Pan lukker
Fra : BigBother

Dato : 28-03-07 15:35

http://ekstrabladet.dk/flash/livsstil/article285099.ece

Det ellers så populære homodiskotek Pan lukker, fordi publikum svigter. Er
det mon de mange episoder med korannazister, der har overfaldet
diskoteksgæsterne når de gik, der er årsag til dette?

Danmark var engang tolerancens højborg. Et sted, hvor det blev betragtet som
den største selvfølgelighed, at man kunne få lov at gøre hvad man ville, så
længe man ikke skadede andre. Det var f.eks. ikke unormalt at se to personer
af samme køn lufte deres kærlighed til hinanden offentligt, f.eks. ved at
holde i hånd.

Det er efterhånden et særsyn. Der er måske nogen der er glade for, at de
slipper for at se to mænd holde i hånd eller det der er værre, men det er et
symptom på et samfund, der udvikler sig i retning af mindre tolerance. Det
er både korannazisternes skyld på den ene side, og på den anden side
danskere, som i stigende grad kræver forbud, overvågning og kontrol med alt,
fordi de er skræmte over udviklingen. Hvad skal det ikke ende med?

--
Veritas odium parit

Fra : Bo Warming

Dato : 29-03-07 02:02

"BigBother" <uyuyffyg7yg@d8hf7e.com> wrote in message
> [...]
> forbud, overvågning og kontrol med alt, fordi de er skræmte over
> udviklingen. Hvad skal det ikke ende med?

Hvis ikke muslimer kan acceptere dansk frisprog incl bøsseulækkerhed

ÅH ABE - dans tango i dit hjemland

Fra : Ukendt

Dato : 29-03-07 07:36

> Det ellers så populære homodiskotek Pan lukker, fordi publikum svigter. Er
> det mon de mange episoder med korannazister, der har overfaldet
> diskoteksgæsterne når de gik, der er årsag til dette?

Er der ikke andre homosteder end Pan?

Mon ikke det bare er fordi publikum er begyndt at kede sig over Pan? Jeg
mener... Netop dette publikum har jo rygte for at være meget overfladiske,
hvis man forstår min mening... Mon ikke de bare har bevæget sig videre til
et nyt in-sted?

Men ja, nu du siger det, så har jeg faktisk ikke set et homoseksuelt par gå
hånd-i-hånd i årevis... Det er da en skam... Så meget som jeg er imod
koranfascismens afskyeligheder, så kan jeg ikke lige se sammenhængen.

Fra : @

Dato : 29-03-07 09:23

On Thu, 29 Mar 2007 08:35:35 +0200, "Hans Christian Vang" <....>
wrote:

> [...]
>hånd-i-hånd i årevis... Det er da en skam... Så meget som jeg er imod
>koranfascismens afskyeligheder, så kan jeg ikke lige se sammenhængen.

nå ikke

de eneste som voldeligt har overfaldet en homoparade Er netop
koran-nazisterne

plus flere overfald på bøsser i parkerne udført af koran-nazister

det ser jeg som tegn på at koran-nazisterne med deres sædvanlige
voldelige metoder forsøger at skræmme homo'er væk fra det offentlige
rum

/Albert Camus/

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 29-03-07 10:14

"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

> de eneste som voldeligt har overfaldet en homoparade Er netop
> koran-nazisterne

For det første er der ikke ret mange homoparader at overfalde. Og det er
sket én gang, at den danske homopride var ude for overfald - det skete på
Nørrebro og det var indvandrere, der stod bag.

I Serbien blev den første homoparade i øvrigt overfaldet af flere hundrede
højrenationalistiske unge og skinheads.

Men overfald på homoseksuelle foregår desværre mange steder. Og
sandsynligvis dagligt.

På Færøerne er det kristne, der står bag overfald på homoseksuelle.

På danske arbejdspladser er det ofte danske kolleger (der har eks. været en
sag med en dansk bagermester) der chikanerer homoseksuelle ud.

Overfald på homoseksuelle foregik også før indvandrerere kom til landet. Og
mange af disse overfald registreres i øvrigt ikke som overfald på
homoseksuelle.

De homoseksuelle (og andre) mener selv, at man skal være varsom med at give
kulturelle forklaringer på negativ indstilling til homoseksualitet. Det
menes, at sociale faktorer spiller en lige så stor rolle. Blandt både
indvandrere og etniske danskere ser det nemlig ud til, at det er uddannelse
og urban tilknytning, der er afgørende for synet på homoseksualitet.

http://homotropolis.dk/forside/artikel.php?id=2623

> det ser jeg som tegn på at koran-nazisterne med deres sædvanlige
> voldelige metoder forsøger at skræmme homo'er væk fra det offentlige
> rum

Det har mange - fra mange kulturer - forsøgt før du og jeg overhovedet hørte
om Koranen!

For utallige år siden var det i øvrigt udbredt blandt såkaldt etniske
danskere at fnise og forarges over, at "de" da vist er lidt til den forkerte
side i de muslimske lande..... en holdning, der ene og alene var baseret på
observationer af, at mænd dér ofte færdes sammen på anden måde, end man ser
herhjemme.

Det er lidt 'fornøjeligt' at opleve, at forargelsen blandt danskere er
skiftet fra den ene yderlighed til den anden - fra forargelse over, at
muslimerne vist selv var noget bøssede til nu at handle om forargelse over,
de ikke tolererer homoseksuelle.

Mvh. Lisbeth

Fra : @

Dato : 29-03-07 10:58

On Thu, 29 Mar 2007 11:13:35 +0200, "Lisbeth Jacobsen"
<lisbeth_jacobsen_FJERN@hotmail.com> wrote:

> [...]
>sket én gang, at den danske homopride var ude for overfald - det skete på
>Nørrebro og det var indvandrere, der stod bag.

netop

>Det har mange - fra mange kulturer - forsøgt før du og jeg overhovedet hørte
>om Koranen!

hvad fortiden angår kan den aldrig bruges som undskyldning for hvad
nutids koran-nazister begår af onde gerninger

koren-nazisternes nutidige ondskab bliver ikke mindre af at andre i
fortiden har gjort noget tilsvarende

/Albert Camus/

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 29-03-07 11:17

> hvad fortiden angår kan den aldrig bruges som undskyldning for hvad
> nutids koran-nazister begår af onde gerninger

Hvis fortiden ikke kan bruges til at forklare, forstå og nuancere nutiden,
så glem overfaldet på bøsseparaden på Nørrebro. Det ER nemlig fortid. Det
foregik i 2001.

Det var i øvrigt en flok indvandrerdrenge uden for pædagogisk rækkevidde,
der stod bag.
Og politiet sov i timen.... de dukkede først op halvanden time efter første
anmeldelse om stenkast mod paraden.

Mvh. Lisbeth

Fra : @

Dato : 29-03-07 12:33

On Thu, 29 Mar 2007 12:17:27 +0200, "Lisbeth Jacobsen"
> [...]

>så glem overfaldet på bøsseparaden på Nørrebro. Det ER nemlig fortid. Det

og du ser slet ikke forskellen ?

>Det var i øvrigt en flok indvandrerdrenge uden for pædagogisk rækkevidde,
>der stod bag.

og?

>Og politiet sov i timen.... de dukkede først op halvanden time efter første
>anmeldelse om stenkast mod paraden.

har du flere undskyldninger for koran-nazisternes onde gerninger??

/Albert Camus/

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 29-03-07 12:57

> og du ser slet ikke forskellen ?

Jeg ser mange. Hvilken forskel har du konkret i tankerne?

> har du flere undskyldninger for koran-nazisternes onde gerninger??

Det var ikke overhovedet nogen undskyldning. Tvært imod! "Uden for
pædagogisk rækkevidde" er kritik i min verden.

Fra : @

Dato : 29-03-07 13:15

On Thu, 29 Mar 2007 13:56:45 +0200, "Lisbeth Jacobsen"
<lisbeth_jacobsen_FJERN@hotmail.com> wrote:

>"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

>Jeg ser mange. Hvilken forskel har du konkret i tankerne?

at til forskel fra sekulariseret europæisk kristendom som er
kendetegnet ved udvikling af tolerance og personlig frihed

er koran-naziternes fremfærd præget af det stik modsatte -
intolerance forbud og undertrykkelse af enhver personlig frihed

>Det var ikke overhovedet nogen undskyldning. Tvært imod! "Uden for
>pædagogisk rækkevidde" er kritik i min verden.

OK

men

med mit kendskab til Wilstrup må det absolut være en fordel at være
udenfor visse pædagogers rækkevidde

/Albert Camus/

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 29-03-07 13:23

> [...]
> er koran-naziternes fremfærd præget af det stik modsatte -
> intolerance forbud og undertrykkelse af enhver personlig frihed

Jeg har svært ved at se angreb på homoseksuelle som udtryk for "udvikling af
tolerance og personlig frihed".

Jeg har svært ved at forstå, at man ser gennem fingre med overgreb på
homoseksuelle.

Jeg har svært ved at forstå, at man kan legalisere tilsvining af eller
angreb på grupper.

Fra : @

Dato : 29-03-07 13:37

On Thu, 29 Mar 2007 14:22:56 +0200, "Lisbeth Jacobsen"
<lisbeth_jacobsen_FJERN@hotmail.com> wrote:

>"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

>Jeg har svært ved at se angreb på homoseksuelle som udtryk for "udvikling af
>tolerance og personlig frihed".

og hvad har det med noget som helst at gøre?

>Jeg har svært ved at forstå, at man ser gennem fingre med overgreb på
>homoseksuelle.

og hvad har det med noget osm helst at gøre?

