2 Årig kvæstet efterladt efter påkørsel.
Fra : N_B_DK

Dato : 31-03-07 20:05

En to-årig pige fra Greve syd for København blev lørdag indlagt på sygehuset
med flere brud på kroppen efter at være påkørt af en bil.

Manden beskrives som 25-26-årig, sydlandsk af udseende, 180-185 centimeter
høj. Han bar en sort jakke og cowboybukser.

skræmmede man snart kan læse om den slags hver dag.

--
MVH. N_B_DK
Hvis du også er utilfreds med dansk tale på discovery.

Fra : Hauge

Dato : 31-03-07 20:11

Hej
N_B_DK wrote:
> skræmmede man snart kan læse om den slags hver dag.

Jeg undres efterhånden hver dag, over hvad der efterhånden hører ind under
politik.
Gruppen her virker da efterhånden mest som opslagsværk for diverse nyheder
fra forskellige aviser og lign, og så mudderkastning..

/Hauge

Fra : N_B_DK

Dato : 31-03-07 20:21

In news:460eb27a$0$15897$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk,
Hauge <hauge@CUTsmart-tech.dk> typed:
> [...]
> Gruppen her virker da efterhånden mest som opslagsværk for diverse
> nyheder fra forskellige aviser og lign, og så mudderkastning..

Den skulle faktisk have været i dk.politik.traffik, undrere mig over den
ikke dukkede op, men det er efterhånden nået et niveau hvor det er mere et
politisk spørgsmål, da straffen for at efterlade et hjælpeløst menneske er
for lille siden man ser det gang på gang.

Fra : Hauge

Dato : 31-03-07 20:26

N_B_DK wrote:
> Den skulle faktisk have været i dk.politik.traffik,

Måske fordi der kun er et enkelt f i trafik.

Mvh Hauge

Fra : Peter

Dato : 31-03-07 20:32

> Måske fordi der kun er et enkelt f i trafik.
>
> Mvh Hauge
Eller et enkelt m i Muhamedaner

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 31-03-07 20:32

Peter:
> "Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i en meddelelse

> Eller et enkelt m i Muhamedaner

Eller eet P i hest, pruh-hest
Kai

Fra : Hauge

Dato : 31-03-07 20:37

Peter wrote:
> Eller et enkelt m i Muhamedaner

Hvor?

/Hauge

Fra : Martin

Dato : 31-03-07 20:39

Hej
Hauge wrote:
> Hvor?

Begge steder

/Martin

Fra : Hauge

Dato : 31-03-07 20:39

Martin wrote:
> Begge steder

Aeh skide smart tænkt..

/Hauge

Fra : wilstrup

Dato : 01-04-07 08:01

"Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i meddelelsen

> Hvor?

I det hele taget er det et udtryk for hans manglende tankevirksomhed - og
tælle kan han altså heller ikke.

Fra : wilstrup

Dato : 01-04-07 07:58

"Peter" <aom@gmail.com> skrev i meddelelsen

> "Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i en meddelelse

> Eller et enkelt m i Muhamedaner
du forsømmer ingen lejlighed til at inddrage din yndlingsaversion, vel?
skrup så over i dk.politik.indvandring eller hellere dk.snak.mudderkastning,
som jeg snart fut'er dig til. Det er dog mageløst at du kan skamvride en
alvorlig situation som denne med dine sygelige perverterede aversioner mod
andre mennesker.

Hauge forklarer dig at når du undrer dig over at dit indlæg ikke kan ses i
dk.trafik, så skyldes det måske at du har skrevet det med to f'er - andet og
mere er der ikke i det -men straks skal du lufte endnu en af dine stupide
fordomme mod andre mennesker, som du ikke kender. Narhovede!

Fra : wilstrup

Dato : 01-04-07 08:00

"Peter" <aom@gmail.com> skrev i meddelelsen

> "Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i en meddelelse

Jeg skulle i mit svar til dig naturligvis have skrevet dk.politik.trafik -
men det er underordnet for sammenhængen - staver man forkert eller skriver
man forkert kommer ens indlæg ikke ind i de rigtige grupper, sådan er det
bare - så når jeg nu FUT'ede dig til dk.snak.mudderkastning og
dk.politik.indvandring, så ved du hvorfor dine indlæg havner hvor de skal og
ikke her.

