Angrib Iran
Fra : dktekno

Dato : 30-03-07 17:44

Iran går bare ind i andre landes farvande, og tager gidsler, og sejler dem
tilbage til Iran. Det er fuldstændigt uacceptabelt! Vesten bør erklære krig
mod Iran for at stoppe denne galskab! Hvad bliver det næste? At Iran tager
danske sømænd til fange i nordsøen, fordi Iran lige har udvidet deres
søgrænser?

Fucking imperialist-Iran og deres støtter må brænde op i helvede når Vi,
Vesterlændinge har sendt dem derned!

Fra : Niels_Bruun@yahoo.dk

Dato : 30-03-07 18:29

On 30 Mar., 18:44, "dktekno" <dkte...@gmail.com> wrote:
> [...]
> søgrænser?
>
> Fucking imperialist-Iran og deres støtter må brænde op i helvede når Vi,

Ville du smide nogle stykker af dem her, Dk.Tekno ?
De ville brænde op - all right.
http://www.youtube.com/watch?v=NfPmB2ScJCY&mode=related&search=

http://www.youtube.com/watchv=MyW9hCEh2Pk&mode=related&search=

Mvh. Niels Bruun.

Fra : Niels_Bruun@yahoo.dk

Dato : 30-03-07 18:35

> Fucking imperialist-Iran og deres støtter må brænde op i helvede når Vi,
> Vesterlændinge har sendt dem derned!

Ville du smide nogle stykker af dem her, Dk.Tekno ?
De ville brænde op -allright. Også inden de kom - derned.

Fra : Niels_Bruun@yahoo.dk

Dato : 30-03-07 19:09

Dktekno kom med følgende opfordring -

http://www.youtube.com/watch?v=IDehowJPKfU&mode=related&search=

Fra : Poul Nielsen

Dato : 30-03-07 20:20

"dktekno" <dktekno@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> søgrænser?
>
> Fucking imperialist-Iran og deres støtter må brænde op i helvede når Vi,

Jamern du har jo lige skrevet en tråd med titlen "flovt at være vestlig" du
skifter politiske holdninger som en vejrhane. Fucking dktekno du er en sand
djævel.dktekno.

Fra : Peter Heide

Dato : 31-03-07 01:49

dktekno ; det er tid til at skifte alias. Du har malet dig selv op i et
hjørne.
Dit såkladte vanvid er "make believe" . Du er bare pissehamrende ordinær.
Du er gennemskuet.

Fra : dktekno

Dato : 31-03-07 10:59

Jeg er ikke vanvittig.
Og har aldrig påstået jeg er det. Det er andre der siger jeg er det.

Fra : Poul Nielsen

Dato : 31-03-07 11:45

> Jeg er ikke vanvittig.
> Og har aldrig påstået jeg er det. Det er andre der siger jeg er det.

Nej nej vi tror skam på dig.

Fra : Niels_Bruun@yahoo.dk

Dato : 31-03-07 15:03

On 31 Mar., 11:58, "dktekno" <dkte...@gmail.com> wrote:
> Jeg er ikke vanvittig.
> Og har aldrig påstået jeg er det. Det er andre der siger jeg er det.

Du har skrevet om Aspergers syndrom. Og noget komorbiditet.
Men det betyder ikke, at du er vanvittig -

Venlig hilsen Niels Bruun.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 31-03-07 17:24

On Fri, 30 Mar 2007 18:44:17 +0200, dktekno skrev:

> Iran går bare ind i andre landes farvande,

Gør de? I givet fald er de langt fra de eneste, som gør det.

> og tager gidsler,

Gidsler? De har vist bare anholdt nogen britiske soldater. Så
var det måske også gidsler, som amerikanerne tog, da de
nuppede 5 iranske diplomater i det nordlige Irak i januar?

> og sejler dem
> tilbage til Iran. Det er fuldstændigt uacceptabelt! Vesten bør erklære krig
> mod Iran for at stoppe denne galskab!

Det er nok det, denne situation handler om. At overbevise folk
som dig om, at krig mod Iran er en god ting.

> Hvad bliver det næste? At Iran tager
> danske sømænd til fange i nordsøen, fordi Iran lige har udvidet deres
> søgrænser?

Kender du overhovedet søgrænsen mellem Iran og Irak? Der er
ikke nogen. Saddam ophævede grænsedragningen for mange år
siden, da han angreb Iran, og grænsen er stadig ikke
reetableret.

> Fucking imperialist-Iran og deres støtter må brænde op i helvede når Vi,
> Vesterlændinge har sendt dem derned!

Du er godt klar over, at det er verdenshistoriens værste
imperialister (englænderne) som Iran har anholdt nogen
soldater fra? Du ved også godt, at Iran ikke har angrebet
endsige okkuperet nogensomhelst i mere end 2500 år?

--
The power to fit in with one?s social peers can be
irresistible. To a human lemming, the logic behind an opinion

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 31-03-07 21:43

Henrik Svendsen wrote:
> Du ved også godt, at Iran ikke har angrebet
> endsige okkuperet nogensomhelst i mere end 2500 år?

Hvis det er Perserriget, du tænker på, så tjek lige selv efter, før du
udtaler dig så skråsikkert:

http://en.wikipedia.org/wiki/Persian_Empire

Anders Peter Johnsen

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 31-03-07 23:37

ok så ca 1500 år da

--
?If a Gentile hits a Jew, the Gentile must be killed.? -
Sanhedrin 58b

Fra : BigBother

Dato : 02-04-07 14:07

> [...]

> krig
> mod Iran for at stoppe denne galskab! Hvad bliver det næste?

Atomkrig med Iran?