Email fra Arild Karlsen
Fra : Trond Halvorsen

Dato : 31-03-07 23:28

>Hei Trond Halvorsen!
>
>Jeg tror du har et problem.
>
>Viktig melding til studenter: Les signaturen min nøye!
>
>Vennlig hilsen Arild Karlsen, mobil: (+47) 90088035 (tar sms).
>Skriv filnavn etter denne formelen: Kull, Fornavn Etternavn, Emne, versjonsnummer.doc
>(eks.: D06L, Hjørdis Nordmann, E7, 01). E-post kan varsles med sms.
>Skriv midlertidig ditt mobil- og telefonnummer på forsiden av oppgaver.
>Skriv av filnavnet på vedlegg i e-postens emnefelt/subject. Selv om
>du ikke sender meg vedlegg skal alle emnefelt starte med kullnavnet.
> [...]

Det er nok dere krigselskende jødejævler som vil slite framover. Du
får holde pusten så ikke gassen tar deg...

--
Trond Halvorsen

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 01-04-07 01:01

On Sun, 01 Apr 2007 00:27:50 +0200, Trond Halvorsen
<trond-h@chello.no> wrote:

> [...]

Det er ikke bare bare å sende epost til denne raringen. Her var mye
man må tenke på. Karlsen setter pris på at du sender ham en sms hver
gang du sender ham email, slik at han umiddelbart kan løpe til en
internett café og se hva det dreier seg om.

--
Trond Halvorsen

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 01-04-07 11:44

<trond-h@chello.no> wrote:

>Det er nok dere krigselskende jødejævler som vil slite framover. Du
>får holde pusten så ikke gassen tar deg...

SMS til Karlsen:
Dette er en varsel: Vi vil bare minne Dem på at De har fått tilsendt
en epost. Denne varsel er sendt etter Deres oppfordring. De kan nå
lese eposten når det passer Dem. Hvis De ikke ønsker å motta flere
varsler, vennligst meld fra før avreise til Israel. Takk!
Vennlig hilsen Jødeutrydderne

--
Trond Halvorsen

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 02-04-07 10:48

On Sun, 01 Apr 2007 12:43:41 +0200, Trond Halvorsen
<trond-h@chello.no> wrote:

> [...]
>lese eposten når det passer Dem. Hvis De ikke ønsker å motta flere
>varsler, vennligst meld fra før avreise til Israel. Takk!

Emailen som var sendt:

Jøden Gordon Spangelid:

Jeg ble sjikanert over Internett gjennom flere år av en kjent
psykolog. JEG BLE HELT MAKTESLØS. Jeg hadde ingenting å stille opp
med. En dag svarte jeg på et innlegg skrevet av denne kjente jøden og
høyskolelektor på ei av nettets diskusjonsgrupper. Jeg likte ikke
tonen til Jødepsykologen. Det tok ikke jøden nådig opp. Det ble en
kjempesak. Jeg ble regelrett hengt ut, ikke minst på grunn av mine
skrivefeil. Jeg er dyslektiker!
http://www.dagbladet.no/magasinet/2004/06/11/400275.html

Selv om jeg er jøde så forsvarer jeg ikke Israels nazipolitikk!
- Arild Karlsen

Å joda, Karlsen. Vi kjenner til deres falskhet og vet hva som er sant
og usant i det dere sier. Dere er så like og knytter dere så godt
sammen. Dere får holde godt rundt hverandre når gassen siger inn over
dere.

Jeg vil ha en lampeskjerm laget av Arild Karlsens forgassede legeme.

--
Trond Halvorsen

Fra : Terje Henriksen

Dato : 02-04-07 16:04

"Trond Halvorsen" <trond-h@chello.no> skrev i melding

> [...]
> og usant i det dere sier. Dere er så like og knytter dere så godt
> sammen. Dere får holde godt rundt hverandre når gassen siger inn over

Så du tilstår at du har en fjertelidelse, din parasitt?

--
Terje Henriksen
Kirkenes