Fra : N_B_DK

Dato : 01-04-07 08:08

In news:460f5881$0$2100$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
wilstrup <nix@invalid.com> typed:
> [...]
> dk.snak.mudderkastning og dk.politik.indvandring, så ved du hvorfor
> dine indlæg havner hvor de skal og ikke her.

Du har ikke sat fut din inkompetente gedeknepper.

Fra : wilstrup

Dato : 01-04-07 09:53

"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> Du har ikke sat fut din inkompetente gedeknepper.

Jeg skrev at jeg snart ville sætte FUT - det gjorde jeg også så /snart/ mit
indlæg var til ende- at du ikke så det, skyldes hverken min inkompetence
eller min hang til fluebolleri, men skete af hensyn til dig, No_Brain, idet
du jo på fornem vis lever op til dit navn.

Fra : N_B_DK

Dato : 01-04-07 10:45

In news:460f72f4$0$2085$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,

Du skrev:
så når jeg nu FUT'ede dig til dk.snak.mudderkastning og
dk.politik.indvandring, så ved du hvorfor dine indlæg havner hvor de skal og
ikke her.

Du har stadig ikke futtet, at du tror at det er at futte hvis man ændrer
modtage gruppen viser bare du er en spade, FUT betyder Follow Up To, det har
du ikke gjort klaphat.

Fra : Pernille

Dato : 01-04-07 08:24

"Peter" <aom@gmail.com> skrev i en meddelelse

> "Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i en meddelelse

> Eller et enkelt m i Muhamedaner

Nu tror jeg, at vi er på vej væk fra Politik.
Selvfølgelig hører det ind under politik, at der straffes for blidt, når det
handler om flugtbilister og trafikmordere.

Fra : Jim

Dato : 02-04-07 11:52

> [...]
> Gruppen her virker da efterhånden mest som opslagsværk for diverse nyheder
> fra forskellige aviser og lign, og så mudderkastning..

Signalement: araber!

Fra : Notion

Dato : 02-04-07 12:27

"Jim" <Jim[nospam]@dontyoueventhinkaboutitpal.com> skrev i en meddelelse
> "Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i en meddelelse

> Signalement: araber!
Jeg kan så oversætte, at du mener at hvis der stod signalement Dansker, så
havde det ikke været så slemt og slet ikke politisk?. ellers må du uddybe
din påstand.

Fra : Jim

Dato : 05-04-07 23:49

"Notion" <no@dont.give.me.a.mail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kan så oversætte, at du mener at hvis der stod signalement Dansker, så
> havde det ikke været så slemt og slet ikke politisk?. ellers må du uddybe
> din påstand.

Arabere står for størsteparten af kriminaliteten her i landet målt på deres
andel af befolkningen.

Fra : Wilstrup

Dato : 06-04-07 08:02

"Jim" <Jim[nospam]@dontyoueventhinkaboutitpal.com> skrev i meddelelsen

> Arabere står for størsteparten af kriminaliteten her i landet målt på
> deres andel af befolkningen.

Og den uhyrlige påstand kan du naturligvis dokumentere?

Fra : Pernille

Dato : 06-04-07 08:58

"Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

> "Jim" <Jim[nospam]@dontyoueventhinkaboutitpal.com> skrev i meddelelsen

> Og den uhyrlige påstand kan du naturligvis dokumentere?
Prøv at åbne øjne og ører, så har du dokumentation nok!

Fra : Hr. Jensen

Dato : 06-04-07 09:20

On Fri, 6 Apr 2007 09:57:38 +0200 "Pernille" <Hovedst@den> sent the
following smoke signals:

>"Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

>Prøv at åbne øjne og ører, så har du dokumentation nok!

Nu må du ikke forlange det umulige af 'Wild-i-stroppen', han er lærer og
han er ikke kommet dertil hvor han er i dag ved at optage ny viden...

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : N_B_DK

Dato : 06-04-07 09:36

In news:4615fd7f$0$158$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
Pernille <Hovedst@den> typed:

> Prøv at åbne øjne og ører, så har du dokumentation nok!

Husk Wilstrup sidder i sit klasseværelse dagen lang, og da ingen der er
blevet voldtaget, skudt, overfaldet, osv.der, så sker det sandelig heller
ikke nogen andre steder.

Fra : Wilstrup

Dato : 06-04-07 10:02

> [...]
>
> Husk Wilstrup sidder i sit klasseværelse dagen lang, og da ingen der er
> blevet voldtaget, skudt, overfaldet, osv.der, så sker det sandelig heller

Det ved du ikke en roterende knortekæp om. Jeg kunne lige så godt sige at
du sidder bag din computerskærm dagen lang, så der er ingen der bliver
voldtaget, skudt overfaldet osv.

