Og igen blander sig den overbetalte FN-fun~
Fra : Michael Laudahn eOpp~

Dato : 28-03-07 06:53

-----Ursprüngliche Nachricht-----

Von: "Michael Laudahn"

An: OHCHR

Cc: (regering, partier, medier)

Gesendet: Dienstag, 27. März 2007 20:33

Betreff:
Og igen blander sig den overbetalte FN-funtionær Doudou Diène i de
anliggender af en europæisk stat, for at...

....hjælpe hans multikulti-dagsorden på vej - til ulempe for staten og dens
borgere

Husk, herre: Vi ønsker ikke hovmesterering ved udemokratiske, internationale
foreninger. Hold fremover munden og forsvind helst til, hvor De kom fra.

Se i øvrigt indskydninger til Tagesanzeiger-artikelen, markeret således >>>
<<<:

http://www.tagesanzeiger.ch/dyn/news/schweiz/735148.html

'Racistiske tendenser'

FNs speciale rapportør Doudou Diène i januar hos minister Pascal Couchepin

Doudou Diène, FNs speciale rapportør mod racisme, konstaterer i en rapport,
at der er 'politiske partier [i Svejts] med racistiske platformer'.

Svejts' eller andre vestlige staters indenrigspolitiske situation vedkommer
ikke FN eller dens medarbejdere.

<<<

Foran FNs menneskeretsrådet beklager Diène en politisk instrumentalisering
af racismen'. Den speciale rapportør havde undersøgt forholdene i Svejts
mellem 9. og 13. januar 2006. Med anledning af diskussionen over hans
rapport kritiserede han, at lovgivning og politik ville behandle spørgsmål
om indvandring og asyl ensidigt under sikkerhedsaspekten.

Det er korrekt, det rækker ikke at betragte den af den autochtone befolkning
uønskede indvandring fra tredje verden og specielt mohammedaner-staterne kun
under sikkerhedsaspekten. Luxemborgerne siger: 'Vi vil forblive det vi er.'
Og dette gælder vist også for svejtserne og de andre vestlige landes
befolkninger. Med andre ord: Vi vil ikke blive forvandlet ved eksotisk,
kulturfremmede masseindvandring til et multikulturel kaos. Det vil heller
ikke FN tvinge os til, ligegyldigt hvor længe den går på vores nerver.

<<<

Den senegalesiske jurist konstaterer desuden i hans rapport, at der er
'politiske partier [i Svejts] med racistiske og fremmedfjendlige
platformer', som vil sætte deres program igennem. Desuden er der en 'dyb
kulturel modstand' overfor multikulturalisme, specielt overfor
ikke-europæiske udlændinge.

Se det lige sagde.

<<<

Diène anbefaler de svejtsiske myndigehder at vise 'en fælles politisk vilje'
til at bekæmpe racistiske tendenser i samfundet. Han plæderede desuden for
et nationalt aktionsprogram mod racisme og xenofobi.

Diène har ikke at anbefale noget som helst til de svejtsiske myndigheder,
men burde fortrinsvis bekymre sig om hans eget lands - Senegal? - problemer.
Denne opgave turde fuldstændigt beskæftige ham resten af sit liv.

<<<

I sit svar foran menneskeretsrådet siger den svejtsiske FN-amabassadør
Blaise Godet, at han ikke ville pynte på situationen. 'Racime er præsent i
Svejts, og myndigheder på alle niveauer er klare over det'.

Den svejtsiske FN-ambassadør har ikke at undskylde sig, men at forsvare
offensivt den af Svejts førte politik. Alternativt kunne han også helt
enkelt frabede sig FNs indblandinger.

<<<

Svejts kommer at undersøge Diènes anbefalinger og glæder sig på for at kunne
fortsætte dialogen med FN-eksperten, siger Godet. Regeringen betonede i en
meddeling, at man ikke kunne ekstrapolere enkelte tilfælder til en
almindelig dynamik af racisme og xenofobi i hele landet.

Se det lige sagde.