>Jeg har svært ved at forstå, at man kan legalisere tilsvining af eller
>angreb på grupper.

og hvad har det med noget som helst at gøre?

kan du end ikke selv huske hvad du spørger om?

bare lige for at opfriske din temmelig dårlige hukommelse, så spurgte
du til forskellen på kulturkristne europærere og koran-nazister

og du fik et klart og tydeligt svar, som åbenbart ikke lige passede
dig, og straks begynder du med dit sædvanlige vrøvl sidestep og
udenomssnak

<<<<<<<

<<<<<<

/Albert Camus/

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 29-03-07 13:52

> og hvad har det med noget som helst at gøre?

Det er dine ord, så jeg troede du kunne følge tråden baglæns...

Men hermed nogle hint:

Vi diskuterer overgreb på homoseksuelle.

Overgreb på homoseksuelle og andre er - i mine øjne - aldeles uacceptable.
Uanset de udføres af repræsentanter for en religion, der med dine ord er
præget af "forbud og undertrykkelse af enhver personlig frihed" eller de
foretages af kristne, der påberåber sig - igen med dine ord - at være
"kendetegnet af ved udvikling af tolerance og personlig frihed".

Overgreb mod homoseksuelle foretages af både kristne, muslimer, nynazister
og andre.

> og hvad har det med noget osm helst at gøre?

Det kan desværre have en del med sagen at gøre.
Nogle letter røven over så lidt som en tegning i en avis - andre kan ikke
engang få den lettet i tide, selvom levende mennesker angribes af
stenkastende tåber.

> og hvad har det med noget som helst at gøre?

Det kommer an på, hvad ens udgangspunkt er!

Læs sætningen, tyg på den og fortæl mig så, om DU synes det er OK at angribe
bestemte grupper... eksempelvis hvis man ikke kan lide deres seksualitet.

> bare lige for at opfriske din temmelig dårlige hukommelse, så spurgte
> du til forskellen på kulturkristne europærere og koran-nazister

Nej det gjorde jeg ikke! Jeg spurgte blot til, HVILKEN forskel du fokuserede
på.

> og du fik et klart og tydeligt svar, som åbenbart ikke lige passede
> dig, og straks begynder du med dit sædvanlige vrøvl sidestep og
> udenomssnak

Svaret passer mig faktisk aldeles glimrende.

Mvh. Lisbeth

Fra : Notion

Dato : 29-03-07 19:35

"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

> og hvad har det med noget som helst at gøre?

Hmm er der lighed mellem at (@) og indholdet i dit hoved, så du spejler dit
formåen med dette @ tegn. Du vil dreje alt mod, at det er muslimer som står
bag alt dårligdom her i landet, godt det ikke er mig som kun kan have,
dagligdag og en verden fyldt med så meget misinformation, som du beviser
gang på gang at indeholde.

Fra : @

Dato : 29-03-07 21:27

On Thu, 29 Mar 2007 20:34:47 +0200, "Notion"
<no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote:

>"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

>Hmm er der lighed mellem at (@)

nå slap argumenterne op

så er der kun personsvineriet tilbage

er det ikke noget sølle?

/Albert Camus/

Fra : Notion

Dato : 29-03-07 22:34

> nå slap argumenterne op
>
> så er der kun personsvineriet tilbage
>
> er det ikke noget sølle?

Vis mig, i oversåtende hvor jeg går efter manden.

Det er opstillet med en formodning, efterfulgt af et spørgsmål, alt hvad der
skal til for at du kan modsvare det med argument(er) eller besvare
spørgsmålet. Der er overhovedet ikke noget der indikere, at der bliver gået
efter manden, men Jeg tror du føler dig forfulgt, måske skal du prøver at se
om det er dig som mangler mere viden, (u)viden er tit med til at skabe
misforståelser.

Fra : @

Dato : 30-03-07 05:34

On Thu, 29 Mar 2007 23:33:41 +0200, "Notion"

<<<<<<<<

/Albert Camus/

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 30-03-07 06:31

"Notion" <no@dont.give.me.a.mail.dk> skrev i en meddelelse

> Vis mig, i oversåtende hvor jeg går efter manden.

@ har helt ret. Du går efter manden og ikke efter emnet. Og det er desværre
en udbredt stil i denne gruppe

Fra : Notion

Dato : 30-03-07 13:05

"Lisbeth Jacobsen" <lisbeth_jacobsen_FJERN@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:460cae07$0$4162$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> "Notion" <no@dont.give.me.a.mail.dk> skrev i en meddelelse

> @ har helt ret. Du går efter manden og ikke efter emnet. Og det er
> desværre en udbredt stil i denne gruppe

SÅ må jeg oplyse, at i middelalderen brugte man dette tegn, som betegnelse
for vægt- og rumfangsenhed af flydende væske, altså er det en forkortelse af
amfora.

Så hvordan kan det oversættes, at jeg går efter manden, når jeg direkte
spørger [om er der lighed mellem at (@) og indholdet i dit hoved, så du
spejler dit formåen med dette @ tegn"] Jeg satte endda ordet AT foran @ så
der burde ikke være tvivl om, at jeg henviste til en amfora.

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 30-03-07 13:58

> [...]
> spejler dit formåen med dette @ tegn"] Jeg satte endda ordet AT foran @
> så der burde ikke være tvivl om, at jeg henviste til en amfora.

At dreje snakken til at handle om indholdet i mandens hoved ER at gå efter
manden, da det er emnet/debatten totalt uvedkommende om manden har
havregrød, suppe, kviksølv eller andet godt i sit hoved.

Mvh. Lisbeth

Fra : Notion

Dato : 30-03-07 14:11

"Lisbeth Jacobsen" <lisbeth_jacobsen_FJERN@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:460d0ad8$0$4161$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> [...]
> manden, da det er emnet/debatten totalt uvedkommende om manden har
> havregrød, suppe, kviksølv eller andet godt i sit hoved.

Nej jeg prøver at finde ......god kommunikation er at modtage / afsende
information på niveau til forståelse mellem 2 eller flere. Så der er skam
ramme alvor, at jeg prøver at få niveau bestem hans kommunikation niveau. At
han opfatter og du ligeledes, at jeg går efter manden er så min mangle på
afsender kendskab, og derved opstår der misforståelser, jeg skrev jo også i
slutteligt, (u)viden skaber misforståelser.

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 30-03-07 14:20

> [...]

> ramme alvor, at jeg prøver at få niveau bestem hans kommunikation niveau.

Nu taler du om din hensigt, som kan være nok så fin.
Men jeg taler om, hvad du forkusere på - ikke på hvorfor du gør det eller
hvordan du så i øvrigt gør det.

> At han opfatter og du ligeledes, at jeg går efter manden

At diskutere indholdet i mandens hjerne ER at gå efter manden.
Uanset hensigten. Uanset det er positivt eller negativt ment.

> er så min mangle på afsender kendskab,

Nej. Du synes bare at mene, at din hensigten afgør, om det er OK eller ej.

> og derved opstår der misforståelser, jeg skrev jo også i slutteligt,
> (u)viden skaber misforståelser.

Det er muligt, at der tillige er misforståelser. Det vil jeg ikke forholde
mig til.

Mvh. lisbeth

Fra : Notion

Dato : 30-03-07 14:36

"Lisbeth Jacobsen" <lisbeth_jacobsen_FJERN@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:460d0edc$0$4153$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> [...]
>
> At diskutere indholdet i mandens hjerne ER at gå efter manden.
> Uanset hensigten. Uanset det er positivt eller negativt ment.
Jeg har jo præcist ikke diskuterede mandens hjerne, jeg spørger ham direkte
hvor jeg skal placere ham.

> Nej. Du synes bare at mene, at din hensigten afgør, om det er OK eller ej.
nej jeg stillede et spørgsmål, til en debattør.

Fra : N_B_DK

Dato : 30-03-07 20:27

In news:460d0c74$0$52166$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
Notion <no@dont.give.me.a.mail.dk> typed:
> (u)viden skaber misforståelser.

Så bliv lidt klogere så det kan undgåes fremover ?

--
MVH. N_B_DK
Hvis du også er utilfreds med dansk tale på discovery.

Fra : Notion

Dato : 30-03-07 21:26

> In news:460d0c74$0$52166$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
> Notion <no@dont.give.me.a.mail.dk> typed:
>
> Så bliv lidt klogere så det kan undgåes fremover ?

hvem siger du det til ?? forstod du ikke mit spørgsmål, så er du velkommen
til at spørge mig, meget gerne før jeg giver dig svaret.

Fra : N_B_DK

Dato : 30-03-07 22:32

In news:460d725c$0$52173$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
> [...]
>
> hvem siger du det til ?? forstod du ikke mit spørgsmål, så er du
> velkommen til at spørge mig, meget gerne før jeg giver dig svaret.

Jeg siger det til dig.

Fra : Notion

Dato : 30-03-07 23:30

> In news:460d725c$0$52173$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
> Notion <no@dont.give.me.a.mail.dk> typed:

> Jeg siger det til dig.

og på hvilken formodning mene der du det. Er det fordi jeg tog bukser af dig
og lod dig stå med bar røv alene i en tråd?

Fra : N_B_DK

Dato : 30-03-07 23:46

In news:460d8f80$0$52110$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
Notion <no@dont.give.me.a.mail.dk> typed:
> og på hvilken formodning mene der du det. Er det fordi jeg tog bukser
> af dig og lod dig stå med bar røv alene i en tråd?

Hvilket univers lever du i ?

Fra : Notion

Dato : 30-03-07 23:57

> In news:460d8f80$0$52110$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
> Notion <no@dont.give.me.a.mail.dk> typed:
>
> Hvilket univers lever du i ?
Det samme som dig, men du piver lidt for meget, så måske er din situation
lidt delikat på nuværende tidspunkt.

Fra : N_B_DK

Dato : 31-03-07 07:50

In news:460d95a7$0$52166$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
Notion <no@dont.give.me.a.mail.dk> typed:

> Det samme som dig, men du piver lidt for meget, så måske er din
> situation lidt delikat på nuværende tidspunkt.