Og til din oplysning er en af mine elever netop på hospitalet som følge af
et knivoverfald og jeg arbejder på en af de nok mest belastede københavnske
folkeskoler, der findes, så tag du og stik piben ind med dine latterlige og
hjernedøde udfald om ting, du heller ikke kender til.

Fra : N_B_DK

Dato : 06-04-07 10:57

In news:46160c87$0$2087$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
Wilstrup <nix@invalid.com> typed:

> Og til din oplysning er en af mine elever netop på hospitalet som
> følge af et knivoverfald

Det var ikke et knivoverfald, men et forsøg på selvmord grundet en psykotisk
lærer er jeg sikker på.

Fra : Wilstrup

Dato : 06-04-07 10:07

"Pernille" <Hovedst@den> skrev i meddelelsen

> "Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

> Prøv at åbne øjne og ører, så har du dokumentation nok!

Jeg har erfaret at du er tyk og uformelig - jeg har mødt en hel del
perniller i min tid, og de alle har været tykke og uformelige og har hulket
over at der ikke er nogen mand i deres liv. Dokumentation? jo, du kan jo
bare åbne øjne og ører, så har du dokumentation nok!

Det nytter ikke noget at komme med vilde påstande om kriminalitet uden at
kunne dokumentere dem - jeg kunne med lige så god ret sige en hel del mere
om folk som dig uden at behøve at dokumentere det, men det er blot
hjernelamt at undlade at gøre det i en debatgruppe, hvor påstande som dine
er gratis.

Men jeg skal da gerne fortsætte: vi ved da at blondiner er dumme og
ubegavede og når der nu findes så mange blondinevitser så skal man også
erindre at der næppe kommer røg af en brand uden at der er ild i den.

Eller hvad med jyder? Vi ved jo alle at de er dumme, tunge i opfattelsen og
lidt for "snedige" - at de er lumske og upålidelige - du kan jo bare åbne
øjnene - så er det dokumentation nok -

Jeg kender en hel del arabere og ingen af dem er kriminelle -jeg kender også
til Perniller, der er kriminelle - er du kriminel? Er du fed? Er du
blondine? Man skulle næsten tro det.

Fra : Pernille

Dato : 06-04-07 10:19

> [...]
>
> Jeg kender en hel del arabere og ingen af dem er kriminelle -jeg kender
> også til Perniller, der er kriminelle - er du kriminel? Er du fed? Er du

Jeg er født i København. Er 180 høj og vejer 73 kg. Jeg har kommunefarvet
(brunt) hår og blå øjne.
Jeg kender mange mennesker, fra mange forskellige nationer. Min IQ er målt
til 118.
Jeg har Jordens dejligste mand. Et fantastisk godt ægteskab.
Jeg stemmer aldrig på enhedslisten eller dansk folkeparti.
Så, nu ved du lidt mere om mig.

Fra : Malene P

Dato : 06-04-07 10:35

"Pernille" <Hovedst@den> skrev i en meddelelse

> [...]
> Jeg har Jordens dejligste mand. Et fantastisk godt ægteskab.
> Jeg stemmer aldrig på enhedslisten eller dansk folkeparti.

Og nu savler svinet over at han har en masse til fremtidige personangreb.

Malene P

Fra : Pernille

Dato : 06-04-07 10:43

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Og nu savler svinet over at han har en masse til fremtidige personangreb.
>
> Malene P

Nej, det kan han ikke! For, jeg har jo lige bevist, at jeg er alt andet, end
det han troede! Han er utrolig hurtig til at "placere" og dømme folk!

Fra : Malene P

Dato : 06-04-07 10:52

> Nej, det kan han ikke! For, jeg har jo lige bevist, at jeg er alt andet,
end
> det han troede! Han er utrolig hurtig til at "placere" og dømme folk!

Hæ, du bliver klogere -inden frokost er han på banen med de første

Malene P

Fra : @

Dato : 06-04-07 10:55

On Fri, 6 Apr 2007 11:42:33 +0200, "Pernille" <Hovedst@den> wrote:

>"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse

>Nej, det kan han ikke! For, jeg har jo lige bevist, at jeg er alt andet, end
>det han troede! Han er utrolig hurtig til at "placere" og dømme folk!

