF2142 fryser
under forsøg på at logge ind på min account.

Fra : Lars Jensen

Dato : 02-04-07 16:23

Dorthe Aagaard Nielsen skrev:

> Mon ikke det har været reklame. For inde på blockbusters hjemmeside kan
> man ikke købe det, samt der heller ikke står relase date.

Slet slet ikke umuligt - jeg forsøgte også at overbevise ham om, at det
kun releasede til online download...

Lars B

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 02-04-07 22:20

Lars Jensen skrev:

> Slet slet ikke umuligt - jeg forsøgte også at overbevise ham om, at det
> kun releasede til online download...

Kan jo godt være de har tænk sig at udgive den på skive med tiden. Man
har jo siden da set en BF2 collection hvor alle expansion samt
boosterpacks er med. Ville ihvertfald gøre en af mine clan m8's glade
hvis det var tilfældet, da han ikke har kreditkort og derfor ikke kan
købe boosterpacken. Jeg kunne heller ikke enable det via hans account og
købe det med mit DK, der skal accounten åbenbart fysisk være på den
maskine man vil købe boosterpacken til, for ellers vil den have man
laver en ny account. Så han må jo bare vente til det kommer på skive før
han kan game på vores NS server.

Hygge

[C&B]AngelFire

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 02-04-07 22:57

Lars Jensen skrev:
> Slet slet ikke umuligt - jeg forsøgte også at overbevise ham om, at det
> kun releasede til online download...

Det er måske ikke helt hen i vejret alligvel se her
http://www.softfair.dk/shoppen/vare.php3?vid=15687&vis=ja&nc= det er en
code man betaler for, dog skal man stadig hente udvidelen via EA link.
Hos softfair har de det enda hjemme til 129 kr.

Hygge

[C&B]AngelFire

Fra : Ole

Dato : 03-04-07 07:02

Dorthe Aagaard Nielsen wrote:

> [...]
> code man betaler for, dog skal man stadig hente udvidelen via EA link.
> Hos softfair har de det enda hjemme til 129 kr.

Hvad kostede den hos EA, 10 euro, så er 129 da lidt dyrt.

Ole

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 04-04-07 01:42

Ole skrev:
> Hvad kostede den hos EA, 10 euro, så er 129 da lidt dyrt.

Nu er det måske ikke alle der er i besidelse af et kreditkort og kan
købe det via EA downloderen til 9,99 euro. Jeg selv preordrede det via
EA link til 9,99 euro (så har ingen synderlig brug for at købe det i en
spil butik i og med jeg har 4 ns keys). Men nu drejede det sig om
hvorvidt Lars's kammerat havde set det i blockbuster som case eller ej
(hvor jeg søgte lidt rundt på nettet om det bare var en and det på
blockbusters side), som måske ikke er helt hen i vejret alligevel siden
softfair har den, blockbuster stod der bare ingen udgivelses dato ved
eller pris. Desuden har det altid været billigere at købe via EA link
end at købe hardcopy, men nu findes der også samlere der gerne vil have
ting i hardcopy til at stå på reolen end at downloade det via EA link.

Hygge

[C&B]AngelFire

Fra : Ole

Dato : 23-04-07 06:31

> [...]
> end at købe hardcopy, men nu findes der også samlere der gerne vil have
> ting i hardcopy til at stå på reolen end at downloade det via EA link.

Nææ det startede med CTD..

Samlere der vil have en box med et nummer på, næppe.

Ole

SW_Guz