Jeg tvivler, det lader da til udfra dit skriv, at du lever i en fantasi
verden, meget som f.eks Wilstrup.

Fra : Notion

Dato : 31-03-07 12:41

> In news:460d95a7$0$52166$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
> Notion <no@dont.give.me.a.mail.dk> typed:

> Jeg tvivler, det lader da til udfra dit skriv, at du lever i en fantasi
> verden, meget som f.eks Wilstrup.

Hvor har jeg skrevet, at jeg lever i en fantasi ?

Fra : N_B_DK

Dato : 31-03-07 17:26

In news:460e48c0$0$52155$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
Notion <no@dont.give.me.a.mail.dk> typed:

> Hvor har jeg skrevet, at jeg lever i en fantasi ?

Det har du mig bekendt ikke skrevet.

Fra : Notion

Dato : 30-03-07 14:17

> [...]
> manden, da det er emnet/debatten totalt uvedkommende om manden har
> havregrød, suppe, kviksølv eller andet godt i sit hoved.
Jeg oversætte jo symbolet @ som måleegenskab, så hvad er betydningen for
denne egenskab og hvilken størrelse snakker vi om?

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 30-03-07 14:21

> Jeg oversætte jo symbolet @ som måleegenskab, så hvad er betydningen for
> denne egenskab og hvilken størrelse snakker vi om?

Du skriver også om "indholdet i dit hoved".

Mvh. Lisbeth

Fra : Notion

Dato : 30-03-07 14:33

"Lisbeth Jacobsen" <lisbeth_jacobsen_FJERN@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:460d0edd$0$4153$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> "Notion" <no@dont.give.me.a.mail.dk> skrev i en meddelelse

> Du skriver også om "indholdet i dit hoved".
Mig bekendt, er det den del vi bruger som tænkende redskab, hvis jeg skrev
neuroudviklende egenskaber, ville det være bedre?

Fra : Lisbeth

Dato : 30-03-07 19:45

On 30 Mar., 20:30, "Notion" <n...@dont.give.me.a.mail.dk> wrote:

> Hvis det ikke er på grund af manglende viden, hvorfor var han så ikke i
> stand til at svare på et spørgsmål,

Måske ville eller gad han ikke?

> Den forudsætninger er alle muslimer afskåret fra at kan bruge, idet
> de SKAL indordne sig efter @ ideer om samfundet eksistens.

Enhver - muslim, kristen, jøde, ateist - kan spørge lige så tosset
vedkommende vil og er ikke afskåret fra at deltage i debatten.

Jeg vil og skal ikke indordne mig @'s ideer. Det behøver andre heller
ikke.

Mvh. lisbeth

Fra : Notion

Dato : 30-03-07 19:53

"Lisbeth" <lisbeth_jacobsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
On 30 Mar., 20:30, "Notion" <n...@dont.give.me.a.mail.dk> wrote:

> Hvis det ikke er på grund af manglende viden, hvorfor var han så ikke i
> stand til at svare på et spørgsmål,

>Måske ville eller gad han ikke?
eller han forstod det ikke, her er pointen jo.

> Den forudsætninger er alle muslimer afskåret fra at kan bruge, idet
> de SKAL indordne sig efter @ ideer om samfundet eksistens.
Men de skal efter @ overbevisning ikke have lov, deri ligger forskellen,
mellem dig og dem.

>Enhver - muslim, kristen, jøde, ateist - kan spørge lige så tosset
>vedkommende vil og er ikke afskåret fra at deltage i debatten.
Jo, @ ønsker dem alle ud, hvordan kan de så forsvare sig med rette til at
tale.

Forhåbentlig er der ikke nogen som tager @ særligt alvorligt.

Fra : @

Dato : 30-03-07 14:46

On Fri, 30 Mar 2007 15:17:28 +0200, "Notion"
<no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote:

>"Lisbeth Jacobsen" <lisbeth_jacobsen_FJERN@hotmail.com> skrev i en
>meddelelse news:460d0ad8$0$4161$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

>Jeg oversætte

nej du drejede væk fra emnet ved at gå på person

dine ynkelige forsøg på bortforklaringer kan du lige så godt spare dig

/Albert Camus/

Fra : Notion

Dato : 30-03-07 14:51

> nej du drejede væk fra emnet ved at gå på person
Dokumenter hvor jeg drejer væk, ellers bliver du nød til at svare på mit
spørgsmål til dig.

> dine ynkelige forsøg på bortforklaringer kan du lige så godt spare dig
Dokumenter hvor jeg bortforklare noget, ellers svar på mit oprindelig
spørgsmål, ellers har din beskyldning ikke noget vægt, værdi, på Dansk din
mening betyder ikke noget hvis ikke kan argumenter for din påstand.

Fra : Bruno Christensen

Dato : 30-03-07 19:22

On Fri, 30 Mar 2007 15:17:28 +0200, Notion wrote:

> [...]
> Jeg oversætte jo symbolet @ som måleegenskab, så hvad er betydningen for
> denne egenskab og hvilken størrelse snakker vi om?

Hvilken måleenhed, eller måleegenskab?

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : Notion

Dato : 30-03-07 19:56

"Bruno Christensen" <news@lpdommer.dk> skrev i en meddelelse

> Hvilken måleenhed, eller måleegenskab?
amfora

Fra : Lisbeth

Dato : 30-03-07 19:18

On 30 Mar., 19:54, "Notion" <n...@dont.give.me.a.mail.dk> wrote:

> Okay bevise din påstand. og klip det ud hvor jeg går efter manden.

Du mener, at du går efter manden: "Hvis jeg nedgøre en person, med
overlæg og udstiller ham på en måde hvor andre kan pege finger af
personen, (manden) "

For mig er det ikke afgørende overhovedet, om du nedgør manden.
Jeg mener, at man går efter manden, hvis man går efter: "personens
udseende, væremåde, formåen, evner, familie, arbejdsindsats, religion,
seksualitet, humor"

Når du således spørger: "er der lighed mellem at (@) og indholdet i
dit hoved, så du spejler dit formåen med dette @ tegn"]" så går du
efter at debattere hans hoved og hans formåen. Og dét er i mine øjne
et klokkeklart eksempel på at gå efter manden i stedet for bolden.

Mvh. Lisbeth

Fra : Notion

Dato : 30-03-07 19:30

> [...]

>Jeg mener, at man går efter manden, hvis man går efter: "personens
>udseende, væremåde, formåen, evner, familie, arbejdsindsats, religion,
Det er så din definition, men ikke min. Jeg holder mig stadigvæk til, at jeg
bestemt ikke går efter manden, men har såre simple bare påvist, at hvis man
fejler i kommunikationen, så opstår der hurtigt misforståelser (som jeg også
tydeligt gjorde opmærksom på i tråden, for dem som kan huske det) og den
misforståelse kan udvikle sig, så kære @. DU skal lære at forstår den verden
du lever i og ikke misforstå din dagligdag med at hade nogen du slet ikke
kender.

> [...]
>efter at debattere hans hoved og hans formåen. Og dét er i mine øjne
<et klokkeklart eksempel på at gå efter manden i stedet for bolden.

Så vi kan sige at min påstand holder = god kommunikation er at modtage /
afsende
information på et niveau til forståelse mellem 2 eller flere.

Så jeg kan også konkluderer, at @ angst for muslimer er fordi han ikke
forstå dem, og hans angst for dem er fordi han mangler en bredere viden til
området Islam og alligevel på den baggrund udtaler han sig om alle muslimer.
Hvis det ikke er på grund af manglende viden, hvorfor var han så ikke i
stand til at svare på et spørgsmål, måske var spørgsmålet stillet til ham,
på et uvant niveau, men da han er DANSK, har han alle forudsætninger for at
spørge. Den forudsætninger er alle muslimer afskåret fra at kan bruge, idet
de SKAL indordne sig efter @ ideer om samfundet eksistens.

Fra : Niels_Bruun@yahoo.dk

Dato : 31-03-07 18:13

On 31 Mar., 19:01, "Lisbeth" <lisbeth_jacob...@hotmail.com> wrote:

> Fordi du fortsat har behov for at påtale det. Når man igen og igen
> påtaler det samme, kalder jeg det brok.

En påtale lyder næsten helt formelt - Det er noget en dommer fra
eksempelvis DBU, deler ud -
En påvisning vil jeg mene, er et mere relevant begreb at bruge i
denher sammenhæng.

Fra : Patruljen

Dato : 31-03-07 18:20

On 31 Mar., 18:49, "Lisbeth" <lisbeth_jacob...@hotmail.com> wrote:

> Hvad der er rigtigt/forkert for mig er ikke nødvendigvis rigtigt/
> forkert for dig og andre.

Tak. Det var lige det -
Men nu blev ordene også nærmest proppet ned i halsen på dig.

> Hvad der er rigtigt/forkert for mig rager ikke dig og andre.

Så hvorfor fortæller du os da om, dine evner til at skelne rigtigt fra
forkert, sundt fra usundt, hvis det alligevel ikke rigtigt vedkommer
nogen ?

Mvh. Niels Bruun.

Fra : N_B_DK

Dato : 30-03-07 20:26

In news:460cfcd2$0$52112$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
Notion <no@dont.give.me.a.mail.dk> typed:
> SÅ må jeg oplyse, at i middelalderen brugte man dette tegn, som
> betegnelse for vægt- og rumfangsenhed af flydende væske, altså er det
> en forkortelse af amfora.

Skla vi forstå det som du mentalt stadig lever i middelalderen efter
datidens forhold og begreber ?

Fra : Notion

Dato : 30-03-07 21:27

> In news:460cfcd2$0$52112$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
> Notion <no@dont.give.me.a.mail.dk> typed:
>
> Skla vi forstå det som du mentalt stadig lever i middelalderen efter
> datidens forhold og begreber ?
Et lille hint, hvad betyder sumboler ..