Wilstrup er jo selv er ynkeligt nul

derfor har han så tralvt med i egen fantasi at gøre alle andre lige så
ynkelige og lave som han selv er

/Albert Camus/

Fra : N_B_DK

Dato : 06-04-07 11:03

In news:o56c139t76eidd249mi51426r1qpvuafqn@4ax.com,
@ <1[at]invalid.net> typed:

> derfor har han så tralvt med i egen fantasi at gøre alle andre lige så
> ynkelige og lave som han selv er

Utroligt manden ikke blev aflivet efter forsøget (altså klonings forsøget,
for menneske tror jeg ikke helt han er, ser ham mere som en af de der aliens
fra MIB)

Fra : N_B_DK

Dato : 06-04-07 11:02

In news:46161616$0$148$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
Pernille <Hovedst@den> typed:

> Nej, det kan han ikke! For, jeg har jo lige bevist, at jeg er alt
> andet, end det han troede! Han er utrolig hurtig til at "placere" og
> dømme folk!

Hvis Wilstrup først har sagt noget er sådan, så er det sådan, så er det
rablende ligegyldigt hvad folk måtte sige, noget så simpelt som N_B_DK, har
han efter nok snart 6 måneder, ikke kunne forstå er mine initialer, så du
skal bestemt ikke forvente at Wilstrup kan lære noget som helst.

Fra : Pernille

Dato : 06-04-07 11:38

> [...]
> har han efter nok snart 6 måneder, ikke kunne forstå er mine initialer, så
> du skal bestemt ikke forvente at Wilstrup kan lære noget som helst.

Jeg kommer pludselig til at tæke på en af Holbergs komedier. Erasmus
Montanus...

Fra : Alucard

Dato : 06-04-07 14:27

On Fri, 6 Apr 2007 12:37:43 +0200, "Pernille" <Hovedst@den> wrote:

>Jeg kommer pludselig til at tæke på en af Holbergs komedier. Erasmus
>Montanus...

Det gør alle andre også...

Fra : Alucard

Dato : 06-04-07 14:26

>Nej, det kan han ikke! For, jeg har jo lige bevist, at jeg er alt andet, end
>det han troede! Han er utrolig hurtig til at "placere" og dømme folk!

Du glemmer at hvis Wilstrup først har sagt noget, så ER det (i
Wilstrups hovede) bevist og alle oplysninger du derefter kommer med er
bare løgnehistorier for at skjule "sandheden".... ))))

Fra : Notion

Dato : 21-04-07 17:45

"Jim" <Jim[nospam]@dontyoueventhinkaboutitpal.com> skrev i en meddelelse

> Arabere står for størsteparten af kriminaliteten her i landet målt på
> deres andel af befolkningen.

Hvis det nu var rigtigt, kan du så fortælle mig hvorfor politiet ikke kan
dæmme op for det. Du siger med din udtalelse, at politiet allerede hvad
hvilken gruppe de skal "administrerer", og på den baggrund, kan de meget
hurtigt undersøge, hvem i denne gruppe der er problemer med, eller skal vi
sige, at du ikke har noget at have det i. Det bare var en tanke fra dig om
at sådan forholder det sig sikkert.

Fra : Jim

Dato : 22-04-07 09:29

> [...]
> sige, at du ikke har noget at have det i. Det bare var en tanke fra dig om

Du ved jo udmærket godt, at politiet ikke må gå efter denne gruppe
forhærdede kriminelle alene ud fra deres etniske og ideologiske oprindelse.
Hvor ville livet være så meget lettere for politiet, hvis de kunne anholde
alle muhamsere forebyggende.

Fra : Notion

Dato : 22-04-07 16:59

> [...]
> oprindelse.
> Hvor ville livet være så meget lettere for politiet, hvis de kunne anholde

Jo da når du siger

[Arabere står for størsteparten af kriminaliteten her i landet målt på deres
andel af befolkningen.]

Så er det en påstand, så kan du jo bevise din påstand meget let, så kan jeg
se de beviser, så bringer jeg dem vider til politiet. Du må da godt tage
med, da det nu er dig som har fundet disse beviser, så du har da hjulpet
politiet rigtigt meget kan du se. mange års arbejde har du sparret, skal vi
indstille dig til en flids medajle i morgen så, men husk lige at bevise din
påstand okay.

Eller skal vi sige du bare finder på sådan noget for at vise at du har en
racist i dig.