<<<

Godet henviser til, at den af den speciale rapportør citerede asyllov [med
dette menes et referendum om adskillige stramninger på området for nogen
måneder siden] blev vedtaget af souverænen [altså befolkingnen, til
erindring...] med stort flertal. Regeringen er overbevist om, at der ikke
skal ske diskrimineringer ved dens realisering. Svejts tager de af Diène
rejste spørgsmål og de af ham fremlagte forslag alvorligt, hedder det.
Landet vil således kontinuerligt intensivere indsatsen mod racisme og
diskriminering.

Man kan bare håbe, at det her handler udelukkende om diplomatisk blabla.
Selvfølgelig afgører befolkningen i dette spørsgmål, og folket har
besluttet. Regeringens opgave er at følge dette beslut og ikke at bøje sig
overfor FNs pressioner.

<<<

I hans rapport oplister Diène talrige anmeldelser af svejtsiske borgere over
racistiske begivenheder og myndighedernes passivitet. Ligesådan viser han
kritiske reaktioner på hans tidligere rapport, som blev offentliggjordt i
september.

Hvad forventer Diène andet end kritiske reaktioner fra den svejtsiske
befolkning? Det er helt klart, at svejtserne ikke er berede til at lade sig
offerere dette kosmopolitiske sludder. Og jo større FNs pression bliver,
desto større bliver den svejtsiske modpression. Er Diène ikke i stand til at
lære?

<<<

Her gør hans fremfor alt oprørende over meddelelser, som retter sig 'mod den
speciale rapportørs nationalitet'. Disse 'tydeliggører på det foruroligende
optræden af en fremmedfjendsk kultur, som på længre sigt vil skade anseelsen
af et land, der huser det europæiske FN-sæde'.

Det er en skændsel, at FN nutildags åbenbart domineres af afrikanere - altså
de mennesker, som hidtil har mindst opnået ved at udvikle deres kontinent.
Og vi skal modtage anvisninger fra sådan nogen mennesker?

Citat: I USA fortolkes akronymet UN af befolkningen hyppigt som 'useless
niggers'- altså 'unyttige negre' på dansk. Jeg citerer denne kendsgerning
for at man kan tage kendskab af den.

<<<

Diène kritiserer desuden 'ledemotivet af den udenlandske kriminel'. Dette er
blevet taget op igen og igen ved afstemninger, betonet i politiske taler og
forstærket af et antal medier. Derved bliver det i det kollektive sindelæg
desto mere afgørende, jo længre det pågår.

Den udenlandske kriminel gør sig selv til ledemotiv, pga hans
overrepræsentans. Doudou Diène har måske lært udenad med fremgang sin
justitskoran, men han er ikke engang i stand til at holde årsag og virkning
især.

Konklusion: Den enester vej for den tredje verden er, at udvikle sig selv, i
deres egne lande. At eksportere deres bestandigt tiltagende
befolkningsoverskud til de vestlige stater - Vesteuropa, Nordamerika,
Australien/Ny Zeeland - er den forkerte vej. Specielt ønsker vi ikke
mohammedanere hos os, som er fuldstændigt kulturfremmede. Desuden agter de
åbenbart at underkaste vores stater deres religion, i henhold til deres
siden 1400 år (!) førte 'hellige krig mod de vantro'. At de - skulle de
lyykkes med dette forehavende - ville få de samme forhold her, som de ikke
ønsker og som de er flygtet fra, har de åbenbart ikke begrebet. Måske ville
dette være et emne, som Doidou Diène ville beskæftige sig med?

Om mohammedanernes erobringsstrategi se også

http://www.wikiislam.com/wiki/Main_Page ,

specielt

http://www.wikiislam.com/wiki/History_of_Jihad .

Også i andre europæiske lande ser man ligeledes på tingene. Et særlig godt
eksempel er Den Danske Forening (DDF), se

http://dendanskeforening.dk/ .