Fra : Notion

Dato : 30-03-07 21:35

"Notion" <no@dont.give.me.a.mail.dk> skrev i en meddelelse

> "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Et lille hint, hvad betyder sumboler ..
Så rammer vi lige det rigtige bogstav y

Fra : Lisbeth

Dato : 30-03-07 18:44

On 30 Mar., 19:31, "Notion" <n...@dont.give.me.a.mail.dk> wrote:

> Jeg er kommet med en fin og dybdegående oversættelse, kan du udfra den
> udlede, at jeg går efter manden?

ja.. som forklaret

Fra : Notion

Dato : 30-03-07 18:54

> [...]

> udlede, at jeg går efter manden?

>ja.. som forklaret

Okay bevise din påstand. og klip det ud hvor jeg går efter manden.

Hmm (her tænker jeg) er der lighed mellem at (@)[et måleforhold] og
indholdet i dit hoved ( står du ved din argumentation) , så du spejler dit
formåen med dette @ tegn ( og du mener at du har ret).

Du vil dreje alt mod, at det er muslimer som står
bag alt dårligdom her i landet, ( mit postulat) godt det ikke er mig som
kun kan have,
dagligdag og en verden fyldt med så meget misinformation, som du beviser
gang på gang at indeholde ( min argumentation for at du ikke rigtig ved,
hvad du snakker om)

-------------------------------------------- version 2 på DF Dansk

Så skulle den være oversat til også at kunne forstås af DF'r

På DF Dansk

Hmmm, med alle de indlæg du har skrevet, om at alle muslimer er voldlige, er
det noget du virkelig mener, og kan jeg formode, at du selv tror på det.

Okay bevise din påstand. og klip det ud hvor jeg går efter manden.

Fra : Lisbeth

Dato : 31-03-07 17:49

> [...]

forkert for dig og andre.
Hvad der er rigtigt/forkert for mig rager ikke dig og andre.
Hvad der er rigtigt/forkert for dig rager ikke mig.
Hvad samfundet mener er rigtigt og forkert er der lovgivet om.

Mvh. Lisbeth

Fra : Lisbeth

Dato : 31-03-07 18:01

Fra : Lisbeth

Dato : 30-03-07 18:21

On 30 Mar., 19:10, "Notion" <n...@dont.give.me.a.mail.dk> wrote:

> kan ikke forholde mit til det, da jeg ikke selv har set denne trussel

Det udelukker ikke, at du kan forholde dig til det generelle - til om
den slags er at gå efter manden selvom det ikke er lig med at skrive
noget negativt om vedkommende.

> Hvorfor skulle jeg, dog spørge om det?

Det SKAL du da heller ikke. Men vil du vide, hvor vedkommende
holdningsmæssigt står, så spørg om dét....

> han kan da bare svare eller fortælle at han ikke forstod mit spørgsmål,
> jeg skal da nok selv spørge hvis der er noget jeg ikke fyrsted.

Ja selvfølgelig. Men hvad han kan gøre eller undlade at gøre, ændrer
ikke ved, at du er gået efter manden.

Fra : Notion

Dato : 30-03-07 18:31

Fra : Lisbeth

Dato : 30-03-07 21:17

On 30 Mar., 19:10, Niels_Br...@yahoo.dk wrote:

> Ærlig talt. Dit hykleri gør mig vred. Jeg er enddog blevet truet med
> vold.

Hvad har denne debat nu med trusler mod DIG at gøre? Og hvad består
mit hykleri af?

> Skal jeg skrive din adresse - her - nu ?

Jeg forstår ikke overhovedet, hvad der er anledning til dit spørgsmål
om at offentliggøre en adresse? Hvad er anledningen?

Mvh. Lisbeth

Fra : Niels_Bruun@yahoo.dk

Dato : 31-03-07 15:00

On 31 Mar., 09:24, "Lisbeth Jacobsen"
<lisbeth_jacobsen_FJ...@hotmail.com> wrote:

> Du har helt ret. Jeg har oplevet mange sære personlige angreb på Usenet - og
> langtfra reageret på dem alle.

Nej. Du er partisk.

> Helt forkert. Du har skrevet en hel del, som i mine øjne er trusler, uden at
> jeg har reageret. Men vi har for få dage siden haft en debat om, hvorvidt du
> truer folk.

Og vi var ikke enige -

> Uanset det er dig, der trues eller truer, uanset det er andre der truer
> eller trues, uanset jeg reagerer eller ej - så er min holdning til trusler
> og personangreb den samme.

Jeg deler ikke din opfattelse.
Hvad syntes du, jeg har skrevet som er trusler.

Fra : N_B_DK

Dato : 31-03-07 17:59

In news:1175349582.497267.282210@e65g2000hsc.googlegroups.com,
Niels_Bruun@yahoo.dk <Niels_Bruun@yahoo.dk> typed:
> Jeg deler ikke din opfattelse.
> Hvad syntes du, jeg har skrevet som er trusler.

Ja det har jeg nu heller ikke læst.

Fra : Lisbeth

Dato : 31-03-07 17:32

On 31 Mar., 18:09, Niels_Br...@yahoo.dk wrote:

> Eller mennesker, der forventer, at de regler du forsøger at krænge ned
> over hovedet på andre, holder du også selv

Hovsa... der har da sneget sig noget af en misforståelse ind der.
Jeg forsøger dælme ikke at krænge nogen regel ned over hovedet på
nogen. *S*

Vil du krænke ophavsretten, så værsesgod.
Vil du true folk, så værsesgod.
Vil du sparke til manden i stedet for bolden, så værsesgod.

Jeg har kørt for stærkt, jeg er gået over for rødt, jeg har kørt uden
cykellygte, jeg har dyrket sex uden kondom, jeg cykler uden hjelm, jeg
har røget som en skorsten, jeg har stjålet penge fra min mor.. jeg har
gjort meget der ikke er lovligt, sundt eller fornuftigt. Ingen af
delene har rokket ved min evne til at skelne mellem rigtigt/forkert,
lovligt/ulovligt, sundt/usundt..... *S*

Mvh. Lisbeth

Fra : Lisbeth

Dato : 31-03-07 17:41

On 31 Mar., 18:14, Niels_Br...@yahoo.dk wrote:

> Jeg klager ikke. Jeg påviser eller konstaterer.

Og hvad er hensigten? Hvad vil du gerne opnå?

> Jeg har en forventning om, at du holder dig on topic.

Forventer du også to søndage i ugen?

> Når du ikke gør det, kan jeg somend roligt påvise det.

Ja bestemt.

> Ro og regelmæssighed har ikke ret meget med on eller off topic at gøre

Nej... men at brokke sig over fokus-skift er sgu *S*

Og hvad trådes udvikling angår har jeg flere gange gennem de seneste
år tilkendegivet, at det betragter jeg som noget, man må leve med,
hvis man vil deltage på Usenet. Jeg anser det ikke overhovedet for
noget problem at debatter udvikler sig fra A til Z.

Mvh. Lisbeth

Fra : Niels_Bruun@yahoo.dk

Dato : 31-03-07 17:42

On 31 Mar., 18:32, "Lisbeth" <lisbeth_jacob...@hotmail.com> wrote:

> [...]
>
> Vil du krænke ophavsretten, så værsesgod.
> Vil du true folk, så værsesgod.
> Vil du sparke til manden i stedet for bolden, så værsesgod.

Nemlig. Er det nødvendigt. Så nap ham, mens han er på toilettet.
Minimer risikoen. Altid.

> [...]
> gjort meget der ikke er lovligt, sundt eller fornuftigt. Ingen af
> delene har rokket ved min evne til at skelne mellem rigtigt/forkert,

Uha, uha -

Jeg vil gerne korrigere -
Der ikke har rykket ved din opfattelse af, at du mener, du kan skelne
rigtigt fra forkert, sundt fra usundt.

Fortæl -

Fra : Niels_Bruun@yahoo.dk

Dato : 31-03-07 17:52

> Nej... men at brokke sig over fokus-skift er sgu *S*

Hvordan kan det være, at du fortsat bliver nødt til at mene, at jeg "
brokker " mig ?
Jeg har netop skrevet, at du kan gøre hvad du vil -

Så gad vide, hvem der brokker sig -

> [...]
> hvis man vil deltage på Usenet. Jeg anser det ikke overhovedet for
> noget problem at debatter udvikler sig fra A til Z.

En dialog mister enhver mening, når der sidesteppes konstant på
argumentationen om emnet, mens synspunktet endnu fastholdes.

Du skriver gerne om kartofler i en debat om indvandreres kriminalitet.
Eller du klager over, at debatører ikke skriver om spaden Ulla
Andersen, mens du selv skriver om skovlen Sus -

Det må du selv om - jeg gør opmærksom på, hvad du foretager dig.

Fra : Notion

Dato : 30-03-07 18:07

Fra : Niels_Bruun@yahoo.dk

Dato : 30-03-07 18:05

On 30 Mar., 18:51, "Lisbeth" <lisbeth_jacob...@hotmail.com> wrote:

> [...]
> blive offentliggjort. Det er ikke lig med at omtale nogen negativt at
> oplyse sådanne ting - men det er ikke desto mindre lig med at gå efter

Du er da fantastisk Lisbeth.
Du har overværet at mit firma, min adresse, mit fulde navn, og en
roden rundt efter mine arbejdspldser, helt omkring Århus er blevet
offenliggjort.
Alt har du overværet i tavshed. Men skriver jeg noget der bare ligner
kaster du dig over mig -

Hvordan kan du have sådanne dobbelte standarter ?