Fra : N_B_DK

Dato : 23-04-07 18:12

"Notion" <no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote in message

> Eller skal vi sige du bare finder på sådan noget for at vise at du
> har en racist i dig.

Er din konstante fakta-afvisende adfærd så pga du er en lille klam
landsforræder ?

--
MVH. N_B_DK
Boykot Berlinske!

Fra : Notion

Dato : 24-04-07 20:42

> "Notion" <no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote in message

> Er din konstante fakta-afvisende adfærd så pga du er en lille klam
> landsforræder ?

Når man ser sandheden og man er i virkeligheden, så kan den gøre ondt.
Velkommen tilbage til virkeligheden og få så den nedtur stoppet, så din
racist kan slippe dig.

Fra : N_B_DK

Dato : 24-04-07 23:28

> Når man ser sandheden og man er i virkeligheden, så kan den gøre ondt.
> Velkommen tilbage til virkeligheden og få så den nedtur stoppet, så
> din racist kan slippe dig.

Ved du ikke speed, og andre stoffer er skadelige ? er det LSD du er på nu ?

Fra : Notion

Dato : 25-04-07 20:21

> "Notion" <no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote in message
>
> Ved du ikke speed, og andre stoffer er skadelige ? er det LSD du er på nu
> ?

jeg drikker Tea, almindelig Tea, det er det tætteste jeg kommer på noget
opkvikkende.

Fra : N_B_DK

Dato : 25-04-07 20:35

> jeg drikker Tea, almindelig Tea, det er det tætteste jeg kommer på
> noget opkvikkende.

Ja med svampe i.

Fra : @

Dato : 25-04-07 20:40

On Wed, 25 Apr 2007 21:21:22 +0200, "Notion"

du virker heller ikke særlig kvik ))))

--
Frihed er retten til at fortælle folk det,
som de ikke ønsker at høre

Fra : N_B_DK

Dato : 25-04-07 21:55

"@" <1@invalid.net> wrote in message

> du virker heller ikke særlig kvik ))))

Nej det ville være synd at sige *G*

Fra : Notion

Dato : 31-03-07 20:38

> [...]
>
> http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2007/03/31/200251.htm
>
> skræmmede man snart kan læse om den slags hver dag.
Hvis vi skal tage stilling til det, skal det vel være udfra trafikpolitisk
idegrundlag .

Fra : N_B_DK

Dato : 31-03-07 20:41

In news:460eb891$0$52200$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
Notion <no@dont.give.me.a.mail.dk> typed:
> Hvis vi skal tage stilling til det, skal det vel være udfra
> trafikpolitisk idegrundlag .

Eller et politisk da det er politisk bestemt hvad straffen for diverse
lovovertrædelser skal være.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 31-03-07 21:16

N_B_DK wrote:
> [...]
>
> http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2007/03/31/200251.htm
>
> skræmmede man snart kan læse om den slags hver dag.

Ja da, især når man læser om at den lille pige tilmed skal have haft "flere
brud på kroppen"!

(Undskyld mig meget min utidige og irrelevante sprognørdede sarkasme her,
men hold da kæft hvor er jeg dog i stigende grad træt af at journalister -
som ellers bredt går for at være såkaldt "veluddannede mennesker" -
efterhånden bare slet ikke kan formulere sig på simpelt, meningsfuldt dansk:
Det hedder retteligt at hun havde "brud på flere knogler", medmindre hun da
ligefrem skulle være blevet decideret sønderlemmet, altså splittet ad i
flere løsrevne kropsdele på værste splattermanér...)

Så meget desto mere grotesk er det immervæk også, at gerningsmanden åbenbart
ifølge vedkommende ikke alt for begavede journalist ligefrem skal have kørt
rundt på et /stisystem/ (en lukket vej, formoder jeg?) og jeg håber
selvfølgelig - ud over først og fremmest at pigen forhåbentlig overlever
uden varige mén - på at man fanger skiderikken og straffer ham tilbørligt
hårdt for sin dødsensfarlige grove uagtsomhed og sit forekommende forsøg på
at flygte fra situationen i stedet for i det mindste at blive og tilkalde
hjælp.

Anders Peter Johnsen

Fra : wilstrup

Dato : 01-04-07 08:04

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> medmindre hun da ligefrem skulle være blevet decideret sønderlemmet, altså
> splittet ad i flere løsrevne kropsdele på værste splattermanér...)

Ovenstående hører til dk.kutur.sprog - der kan du lufte dine nørdede udsagn
om sprogets mangfoldigheder og besynderligheder.