Også her henviser jeg til en specielt interessant artikel om emnet, som DDF
publicerede for nylig med anledning af deres tyveårs-jubilæum, nemlig
appellen til endelig at begynde med de fremmedes deportation, for at stoppe
og dreje tilbage den farlige demografiske forandring:

http://dendanskeforening.dk/side53-cid-53-aid-1537-mid-1-params-1.html

--

Even if leftists and jews don't like to hear it: No third-world immigration
to the western world! Many danes think the same, see e g

http://www.dendanskeforening.dk/index.asp?id=27 .

Third-world immigration to the west was organised by the jewish orientals
(third-worlders themselves), in order to make them less visible in the
growing ethnic chaos. Proof: research done by prof Kevin B MacDonald, see

http://en.wikipedia.org/wiki/Kevin_B._MacDonald .

Don't surrender, keep on fighting !!!

Fra : Sigvald

Dato : 28-03-07 14:18

On 28 Mar, 07:53, "Michael Laudahn eOpposition"
<ch805...@yahoo.com.mx> wrote:

> [...]
>
> Doudou Diène, FNs speciale rapportør mod racisme, konstaterer i en rapport,
> at der er 'politiske partier [i Svejts] med racistiske platformer'.

Hvorfor kan ikke denne fordømte neger-psykopaten passe sine egne
saker? Hva er vitsen med å beklage seg over demokratiske partier i
Sveits når hans egen rasefrende og kamerat Mugabe er mye verre overfor
hvite i Zimbabwe? Alle som mener at svarte skal holde kjeft om forhold
i Europa så lenge alt er meget verre i deres eget Afrika bør stemme
FrP ved høstens valg!

Sigvald

Fra : @

Dato : 28-03-07 14:28

On 28 Mar 2007 06:17:50 -0700, "Sigvald" <sigvald4@yahoo.no> wrote:

>Hvorfor kan ikke denne fordømte neger-psykopaten passe sine egne
>saker?

fordi "egne" sager er alt for store til at han kan overskue dem, han
vil hellere tale om splinten i broderens øje i stedet for bjælken i
eget øje,

der er ellers nok at tage fat på:
http://www.jewishvirtuallibrary.org/jsource/anti-semitism/hrarabtoc.html

/Albert Camus/

Fra : Michael Laudahn eOpp~

Dato : 28-03-07 21:10

"@" <1[at]invalid.net> schrieb im Newsbeitrag

> fordi "egne" sager er alt for store til at han kan overskue dem, han
> vil hellere tale om splinten i broderens øje i stedet for bjælken i
> [...]

Er det ikke interessant at se, at pågældende åbenbart koncentrerer sig på DK
og CH. Det er altså de to hårde modstandslande her i vores verdensdel. Ja
men så lad os bare intensivere vores anti-kurs.

Desværre har jeg med en rimelig indsats ikke kunnet finde nogen opgaver om
hans religion. Men i følge

http://en.wikipedia.org/wiki/Senegal#Religion

er Senegal overvejende islamsk. Mon han laver 'jihad' via FN?!

Og så har jeg set, at han har den direkte adresse d.diene@unesco.org . Jeg
havde brugt en almindelig adresse i ohchr.org. Hvem gerne vil meddele ham
noget - værsgo'!

Fra : Michael Laudahn eOpp~

Dato : 28-03-07 21:31

PS

Jeg har lige set an interessant artikel om han og hans citirede aktiviter på

http://www.svp.ch/index.html?page_id=2155&l=2 .

SVP er det svejtsiske DF, kan man måske sige.

De siger heller ikke noget om hans religion, men citerer at han altid er
meget interesseret i at beklage sig over 'islamofobi'. Det kunne antyde, at
han tilhører Senegals flertalsreligion - altså har vi her faktisk 'jihad via
FN' (= taqiya).

Beder om forståelse, at jeg ikke kan oversætte denne artikel, det er for
meget. Måske vil en af jeres tyske sproggenier lave det, eller lave en kort
sammenfattelse af det vigtigste?

"Michael Laudahn eOpposition" <ch8050zh@yahoo.com.mx> schrieb im Newsbeitrag
newsmdnbHYE74KVpfbnZ2dnUVZ8sWhnZ2d@giganews.com...