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 31-03-07 08:25

Fra : Niels_Bruun@yahoo.dk

Dato : 30-03-07 18:10

Fra : Lisbeth

Dato : 31-03-07 16:31

On 31 Mar., 16:57, Niels_Br...@yahoo.dk wrote:

> Det behøver jeg ikke. Du er blevet udstillet på den led

Nej bestemt behøver du ikke. Men kan du? Og vil du?

Som du kan se af denne debat er der ikke enighed om, hvornår man går
efter manden/bolden - og det kunne tænkes, at du også har din egen
subjekltive opfattelse af, hvornår det er manden man går efter.

Vil du have noget ud af din kritik, er du derfor nødt til at være
konkret og komme med et klart eksempel i form af et link.

Vil du derimod kun beklage dig, er enhver dokumentation helt
overflødig.

> Ja. Hvem skulle det kunne forbavse -

Det kan vist kun forbavse folk, der forventer, at man optræder som det
perfekte, fejlfrie menneske, hvis man tillader sig at diskutere andres
fejl og mangel på perfektionisme.

Mvh. Lisbeth

Fra : Lisbeth

Dato : 31-03-07 16:39

On 31 Mar., 17:03, Niels_Br...@yahoo.dk wrote:

> Jo. Du spørger til hvad @ indeholder. Og derved flytter du fokus.
> Præcis som Lisbeth flytter fokus, fra en debat om muslimers holdning
> til homoseksualitet, hvor hun er ved at komme på glatis. Igen, igen.

Det klager du ofte over.... at folk flytter fokus, skifter emne....
Hvad er dit problem?

At jeg skifter fokus betyder jo ikke, at du eller andre skal gøre det
samme.
At den ene vil se tingene på én måde er jo ikke ensbetydende med, at
andre skal holde sig til samme vinkel.

Så fokuser du på dét, DU synes er væsentligt. Jeg forventer ikke af
dig, at du skal se verden gennem mine briller og holde dig til mit
fokus. Du må skifte lige så tit og tosset du vil!

Jeg går ud fra, at det er spædbørn og demente, der har brug for ro og
regelmæssighed - alle andre har kun godt af at skifte fokus en gang
imellem. *S*

Mvh. Lisbeth

Fra : Niels_Bruun@yahoo.dk

Dato : 31-03-07 17:09

On 31 Mar., 17:30, "Lisbeth" <lisbeth_jacob...@hotmail.com> wrote:

> Nej bestemt behøver du ikke. Men kan du? Og vil du?

Kan godt -
Men vil ikke.

> Som du kan se af denne debat er der ikke enighed om, hvornår man går
> efter manden/bolden - og det kunne tænkes, at du også har din egen
> subjekltive opfattelse af, hvornår det er manden man går efter.

Jeg har kun en regel. Gør hvad du vil -

Hvis jeg vil spille fodbold, og er oppe mod et fodboldhold, så tackler
jeg på bolden.

Hvis jeg ikke er oppe mod et fodboldhold, men vil gå efter manden, så
gør jeg det. Og gør, hvad jeg vil.
Det er kun ganske sjældent, jeg ikke venter på et udfald. Jeg har
trænet Shaolin og Tai Chi i en årrække.

> Vil du have noget ud af din kritik, er du derfor nødt til at være
> konkret og komme med et klart eksempel i form af et link.

Jeg behøver ikke linke. Du er selv klar over, dine dobbelte
standarter.

> Vil du derimod kun beklage dig, er enhver dokumentation helt
> overflødig.

Jeg beklager mig ikke. Jeg konstaterer.

Fra : Niels_Bruun@yahoo.dk

Dato : 31-03-07 17:15

On 31 Mar., 17:39, "Lisbeth" <lisbeth_jacob...@hotmail.com> wrote:

> Det klager du ofte over.... at folk flytter fokus, skifter emne....
> Hvad er dit problem?

Jeg klager ikke. Jeg påviser eller konstaterer. Du kan gøre, hvad du
vil for min skyld.
Det gør jeg -

> At jeg skifter fokus betyder jo ikke, at du eller andre skal gøre det
> samme.
> At den ene vil se tingene på én måde er jo ikke ensbetydende med, at
> andre skal holde sig til samme vinkel.

Jamen, så lad os dog tale om dine kartofler, midt i debatten om
muslimers overgeb mod homoseksuelle i Danmark.

Det er da vældigt spændende

> Så fokuser du på dét, DU synes er væsentligt. Jeg forventer ikke af
> dig, at du skal se verden gennem mine briller og holde dig til mit
> fokus. Du må skifte lige så tit og tosset du vil!

Jeg har en forventning om, at du holder dig on topic. Når du ikke gør
det, kan jeg somend roligt påvise det. Som jeg har gjort mange gange.
Snart sagt hver eneste gang du dukker op i dk.politik.

-

Fra : Lisbeth

Dato : 30-03-07 17:52

> [...]

> Hvis jeg vil vide hvor personen står holdningsmæssig da jeg er i tvivl om
> rigtigheden af en argumentation, så spørger jeg selvfølgelig til hans /

Det kan du gøre uden at gå efter manden. Du kan jo bare spørger: "Hvad
er din hensigt? Og hvorfra ved du, at det du skriver er korrekt?" At
spørge til indholdet i hans hjerne er langt fra at spørge til hans
holdninger og korrektheden af samme.

Fra : Notion

Dato : 30-03-07 18:11

> [...]

>er din hensigt? Og hvorfra ved du, at det du skriver er korrekt?" At
>spørge til indholdet i hans hjerne er langt fra at spørge til hans
Hvorfor skulle jeg, dog spørge om det? han kan da bare svare eller fortælle

Fra : Notion

Dato : 30-03-07 18:18

fyrsted. = forstår

Fra : Niels_Bruun@yahoo.dk

Dato : 31-03-07 15:58

On 30 Mar., 19:17, "Lisbeth" <lisbeth_jacob...@hotmail.com> wrote:

> Jeg vil bestemt ikke benægte, at det kan forekomme.
> Link til tilfældet, så kigger jeg på det.

Det behøver jeg ikke. Du er blevet udstillet på den led

Og du ved det -

Fra : Niels_Bruun@yahoo.dk

Dato : 31-03-07 16:04

On 30 Mar., 18:52, "Notion" <n...@dont.give.me.a.mail.dk> wrote:
> <Niels_Br...@yahoo.dk> skrev i en meddelelsenews:1175273091.160849.199580@p15g2000hsd.googlegroups.com...

> Du er ustyrlig dobbeltmoralsk. Du har gjort præcis det samme -
>
> Hvor er jeg dobbeltmoralsk, spørger jeg ikke hvad @ indeholder?

Det er ikke dig, jeg skriver, er dobbeltmoralsk. Det er henvendt til
Lisbeth.
Jo. Du spørger til hvad @ indeholder. Og derved flytter du fokus.
Præcis som Lisbeth flytter fokus, fra en debat om muslimers holdning
til homoseksualitet, hvor hun er ved at komme på glatis. Igen, igen.

Så tricket er lykkedes. Du skriver om indholdet i @. Hvorefter Lisbeth
resten af debatten koncentrerer sig om dette. Også selvom hun selv
deler fritidsfornøjelsen. At gå efter manden og ikke bolden -
Og på den måde er Lisbeths ignorante holdning til emnet gledet i
baggrunden.

Smart
Men gennemskueligt.

Fra : Lisbeth

Dato : 30-03-07 17:20

On 30 Mar., 17:32, "Notion" <n...@dont.give.me.a.mail.dk> wrote:

> Jeg spørger jo direkte til @ om hvad han indeholder,

Ja

> men jeg påpeger jo tydeligt, at jeg spørger om hans indhold.

Ja.. og dermed går du efter manden - ikke efter hans meninger.

For mig er det nemlig såre enkelt: du kan diskutere meninger og
handlinger. Og du kan sparke til de meninger og handlinger,
vedkommende har demonstreret i debatten.

Men går du personens udseende, væremåde, formåen, evner, familie,
arbejdsindsats, religion, seksualitet, humor..... så går du efter
manden.

Hvordan skelner DU mellem at gå efter manden og bolden.

Fra : Notion

Dato : 30-03-07 17:31

[...]

Så er den ikke længer, ikke et enes sted i mine indlæg er jeg gået efter
manden.

Fra : Niels_Bruun@yahoo.dk

Dato : 30-03-07 17:45

Fra : Notion

Dato : 30-03-07 17:52

Fra : Lisbeth

Dato : 30-03-07 18:17

Fra : Lisbeth

Dato : 30-03-07 16:15

On 30 Mar., 16:55, "Notion" <n...@dont.give.me.a.mail.dk> wrote:

> Hvis en person ikke argumenterer for sine synspunkter, men bare udleder en
> mening, bliver jeg jo nød til at finde personens kommunikations niveau,

Bliver du ligefrem nødt til det?

Det er så din opfattelse. Men det er s¨å bare din forklaring på,
HVORFOR du går efter manden.

> den letteste måde er ,at spørge personen direkte. Hvor i mit spørgsmål nedgøre
> jeg personen, eller som du vil påpege ,at gå efter personen.

Jeg har ikke talt om at nedgøre!

> Jeg betragter det at_gå_efter_personen er at nedgøre eller til sværte en til,

Det er at gå efter personen på en negativ måde og med negative
hensigter.

> men jeg stillede et direkte spørgsmål, altså kunne han jo vælge at svare, i stedet
> for bare ,at fremkomme med meninger uden at ville argumenterer for dem,

Ja bestemt kan han selv bestemme, om han vil svare.

Mvh. lisbeth

Fra : Lisbeth

Dato : 30-03-07 16:19

Fra : Notion

Dato : 30-03-07 16:32

> [...]

Du taler om indholdet i mandens hoved og hans formåen. Dét er - uanset
din hensigt iøvrigt - at gå efter manden.