Fra : N_B_DK

Dato : 01-04-07 08:10

In news:460f5951$0$2083$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
wilstrup <nix@invalid.com> typed:

> Ovenstående hører til dk.kutur.sprog - der kan du lufte dine nørdede
> udsagn om sprogets mangfoldigheder og besynderligheder.

LOL, ja den funktion ser du jo helst at kun DU varetager.

Og ændrer man modtage gruppen, gør man opmærksom på det Willie the pooh.

Fra : wilstrup

Dato : 01-04-07 10:00

> [...]
>
> LOL, ja den funktion ser du jo helst at kun DU varetager.
>
> Og ændrer man modtage gruppen, gør man opmærksom på det Willie the pooh.

At du finder behag i at kalde mig Willie The Pooh fordi du selv savner din
egen plysbjørn kan jeg ikke føle mig smigret over, men på den anden side
kunne jeg selv være kommet med en mere begavet betegnelse for dig, fx Willie
the Poor - eller "den stakkels tissemand" hvis vi skal oversætte det til
noget du forhåbentligt forstår. Og her kunne jeg tilføje, at selv en
"diller" som din ikke har nogen hjerne, så I må trives godt sammen.

Fra : Pernille

Dato : 01-04-07 10:30

> [...]
> det til noget du forhåbentligt forstår. Og her kunne jeg tilføje, at selv
> en "diller" som din ikke har nogen hjerne, så I må trives godt sammen.

Kære wilstrup og N_B_DK! Jeg synes altid, at I 2 havner i disse uenigheder,
som egentlig ikke har noget med det at gøre med emnet, nemlig at en 2 årig
kvæstet er efterladt efter påkørsel...

Fra : wilstrup

Dato : 01-04-07 15:49

> [...]
> uenigheder, som egentlig ikke har noget med det at gøre med emnet, nemlig
> at en 2 årig kvæstet er efterladt efter påkørsel...

forkert - det er ikke uenigheder - det er direkte had! - jeg har slet
ikke mulighed for at læse hans udgydelser da han er i mit filter - med
mindre en eller anden svarer ham og jeg ikke har den person i mit filter.

Hans menneskesyn er så foragteligt -så sort, at jeg græmmes over at han er
dansker. For ham gælder det om at svine alle til, der er muslimer, og det
ganske uden hensyn til denne åbenlyse generalisering der ligger i hans
udgydelser, så det med uenighed er vist nærmest en eufemisme.

Som jeg skriver i et af mine indlæg, at det er forargeligt at man begynder
at tale om antallet af m'er i Muhamed, når det gælder en så alvorlig sag -
men No Brain skyr intet midddel når det gælder om at genere folk - blot det
er muslimerne det går ud over.

Fra : N_B_DK

Dato : 01-04-07 16:03

In news:460fc656$0$2089$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
> [...]

> alvorlig sag - men No Brain skyr intet midddel når det gælder om at
> genere folk - blot det er muslimerne det går ud over.

Kan godt se det er slemt at ville have de kriminelle muslimer ud, det må
også gøre ondt på dit hvis vi ikke havde dem her i landet.

Fra : wilstrup

Dato : 03-04-07 12:44

> [...]
> uenigheder, som egentlig ikke har noget med det at gøre med emnet, nemlig
> at en 2 årig kvæstet er efterladt efter påkørsel...

Jeg håber du har "nydt" læsningen her - hvis du ser de kommentarer som No
Brain har lavet, dertil de øvrige underyderfjolser som udgøres af den øvrige
"bjørnebande" Tony, Alucard og Jim - ialt fire hjernedøde tosser, så kan du
måske forstå hvorfor det er nødvendigt en gang imellem at give råt for
usødet.
Jeg har imidlertid skiftet til Windows Vista og lige så snart jeg finder ud
af at blokere de fire tåbenakker, så sker det og så vil jeg kun være i stand
til at læse dem i den udstrækning at andre fæhoveder eller folk, der ikke
ved bedre kommenterer hvad de skriver.

De er meget optaget af lort,skidt og møg, så du skal blot blive ved med at
læse dem og se om du ikke også en dag får nok af at læse om det. Jeg har i
hvert fald - jeg har diskussion om politik for øje og ikke de evindelige
underyderes sprogbrug at forholde mig til.

