WoW-spørgsmål om våben
Fra : Marianne

Dato : 20-03-07 08:19

Hej

Jeg har en Night Elf, hunter i level 13. Imidlertid har jeg vist ikke fundet
ud af fidusen med våben, og jeg bruger stadig den bue, jeg fik ved starten.
På en tidspunkt blev den opgraderet, men jeg fattede ikke, hvad der skete.

Det lader til, at jeg vist kun kan bruge bue (og kniv i 'nærkampe')? Til
buen skal jeg købe shots/arrows, men også her kan jeg kun bruge de svageste.
Har prøvet at købe andre, men det virker ikke - enten ikke sammen med mig
eller sammen med min bue.

Kan jeg ikke bruge en stærkere bue og nogle stærkere pile?

mvh
Marianne

Fra : Peter T.

Dato : 20-03-07 08:41

Marianne udviste en rettidig omhu og skrev:

> Kan jeg ikke bruge en stærkere bue og nogle stærkere pile?

Jeg har aldrig spillet med en hunter, men kan prøve at besvare dine
spørgsmål efter bedste evne.
Hvis billederne på dine ting er farvet rødt, så kan du ikke bruge dem.
Enten har du slet ikke lært at bruge det eller du er ikke højt nok oppe i
level.

--
"MUH!" sagde koen, hvorpå landmanden tænkte "Det var lige godt satans!".
Han drejede på sin kasket, og mumlede "Sikke' et held, at den ikke

Fra : Bjarne

Dato : 20-03-07 09:26

"Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> skrev i en meddelelse
> [...]

Man skal til en træner for at lære nye og bedre våben,

se dette link om en Hunter.
http://www.worldofwar.net/characters/hunter/index.php

Se dette link om våbentrænere
http://www.worldofwar.net/guides/trainers/index.php
Mvh Bjarne

Fra : Marianne

Dato : 21-03-07 20:35

> Man skal til en træner for at lære nye og bedre våben,

> [...]

Tak for svar ... nu går det

mvh
Marianne

Fra : PerX ...

Dato : 20-03-07 12:42

In article <45ff8ac2$0$889$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
handel_fjerndette@lundbak.dk says...
> Kan jeg ikke bruge en stærkere bue og nogle stærkere pile?

Det er med ammonition (og buer) som med alle andre ting, der er level
begrænsinger på - fra level 10 til 25 bruger du "Sharp Arrow"s, fra 25
kan du bruge "Razor Arrow"s - optil "Blackflight Arrow" fra level 65 -
level grænsen står på pilene.

Fra : ASKF

Dato : 21-03-07 11:59

PerX ... ytrede sig i
<MPG.2069e6f8540debba98be0b@nntp2.usenetserver.com> med dette:

> [...]
>begrænsinger på - fra level 10 til 25 bruger du "Sharp Arrow"s, fra 25
>kan du bruge "Razor Arrow"s - optil "Blackflight Arrow" fra level 65 -

Med buer og bøsser skal man også huske at trække ikonet for den type
ammonition man vil bruge, op i "ranged shot" vinduet for ens profil.
--
Allan Stig Kiilerich Frederiksen
-Myron Tribus

Fra : PerX ...

Dato : 22-03-07 23:26

In article <4p32031kaqjuse3g1avmmeod6qjuovq5on@4ax.com>, nospam@askf.dk
says...
> [...]
>
> Med buer og bøsser skal man også huske at trække ikonet for den type
> ammonition man vil bruge, op i "ranged shot" vinduet for ens profil.

Yep, men det plejer man at blive husket på når man løber tør :)

Fra : ASKF

Dato : 22-03-07 23:47

PerX ... ytrede sig i
<MPG.206d20dd863dc6b798be15@nntp2.usenetserver.com> med dette:

>In article <4p32031kaqjuse3g1avmmeod6qjuovq5on@4ax.com>, nospam@askf.dk
>says...

>Yep, men det plejer man at blive husket på når man løber tør :)

Hehe, ja det gør man på den hårde måde. Men nu var det jo et spørsmål om
at opgradere sin ammo og der er det nemt at glemme det. Ved det fordi
jeg selv glemte det med min nye BE Hunter (har flere lvl 60-70 chars, så
den var lidt pinlig).

Fra : PerX ...

Dato : 23-03-07 14:55

In article <hi160392eiq0hcl67rluhte2a4oo180j3g@4ax.com>, nospam@askf.dk
says...
> [...]
> at opgradere sin ammo og der er det nemt at glemme det. Ved det fordi
> jeg selv glemte det med min nye BE Hunter (har flere lvl 60-70 chars, så

Hehe.