Nu er det dig som oversætte dig selv, som værende min hensigt: altså igen,
[[[Hmm er der lighed mellem at (@) og indholdet i dit hoved, så du spejler
dit formåen med dette @ tegn.]]] Jeg spørger jo direkte til @ om hvad han
indeholder, hvilken meninger om han står ved dem, at han så ikke forstod
mit spørgsmål og svarede uden tolkning er jo hans problem og ikke mit. >>>
du vil pådutte mig din ide, om en tolkning, men jeg påpeger jo tydeligt, at
jeg spørger om hans indhold.

Fra : BigBother

Dato : 29-03-07 13:06

"Lisbeth Jacobsen" <lisbeth_jacobsen_FJERN@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> skiftet fra den ene yderlighed til den anden - fra forargelse over, at
> muslimerne vist selv var noget bøssede til nu at handle om forargelse

Der er forskel på at fnise og at stikke med kniv.

--
Veritas odium parit

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 29-03-07 13:24

"BigBother" <uyuyffyg7yg@d8hf7e.com> skrev i en meddelelse

> Der er forskel på at fnise og at stikke med kniv.

Ja. Men nu taler jeg om såkaldt etniske danskere, der IKKE stikker med
kniv - men som fniser og forarges.

Fra : @

Dato : 29-03-07 13:38

On Thu, 29 Mar 2007 14:23:45 +0200, "Lisbeth Jacobsen"
> [...]

>"BigBother" <uyuyffyg7yg@d8hf7e.com> skrev i en meddelelse

>Ja. Men nu taler jeg om såkaldt etniske danskere, der IKKE stikker med

hvad har det at gøre med at koran-nazisterne i stedet for at lade
andre folk i fred enten smider sten efter dem eller myrder dem?

/Albert Camus/

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 29-03-07 13:54

> hvad har det at gøre med at koran-nazisterne i stedet for at lade
> andre folk i fred enten smider sten efter dem eller myrder dem?

Intet udover at vise, at intolerance trives uafhængig af religion og kultur.

Fra : @

Dato : 29-03-07 13:58

On Thu, 29 Mar 2007 14:53:55 +0200, "Lisbeth Jacobsen"
<lisbeth_jacobsen_FJERN@hotmail.com> wrote:

>"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

>Intet udover at vise, at intolerance trives uafhængig af religion og kultur.

og det viser sig jo så at tolerancen stortrives blandt vesteuropæiske
kulturkristne

i modsætning til koran-nazisterne som end ikke kender til begrebet
tolerance,

de eneste de kender til er ensretning undertrykkelse og stenkast

/Albert Camus/

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 29-03-07 14:03

> og det viser sig jo så at tolerancen stortrives blandt vesteuropæiske
> kulturkristne

"Vesteuropæiske kulturkristne" er ikke et hak bedre end andet intolerant
rakkerpak med andre religiøse rødder.

Religion ER intolerancens arne.

Fra : @

Dato : 29-03-07 14:52

On Thu, 29 Mar 2007 15:02:46 +0200, "Lisbeth Jacobsen"
<lisbeth_jacobsen_FJERN@hotmail.com> wrote:

>"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

>"Vesteuropæiske kulturkristne" er ikke et hak bedre end andet intolerant
>rakkerpak med andre religiøse rødder.

såh

---------
hvem var det der myrdede Theo van Gogh

hvem er det der opretholder dødstrusler mod Salman Rushdie, Aayan
Hirshi Ali og flere andre i en sådan grad at diverse
sikkerhedstjenester tager truslerne endog meget alvorligt

hvem kommer med dødstrusler mod avisredaktører tegnere og hvem der nu
ellers lige er i skudlinien

hvem er det der er skyld i at f.eks. fransk jøder er så forfulgte at
de i stort tal forlader Frankrig
------
svaret på alle ovenstående spørgsmål er at det lige nøjagtig er
muhamedanere der er de skyldige

du finder ikke noget tilsvarende hos kulturkristne i Europa
/Albert Camus/

Fra : BigBother

Dato : 29-03-07 13:57

> "BigBother" <uyuyffyg7yg@d8hf7e.com> skrev i en meddelelse

> Ja. Men nu taler jeg om såkaldt etniske danskere, der IKKE stikker med
> kniv - men som fniser og forarges.

Og dem sidestiller du med knivstikkende udanskere.

--
Veritas odium parit

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 29-03-07 14:08

> Og dem sidestiller du med knivstikkende udanskere.

Jeg havde ikke engang knivstikkere i tankerne. Dem har du bragt på bane.

Jeg gjorde derimod opmærksom på, at for en del år siden var det udbredt
blandt såkaldt etniske danskere at forarges over, at mange mænd vist er til
den forkerte
side i de muslimske lande - og at man i dag i præcis samme gruppe danskere
kan spore forargelse over, at muslimer ikke tolererer homoseksuelle.

Jeg sammenlignede kort sagt etniske danskere med etniske danskere - og ikke
med nogen anden gruppe.

Fra : Lisbeth

Dato : 29-03-07 19:03

On 29 Mar., 19:38, "@" <1[at]invalid.net> wrote:

> svaret på alle ovenstående spørgsmål er at det lige nøjagtig er
> muhamedanere der er de skyldige

Du kan finde utallige eksempler på overgreb, der er begået af
religiøse fanatikere. Der er der absolut intet nyt eller overraskende
i.

Fra : @

Dato : 29-03-07 21:04

On 29 Mar 2007 11:03:11 -0700, "Lisbeth"
<lisbeth_jacobsen@hotmail.com> wrote:

>Du kan finde utallige eksempler på overgreb, der er begået af
>religiøse fanatikere. Der er der absolut intet nyt eller overraskende
>i.

så find lige et eksempel på at en kristen fanatiker har dræbr en
filminstuktør, fordi fanatikkeren føler sin religion hånet

eller eksempler på at kristne fanatikere har afbrændt ambasader fordi
de følte deres religin hånet

eller kristen fanatikere i danmark der har udstedt så alvorlige
trusler mod tegnere eller politikere at myndighederne har taget det
alvorligt nok til at udstyre de truede med livvagter

/Albert Camus/

Fra : Niels_Bruun@yahoo.dk

Dato : 30-03-07 12:48

On 30 Mar., 07:30, "Lisbeth Jacobsen"
<lisbeth_jacobsen_FJ...@hotmail.com> wrote:

> @ har helt ret. Du går efter manden og ikke efter emnet. Og det er desværre
> en udbredt stil i denne gruppe

Du holder ikke ligefrem dig selv tilbage, vil jeg sige -

Fra : Bruno Christensen

Dato : 30-03-07 18:15

On 30 Mar 2007 04:47:32 -0700, Niels_Bruun@yahoo.dk wrote:

> Du holder ikke ligefrem dig selv tilbage, vil jeg sige -

Det er noget med at de færreste her kan acceptere en tackling.

Herinde er der en del der "filmer" fri- og straffespark.

Så vidt jeg husker har du selv forsøgt dig, men jeg gider ikke kigge
efter det

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : Lisbeth

Dato : 30-03-07 15:44

On 30 Mar., 15:32, "Notion" <n...@dont.give.me.a.mail.dk> wrote:

> Mig bekendt, er det den del vi bruger som tænkende redskab, hvis jeg skrev
> neuroudviklende egenskaber, ville det være bedre?

Du synes ikke overhovedet at fange pointen. Jeg forholder mig ikke
til, om det du skriver er godt eller skidt, positivt eller negativt -
men ene og alene til, at når du begynder at fokusere på debattøren
frem for emnet og vedkommendes meninger om samme, så går du efter
manden.

Mvh. Lisbeth

Fra : Notion

Dato : 30-03-07 15:56

> [...]

manden.
Hvis en person ikke argumenterer for sine synspunkter, men bare udleder en
mening, bliver jeg jo nød til at finde personens kommunikations niveau, den
letteste måde er ,at spørge personen direkte. Hvor i mit spørgsmål nedgøre
jeg personen, eller som du vil påpege ,at gå efter personen. Jeg betragter
det at_gå_efter_personen er at nedgøre eller til sværte en til, men jeg
stillede et direkte spørgsmål, altså kunne han jo vælge at svare, i stedet
for bare ,at fremkomme med meninger uden at ville argumenterer for dem, så
hvis du mener det er at gå efter manden, så er det din egen holdning, ikke
min, derfor vedbliver jeg at spørge efter, om han vil svare på mit
spørgsmål.

Fra : Notion

Dato : 30-03-07 16:08

> [...]

men ene og alene til, at når du begynder at fokusere på debattøren
frem for emnet og vedkommendes meninger om samme, så går du efter

Men du får da gerne en oversættelse, så forklar mig bagefter, hvor jeg går
efter personen.......

Notion skrev ......

[...]

--------------------- Oversat ------------------

Er det dine egne meninger, du her fremkommer med og vil du argumenter for
dem, eller skal det betragtes som "varm luft"
Altså hvor i denne besked, har jeg gået efter manden, personen kunne jo bare
fortælle, at han / hun ikke forstod mit spørgsmål.

Fra : Lisbeth

Dato : 30-03-07 15:46

On 30 Mar., 15:35, "Notion" <n...@dont.give.me.a.mail.dk> wrote:

> Jeg har jo præcist ikke diskuterede mandens hjerne, jeg spørger ham direkte
> hvor jeg skal placere ham.

Og går således efter manden.

Mvh. Lisbeth

Fra : Niels_Bruun@yahoo.dk

Dato : 31-03-07 15:56

On 30 Mar., 19:15, Bruno Christensen <n...@lpdommer.dk> wrote:

> Det er noget med at de færreste her kan acceptere en tackling.

Det er snarere noget med, at lave glidende tacklinger, mens man selv
hyler, når andre gør det samme.

> Herinde er der en del der "filmer" fri- og straffespark.

Der dømmes ikke hverken frispark eller straffespark på usenet. Så.
Hvad skriver du om -

> Så vidt jeg husker har du selv forsøgt dig, men jeg gider ikke kigge
> efter det

Har jeg forsøgt, at filme mig til et frispark ?