EOD

Fra : N_B_DK

Dato : 03-04-07 12:56

In news:46123e1e$0$2110$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
wilstrup <nix@invalid.dk> typed:

> [...]
> det. Jeg har i hvert fald - jeg har diskussion om politik for øje og
> ikke de evindelige underyderes sprogbrug at forholde mig til.

Ovenstående viser jo mægtigt fint du kun går efter det politiske, det er nok
lige før du kunne have overbevist en ny deltager i gruppen om det, men efter
folk har læst 2-3 af dine indlæg, så opdager folk jo at du er rablende
sindsyg.

Fra : Alucard

Dato : 03-04-07 14:19

On Tue, 3 Apr 2007 13:55:33 +0200, "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>folk har læst 2-3 af dine indlæg, så opdager folk jo at du er rablende

Det er egentligt sjovt, som Wilstrup hele tiden skal fortælle andre
hvad de skal eller ikke skal læse....

Mon ikke de "nye" her, selv kan finde ud af hvem de gider svare på og
hvem de mener er spild af tid...?

Fra : Alucard

Dato : 03-04-07 14:16

On Tue, 3 Apr 2007 13:44:24 +0200, "wilstrup" <nix@invalid.dk> wrote:

>Jeg håber du har "nydt" læsningen her - hvis du ser de kommentarer som No
>Brain har lavet, dertil de øvrige underyderfjolser som udgøres af den øvrige
>"bjørnebande" Tony, Alucard og Jim - ialt fire hjernedøde tosser,

LOL... Jeg er blevet "forfremmet".... )

Wilstrup evner ikke andet end personlig tilsvining....

>Jeg har imidlertid skiftet til Windows Vista og lige så snart jeg finder ud
>af at blokere de fire tåbenakker,

Gaaaaab..... Mere tilsvining....

>så sker det og så vil jeg kun være i stand
>til at læse dem i den udstrækning at andre fæhoveder eller folk, der ikke
>ved bedre kommenterer hvad de skriver.

Endnu mere mudder.... Nu er dem der tillader sig at diskutere med dem
Wilstrup ikke kan lide også fæhoveder.... )

>De er meget optaget af lort,skidt og møg,

Næh, men det kan normalt begavede nok selv finde ud af....

>så du skal blot blive ved med at
>læse dem og se om du ikke også en dag får nok af at læse om det.

Normalt begavede behøver ikke en overlærer til at fortælle dem hvad de
gider at læse eller ej.....

>Jeg har i
>hvert fald - jeg har diskussion om politik for øje og ikke de evindelige
>underyderes sprogbrug at forholde mig til.

"Underyderes" sprogbrug...

Wilstrup skød sig selv i foden.... IGEN..... )))

Fra : Tony

Dato : 03-04-07 15:18

"wilstrup" <nix@invalid.dk> skrev

> [...]
> stand til at læse dem i den udstrækning at andre fæhoveder eller folk, der
> ikke ved bedre kommenterer hvad de skriver.

Helt ærligt Arne, så synes jeg ikke at du kan være bekendt, at svine folk
til, som gang på gang har forsøgt at få en seriøs dialog igang med dig.
Det er som om du hele tiden skubber folk fra dig,- folk som kun vil dig det
bedste,- folk som prøver at forstå din psyke,- folk som virkelig vil hjælpe
dig på ret køl.
Alligevel fortsætter du med at afvise de fremstrakte hænder.
Jeg ved hvor svært det bliver for dig, den dag du kun har KL. udenfor dit
killfilter.
Det er ikke sjovt med kun én kammerat.

Det er heller ikke sundt at isolere sig helt fra omverdenen Arne.
Tænk lidt over det.

Tony

Fra : N_B_DK

Dato : 01-04-07 10:46

In news:460f747a$0$2083$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
wilstrup <nix@invalid.com> typed:

>eller "den stakkels
> tissemand" hvis vi skal oversætte det til noget du forhåbentligt
> forstår.

Der har vi den igen, og du siger det er Malene P der er fokuseret på
genitialer, men sjovt nok er det dig der gang på gang trækker dem ind i
debatten.

Fra : Tony

Dato : 01-04-07 15:05

> [...]
>
> Der har vi den igen, og du siger det er Malene P der er fokuseret på
> genitialer, men sjovt nok er det dig der gang på gang trækker dem ind i

Netop, som man siger:''Hva' hovedet er fuldt af'' osv.

Gad vide om Arne osse render rundt og blotter sig i fritiden.

