Enhver bliver uskyldigt dømt
Fra : dktekno

Dato : 28-03-07 21:39

http://www.bt.dk/article/20070328/KRIMI/70328004

En mand nægtede at have sex med kæresten. Kæresten ville have hævn, og
anmeldte ham til politiet og sagde, at han havde sex med hende før hun var
16. Manden blev idømt 90 dages varetægtsfængsling og en erstatning på 16.000
kr.

------

Dette er fuldstændigt foruroligende. Hvorfor skal der ikke konkrete beviser
til, for at man kan blive dømt for sexovergreb? På denne her måde kan
almindelige mennesker som du og jeg blive dømt til fængselsstraf uskyldigt,
blot pga. udsagn. Der er jo ingen krav om bevismateriale i overgrebssager.

Hvorfor tager dommeren aldrig højde for, at der kan være tale om, at det
hele blot er noget de siger?

Hele vores retssystem er fucked up. Lad os antage, at jeg hader dig, så kan
jeg kaste en sten igennem vinduet med en papirlap hvorpå der står "jeg slår
dig ihjel" og hvor der på sedlen står dit navn skrevet.

Så kan jeg få dig dømt for chikane og trusler, uden du har gjort noget.

Er det retfærdigt?

PS.

Jeg håber inderligt, at enhver der anklager en anden person for en
forbrydelse, som anklageren godt ved ikke har fundet sted, lider en grusom
død og aldrig bliver frelst af Jesus Christus, men forbliver i Helvede og i
de evige pinsler.

Fra : Poul Nielsen

Dato : 28-03-07 21:46

"dktekno" <dktekno@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> død og aldrig bliver frelst af Jesus Christus, men forbliver i Helvede og

Tror du ikke vi ved hvem du er tilknyttet rent åndeligt, (ham gutten i det
røde jumpsuit med trefork) lige som de andre rødskrigere. Du har en
strålende fremtid blandt de der hornede gutter.

Fra : dktekno

Dato : 28-03-07 22:03

Du skal ikke komme her, og anklage mig for at være i ledtog med djævlen, din
kætteriske ukristne ukrudt!

Brænd op i helvede, Poul Nielsen!
Du er ikke et værdigt menneske, når du anklager mig på den måde!