Nej, du. Men jeg laver gerne en glidende tackling, så du slår en
koldbøtte.

Venlig hilsen Niels Bruun.

Fra : BigBother

Dato : 29-03-07 13:05

"Hans Christian Vang" <....> wrote in message

> [...]
> hvis man forstår min mening... Mon ikke de bare har bevæget sig videre til

Det kan godt være, men netop Pan's klientel har de senere år været mål for
en del homofobiske korannazisters overfald, så det er nærliggende at det kan
være en del af forklaringen på, at folk vælger at gå andre steder hen, der
måske ikke er så kendte i den brede offentlighed.

--
Veritas odium parit

Fra : Jesper

Dato : 30-03-07 00:05

"Hans Christian Vang" <....> wrote:

> Er der ikke andre homosteder end Pan?

Ørstedsparken. At dømme efter avisreportager er legepladsen ved siden af
de offentlige toiletter særdeles populær blandt de homofile, der
efterlader sig brugte kondomer og afføring i børnenes legehuse!
--
Jesper

Fra : Bo Warming

Dato : 30-03-07 06:00

"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> wrote in message

> [...]
> de offentlige toiletter særdeles populær blandt de homofile, der
> efterlader sig brugte kondomer og afføring i børnenes legehuse!

Når jeg har overvåget egne børn benytte denne legeplads har jeg ikke
stødt på nævnte grimme efterladenskaber - eller kanyler.
Men rygter lever deres eget liv.
Stedet har en kommunal oplynsmand der hver morgen kan rydde op efter
nattens gerninger.
Uden at svine fingrene til kan han med en teske, et marmeladeglas og
en våd klud fjerne lort - som næppe noget barn er blevet syg af og
kondomer bider ikke mennesker og spytter aids-sæd ind i såret.

Renligheds-hysteri er værre problem end forurenere. En af nørrebros
seværdigheder er kirkegårdsmurens grafiti hvis dynamiske budskaber på
den gule Nørrebrogadeside er sjovere end den u-grafittiede rødmursten-
jagtvejside
Af 2,6 mio kr som kommunens Bondam-pampere påstår at have brugt på
oprydning efter Ungeren-rydning
http://messenger.adtech.de/r105/r.asp?G=1C41AG0G0G6DE5G351G4G0G
påstås 0,8 mio kr at være brugt på at gøre den i 30 år hyppigt
dekorerede mur kedelig!

Fra : @

Dato : 30-03-07 06:02

On Fri, 30 Mar 2007 07:00:13 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Uden at svine fingrene til kan han med en teske, et marmeladeglas

har du aktier i en fabrik der fremstiller marmeladeglas?

/Albert Camus/

Fra : Niels_Bruun@yahoo.dk

Dato : 29-03-07 12:14

On 29 Mar., 12:17, "Lisbeth Jacobsen"
> [...]
> der stod bag.
> Og politiet sov i timen.... de dukkede først op halvanden time efter første

Tror du virkelig problemerne er blevet mindre på 6 år ?

21. mar. 2007 - 09:48

"Mine forældre fandt min dagbog, da jeg var 15 år og læste om det
forhold, jeg havde til en kvinde dengang. Jeg var ung og
eksperimenterede, og det var meget ydmygende, at de havde læst alle de
intime detaljer, som man nu skriver i en dagbog. De kaldte mig ind i
stuen for at snakke om det. Men de bare græd og græd. De kunne ikke
forstå det. Jeg var nødt til bare at gå min vej. At rejse væk,"
fortæller Emsale.

Omtumlet liv

Indtil hun blev 18 år, levede Emsale Ramadani et omtumlet liv på
ungdomsinstitutioner. Ét var hun sikker på: Hun ville ikke flytte
tilbage til sine forældre, før de ville acceptere hende.

"Jeg havde nogle hårde teen-age år, jeg gav den gas og var ude i
stoffer og alt muligt. Men jeg fandt også hurtigt en erstatning for
familien. Nogle af de veninder, jeg fik dengang, er blevet min
familie.

"Jeg vil blive ved med at kæmpe. Der er mange andre homoseksuelle i
samme situation.

Emsale drømmer om at hjælpe og støtte andre homoseksuelle.
"Min drøm har altid været at blive den pædagog, som jeg aldrig selv
nåede at møde. Der er ikke ret mange steder at gå hen for unge,
etniske homoseksuelle, derfor vil jeg gerne starte noget nyt op. Jeg
vil være med til at gøre os mere synlige og hjælpe unge, som måske er
nødt til at bryde med deres familie for at få lov til at være den, de
er," siger Emsale, som for længst har affundet sig med sin
livssituation: "Jeg har altid været vandt til at kæmpe. Den første
kamp var mod min far. Da jeg blev 18 år, kunne jeg give ham hånden og
sige: 'tak for kampen'.

http://www.frederiksbergbladet.dk/?id=7636&dbid=165775&sted=noerrebro&no_cache=1

Venlig hilsen Niels Bruun.

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 29-03-07 12:55

> Tror du virkelig problemerne er blevet mindre på 6 år ?

Nejda. Hvad får dig til at tro at jeg tror det?

> http://www.frederiksbergbladet.dk/?id=7636&dbid=165775&sted=noerrebro&no_cache=1

Se her:
http://www.frederiksbergbladet.dk/index.php?id=7600

Fra : Niels_Bruun@yahoo.dk

Dato : 29-03-07 12:19

> [...]
> der stod bag.
> Og politiet sov i timen.... de dukkede først op halvanden time efter første

Individuelle rettigheder eksisterer næsten ikke i islam. Din
seksualitet er nærmest et offentligt anliggende, hvis du er muslim.
Hvis to voksne vælger at have sex sammen, kan alt fra pisk, stening
eller hængning blive konsekvensen, hvis det ikke er i overensstemmelse
med koranen anvisninger på, hvem der må hvad. Man skal myrdes slet og
ret, hvis reglerne er overtrådt.Islam opererer helt officielt med
begrebet illegal sex. Selvtægt er et andet punkt, der er en officiel
del af islam. Den nærmeste familie pålægges af koranen at straffe de
formastelige med rå vold og andre sanktioner.

Det går konsekvent ud over homoseksuelle, for homoseksualitet er
forbudt i islam. Folketingspolitiker Kamal Qureshi fra SF kan ikke
indse, at der skal gøres en særlig indsats for at forbedre situationen
for muslimerne.

Sikke en ignorant. Der er ingen selvtægt i hverken kristendommen eller
i jødedommen. Der er heller ingen pålæg om, at homoseksualitet skal
straffes af samfundet i øvrigt.

Var det måske kristne eller jøder, der stenede bøssernes i "Mermaid
Parade" med brosten i 2001?

Billede: Disse to teenage-drenge blev henrettet i Iran for
homoseksualitet. Der var ingen beviser og tilståelserne menes
fremtvunget under tortur.

SF foreslår, at seksualundervisningen i folkeskolen også indeholder
oplysning om de seksuelle minoriteter. Jamen herregud, det har den jo
allerede gjort i årtier.

I landsforeningen for Bøsser og Lesbiske, LBL har man kendskab til
muslimske homoseksuelle, som er blevet fysisk straffet af deres
familier. Også det, påpeger Kim Foss Lund, talsmand for LBL, kan
skræmme muslimske homoseksuelle fra at stå frem.
»Andre konsekvenser kan være at blive sendt på opdragelseslejre i
forældrenes hjemland, eller for de lesbiskes vedkommende at blive
tvunget til ægteskab med en mand, som familien forventer kan omvende
dem. Hvilket også hyppigt sker med vold,« siger Kim Foss Lund.

Der er lavet mange undersøgelser, der viser at den er gal. Bla. en
rapport fra 2005 foretaget af Caroline Osander for LBL med støtte fra
Københavns Kommune, der blotlægger de etniske homoseksuelles
kulturelle og religiøst betonede problemer.

»Etniske homoseksuelles vilkår er komplicerede. Står de frem,
risikerer de at skade deres familie. Det kan være andre
familiemedlemmers mulighed for ægteskab og familiens ære og omdømme.
Der er stor risiko for isolation og udstødelse,« lyder en af
rapportens konklusioner.

»Islam har i disse år en tendens til at stræbe baglæns og tænke
fundamentalistisk. Muslimske homoseksuelle lever derfor med et enormt
psykisk pres, fordi de er truet af dramatiske konsekvenser,« siger Kim
Foss Lund.

http://universalgeni.wordpress.com/2007/02/03/muslimer-uds%C3%A6tter-homoseksuelle-for-vold/

Venlig hilsen Niels Bruun.

Fra : Niels_Bruun@yahoo.dk

Dato : 29-03-07 13:05

On 29 Mar., 13:55, "Lisbeth Jacobsen"
<lisbeth_jacobsen_FJ...@hotmail.com> wrote:

> Nejda. Hvad får dig til at tro at jeg tror det?

Gaab -

> Se her:http://www.frederiksbergbladet.dk/index.php?id=7600

Måske er der nogen af os, som finder en sådan historie vigtig -
Specielt når ignoranter som du søger at minimere alvorlige problemer
for andre mennesker -

Venlig hilsen Niels Bruun.

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 29-03-07 13:20

> Nejda. Hvad får dig til at tro at jeg tror det?

> Gaab -

Nu er det for nemt og for billigt! Vil du tages seriøst, skal dine
kommentarer være det, ellers drop dine kommentarer.

Hvad får dig til at tro, jeg mener problemerne er blevet mindre?

> Måske er der nogen af os, som finder en sådan historie vigtig -

Ja bestemt! Og derfor er det fint at linke til historien.
At poste hele eller halvdelen af historien er imidlertid ikke tilladt.