Tony

Fra : wilstrup

Dato : 01-04-07 15:52

"Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i meddelelsen

> "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Netop, som man siger:''Hva' hovedet er fuldt af'' osv.
>
> Gad vide om Arne osse render rundt og blotter sig i fritiden.

Af uransagelige grunde kan jeg nu set to fjolser i denne gruppe - NO BRAIN
og DIG Tony Tøffelhelt - det var ikke mig, der begyndte med at tale om
tissemænd - men No Brain med hans ord "willie" som netop betyder tissemand
på engelsk - så jeg ved ikke hvorfra at No Brain har denne opfattelse at jeg
skulle tale om genitalier hele tiden -men det må han om.

Hvad angår dig, du klaphat, så er der meget du gerne vil vide om mig, men du
får altså ikke min krop, så du må gå til Ørstedsparken, hvis du vil have
noget ud af det hele gratis.

Fra : N_B_DK

Dato : 01-04-07 16:04

In news:460fc723$0$2102$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
wilstrup <nix@invalid.com> typed:

> Hvad angår dig, du klaphat, så er der meget du gerne vil vide om mig,
> men du får altså ikke min krop,

Nej der skal man vel tale med din alfons Kim Larsen, har har jo de mest
mærkelige i hans "stald" udover hans geder.

>så du må gå til Ørstedsparken, hvis
> du vil have noget ud af det hele gratis.

Lyder som du kommer der tit ?

Fra : Tony

Dato : 01-04-07 22:48

> [...]
>
> Nej der skal man vel tale med din alfons Kim Larsen, har har jo de mest
> mærkelige i hans "stald" udover hans geder.

Jeg tvivler nu på at Arne kan få noget gratis i Ørstedsparken,- og slet ikke
i korte bukser, med stankelben og åreknuder.

Tony

Fra : N_B_DK

Dato : 01-04-07 23:54

In news:461028a0$0$90266$14726298@news.sunsite.dk,
Tony <tonycarpediem@invalid.dk> typed:

> Jeg tvivler nu på at Arne kan få noget gratis i Ørstedsparken,- og
> slet ikke i korte bukser, med stankelben og åreknuder.

LOL jeg ser en person der minder om Mr Burns fra The Simpsons, utrolig,
fysisk svag og kan kun klare sig ved at få andre til at gøre tingene for
sig.

Fra : wilstrup

Dato : 03-04-07 12:08

> [...]
>
> Nej der skal man vel tale med din alfons Kim Larsen, har har jo de mest
> mærkelige i hans "stald" udover hans geder.

Har lige skiftet til styresystemet Vista (ultimate versionen) - den er langt
mere interessant end dine mærkværdige udgydelser.

Fra : N_B_DK

Dato : 03-04-07 12:56

In news:46123589$0$2095$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
wilstrup <nix@invalid.dk> typed:

> Har lige skiftet til styresystemet Vista (ultimate versionen) - den
> er langt mere interessant end dine mærkværdige udgydelser.

Hvad du benytter af OS er jeg rablende ligeglad med.

Fra : Tony

Dato : 01-04-07 22:48

"wilstrup" <nix@invalid.com> skrev :'' du
> får altså ikke min krop, så du må gå til Ørstedsparken, hvis du vil have
> noget ud af det hele gratis.''

Ja ja lille Arne, jeg har længe kunne mærke på dit skriv, at der var en
bæskubber gemt bag tæksten, men at du ligefrem ville springe ud for åben
skærm, havde jeg godt nok ikke troet.
Frisk gjort Arne,-ikke noget at være flov over, det var jo kommet frem før
eller siden.

Tony

Fra : Alucard

Dato : 01-04-07 11:09

On Sun, 1 Apr 2007 09:09:57 +0200, "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com>
wrote:

>LOL, ja den funktion ser du jo helst at kun DU varetager.
>
>Og ændrer man modtage gruppen, gør man opmærksom på det Willie the pooh.

Du ved da godt at regler IKKE gælder for Wilstrup..... ))

Fra : N_B_DK

Dato : 01-04-07 12:23

In news:h41v03tv7tq8anmfl19r8kpjjj98tn01ua@4ax.com,
Alucard <alucard44@hotmail.com> typed:

> Du ved da godt at regler IKKE gælder for Wilstrup..... ))

Før eller siden finder han vel nok ud af reglerne faktisk også gælder for
ham.

Fra : Shapescare

Dato : 01-04-07 09:06

On 31 Mar, 21:39, "Hauge" <h...@CUTsmart-tech.dk> wrote: