Win postkontor
Fra : Kim Jørgensen

Dato : 02-07-01 18:11

Skal lige starte med at melde ud at jeg lavede sten, saks - papir om hvilken
gruppe jeg sjkulle vælge, men tog chancen her, da det handler en del om
netvært.
Fut mig endelig ud over kanten om nødvendigt.. Ok?

Jeg leder efter erfaringer, links eller bøger om hvordan man kører og
administrerer postkontoret i win95 mener jeg det ligger i.

Er der nogle herder erfaringer med det?

Oplysninger modtages med glæde...

Kim J.

Fra : Bjarne Duelund

Dato : 06-07-01 18:37

Hej Kim

"Kim Jørgensen" <k7@get2net.dk> skrev i en meddelelse news:9hqa1e$a11$1@news.cybercity.dk...

> Jeg leder efter erfaringer, links eller bøger om hvordan man kører og
> administrerer postkontoret i win95 mener jeg det ligger i.
>
> Er der nogle herder erfaringer med det?

Jeg har rodet en del med det (for lang tid siden)...
Måske kan jeg svare på nogle af spørgmålene.

--
Mvh Bjarne Duelund, duelund@danbbs.dk
Opsætning af Win98SE ICS, Fjernstyring med VNC, ADSL Tips m.m.:

Fra : PA

Dato : 18-07-01 17:31

Jeg har lavet mange løsninger med Microsoft mail poskontor, som du fint kan
afvikle fra en outlook

Ring / mail...

Per Ahm - www.pa-data.dk