> Specielt når ignoranter som du søger at minimere alvorlige problemer
> for andre mennesker -

Kan du ikke argumentere bedre for din sag er det for kedeligt at debattere
med dig.

Mvh.Lisbeth

Fra : Niels_Bruun@yahoo.dk

Dato : 29-03-07 13:31

On 29 Mar., 14:22, "Lisbeth Jacobsen"
> [...]
> homoseksuelle.
>
> Jeg har svært ved at forstå, at man kan legalisere tilsvining af eller

Herligt. Vi er enige helt og aldeles

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 29-03-07 13:35

Fra : Niels_Bruun@yahoo.dk

Dato : 29-03-07 13:33

On 29 Mar., 14:19, "Lisbeth Jacobsen"
> [...]
> At poste hele eller halvdelen af historien er imidlertid ikke tilladt.

> Kan du ikke argumentere bedre for din sag er det for kedeligt at debattere

Ok

Fra : Niels_Bruun@yahoo.dk

Dato : 29-03-07 13:48

On 29 Mar., 14:34, "Lisbeth Jacobsen"
<lisbeth_jacobsen_FJ...@hotmail.com> wrote:
> <Niels_Br...@yahoo.dk> skrev i en meddelelsenews:1175171452.028633.124760@o5g2000hsb.googlegroups.com...
> On 29 Mar., 14:22, "Lisbeth Jacobsen"

> Nå

Sure apperat -

Venlig hilsen Niels Bruun.

Fra : Niels_Bruun@yahoo.dk

Dato : 29-03-07 15:28

On 29 Mar., 14:19, "Lisbeth Jacobsen"
<lisbeth_jacobsen_FJ...@hotmail.com> wrote:

> Nu er det for nemt og for billigt! Vil du tages seriøst, skal dine
> kommentarer være det, ellers drop dine kommentarer.

Jeg vil gerne holde en seriøs tone. Men ikke nødvendigvis, hvis du
ikke gør.
Dit spørgsmål er overflødigt. Jeg har ikke skrevet, at jeg tror -
noget - som - helst.

Jeg spørger. Måske netop for at finde ud af hvad din holdning er. Og
ikke for at udtrykke en antagelse.

> Hvad får dig til at tro, jeg mener problemerne er blevet mindre?

Det har jeg intet udtrykt om - at jeg tror -

> Ja bestemt! Og derfor er det fint at linke til historien.
> At poste hele eller halvdelen af historien er imidlertid ikke tilladt.

Nu igen. Kampen over i fjendens lejr -

> Kan du ikke argumentere bedre for din sag er det for kedeligt at debattere
> med dig.

Jeg kan skrive det samme til dig. Derfor mit Gaaab !

Fra : Niels_Bruun@yahoo.dk

Dato : 29-03-07 15:38

On 29 Mar., 15:02, "Lisbeth Jacobsen"
<lisbeth_jacobsen_FJ...@hotmail.com> wrote:

> "Vesteuropæiske kulturkristne" er ikke et hak bedre end andet intolerant
> rakkerpak med andre religiøse rødder.
>
> Religion ER intolerancens arne.

Her er vi så igen enige. Men jeg vil sige. Nogen er mere rabiate og
mere aktivt begrænsende overfor deres medborgeres rettigheder end
andre.

Du kan fint nævne KKK, Det moralske Flertal i USA og alle mulige
Serbere. Og på den måde søge at flyttte fokus. Det forandrer ikke ved,
at lige her og nu. I Danmark har vi vores egne mere nærværende og
aktuelle problemer.

At diske op med hypoteser over, hvilke grupper af danskere, der i 1972
holdt dansesteder lukkede for homoseksuelle og støttede tanken, og at
de nok er de samme, som idag udtrykker bekymring over mange muslimers
fremfærd er helt galt afmarcheret. Jeg føler mig ikke skyldig
overhovedet. Jeg har gode kolleger, som er homoseksuelle. Og jeg er
flintrende ligeglad -

Jeg er tilgengæld ikke ligeglad med, at de ikke kan gå tur sammen på
Assistenskirkegården, uden risiko for at blive spyttet på, råbt efter
og det som er værre -

Fra : Tony

Dato : 29-03-07 21:14

<Niels_Bruun@yahoo.dk> skrev

Jeg er tilgengæld ikke ligeglad med, at de ikke kan gå tur sammen på
Assistenskirkegården, uden risiko for at blive spyttet på, råbt efter
og det som er værre -

De ska' fame heller ikke rende rundt og røvpule hinanden på en højhellig
kirkegård.

De ka' bare fise over i Ørstedsparken, når det absolut skal foregå udendørs.

Tony

Fra : Lisbeth

Dato : 29-03-07 16:39

On 29 Mar., 15:51, "@" <1[at]invalid.net> wrote:

> du finder ikke noget tilsvarende hos kulturkristne i Europa

Jeg synes begrebet "kulturkristen" er lige så absurd som begrebet
"kultur-muslim". Enten er man kristen/muslim/jøde whatever - eller
også er man ikke.

Jeg ser i øvrigt ikke på, om overgreb er identiske, mage til hinanden,
"tilsvarende" - men om der finder overgreb sted.

Om overgrebene foregår her eller der, hos dem eller os, er uden
betydning.

Hvem det går ud over er også ret betydningsløst.

Der er katolske præster, der begår seksuelle overgreb på børn....
Der er muslimske kvinder, der stenes for utroskab eller dræbes for at
gifte sig med den forkerte....
Der er masser af mænd (også blandt dem, du kalder kulturkristne), der
begår seksuelle overgreb mod deres børn....
Der er belgiske pædofile, der begår overgreb...
Der er nordatlantiske mænd, der tæver homoseksuelle...
Muslimer, kristne eller koptere, der omskærer piger....
Jøder, der omskærer mænd
Amerikanske soldater, der voldtager og myrder civile
Jehovas vidner eller sekten Guds børn, der på den ene eller anden måde
mishandler børn....
Muslimer, der er terrorister

Ethvert overgreb har sin egen historie og ethvert overgreb er
uacceptabelt.

Overgreb begået AF muslimer/kristne/homoseksuelle/børn... er
uacceptable.
Overgreb begået MOD muslimer/kristne/homoseksuelle/børn.... er
uacceptable.

Fortsæt selv listen....

Fra : @

Dato : 29-03-07 18:38

On 29 Mar 2007 08:38:35 -0700, "Lisbeth"
<lisbeth_jacobsen@hotmail.com> wrote:

>Jeg synes begrebet "kulturkristen"

ja det gør du helt sikkert og igen vil du gerne forsøge at mudre
billedet til

Fra : Notion

Dato : 29-03-07 19:43

> On 29 Mar 2007 08:38:35 -0700, "Lisbeth"
> <lisbeth_jacobsen@hotmail.com> wrote:
>

> hvem var det der myrdede Theo van Gogh

Hvem myrdede Anna Lindh

Hvem myrdede Palme

Skal vi kalde dem sindsforvirret, men der er jo kun en hvid mands sygdom,
efter din terminologi.

Hvem står i USA og truer unge piger med døden, hvis de foretagere en abort,
en handling som pigerne efter egen fri vilje er gået med til, men pga.
dødstrusler kan de ikke i frihedens navn foretage deres valg.

Fra : @

Dato : 29-03-07 21:26

On Thu, 29 Mar 2007 20:43:05 +0200, "Notion"
<no@dont.give.me.a.mail.dk> wrote:

>"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

>Hvem
>Hvem
>Skal vi kalde dem sindsforvirret,

for min skyld gerne, men rette betegnelse må nærmere være religiøs
sindssyge

og billedet er det samme overalt i verden hvor der er muhamedanere i
større tal er der problemer med vold mod alt og alle der ikke lige
deler muhamedanernes sindsformørkede voldelige "kultur"

/Albert Camus/

Fra : Notion

Dato : 29-03-07 21:40

> [...]

DU er ynkelig stakkels mand, hvorfor klipper du til noget jeg ikke skrevet.
Argumenter nu på det jeg skrev, ellers har jeg jo ret i, at at @ er
spejlbillede af hvad du indeholder, nemlig kun en masse misinformation. Da
jeg var barn blev det kaldt løgn.

Jeg kopier igen hvad jeg skrev så har du en chance for at argumenter mod
det.

Fra : Niels_Bruun@yahoo.dk

Dato : 30-03-07 12:50

On 29 Mar., 22:14, "Tony" <tonycarped...@invalid.dk> wrote:
> [...]
> og det som er værre -
>
> De ska' fame heller ikke rende rundt og røvpule hinanden på en højhellig

Det er der ikke tale om overhovedet. Det er tale om, at man ikke kan
holde hånd -

> De ka' bare fise over i Ørstedsparken, når det absolut skal foregå udendørs.

Ørstedsparken er forbeholdt singler -
Du må opdatere din viden, så den ikke alene indeholder fantasier og
fordomme -

Fra : Kim2000

Dato : 31-03-07 02:19

> [...]
> danskere, som i stigende grad kræver forbud, overvågning og kontrol med
> alt, fordi de er skræmte over udviklingen. Hvad skal det ikke ende med?

Når man læser de fleste indlæg i denne tråd sidder man og tænker at det er
tragisk, komisk og skræmmende hvor mange der kan nå frem til det er
indvandrenes skyld at et diskotek lukker. Åbenbart er det helt utænkeligt at
stedet er blevet udkonkurreret af Train (mener det er det sted min lesbiske
veninde kaldte det) og/eller at homoseksualitet er så almindeligt i dag at
der slet ikke er brug for specielle steder til den gruppe mennesker. Derfor
ændrer man naturligvis blot koncept, enhver virksomhed der står stille ender
med at dø eller må tage skridtet mod de nye tider. Det har ikke en dyt med
nogle tossers homofobi at gøre (og som jeg kan læse herinde, så er det langt
fra kun indvandre der er homofobe).
mvh
Kim