Endnu en sejr til muhamedanerne
Fra : Ukendt

Dato : 27-03-07 16:19

Afviste asysansøgere får alligevel lov at blive. HVAD FANDEN SKER DER
MAND!?! De er AFVISTE. Hvor svært er det at fatte?

http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2007/03/27/114122.htm?nyheder

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Allan Riise

Dato : 27-03-07 16:40

Kim Frederiksen wrote:
> Afviste asysansøgere får alligevel lov at blive. HVAD FANDEN SKER DER
> MAND!?! De er AFVISTE. Hvor svært er det at fatte?
>
> http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2007/03/27/114122.htm?nyheder

Du har åbenbart svært ved at forstå at Danmark som var en af de nationer der
bragte Irak hen hvor landet er i dag, med vold over hele farveladen, selvf.
har et ekstra ansvar overfor de Irakere der er her i landet og ikke kan
komme hjem uden at de frygter for deres egen og deres familiers sikkerhed.

Men du har åbenbart ikke nærlæst artiklen, der står jo at man bl.a.
overvejer at det bliver med kontrakt således at Irakerne forpligter sig til
senere at tage hjem, når forholdene tillader det.

--
Allan Riise

Fra : Ukendt

Dato : 27-03-07 17:42

"Allan Riise" <ari06@pc.dk> wrote in message

> [...]
> selvf. har et ekstra ansvar overfor de Irakere der er her i landet og ikke
> kan komme hjem uden at de frygter for deres egen og deres familiers

og? vi har selv afvist dem.

> Men du har åbenbart ikke nærlæst artiklen, der står jo at man bl.a.
> overvejer at det bliver med kontrakt således at Irakerne forpligter sig
> til senere at tage hjem, når forholdene tillader det.

Det bliver da en kold dag i helvede før DET kommer til at ske.

/Kim

Fra : TS

Dato : 27-03-07 18:25

> [...]
> selvf. har et ekstra ansvar overfor de Irakere der er her i landet og ikke
> kan komme hjem uden at de frygter for deres egen og deres familiers

Du har åbenbart svært ved at forstå at Danmark allerede er en af de nationer
som har taget et ekstra ansvar ved at sende fredsbevarende styrker til Irak,
for at hjælpe disse irakere. Vi har selvfølgelig ikke noget særligt ansvar
over for de irakere som rejser flere tusind kilometer for at komme til
danmark.

> Men du har åbenbart ikke nærlæst artiklen, der står jo at man bl.a.
> overvejer at det bliver med kontrakt således at Irakerne forpligter sig
> til senere at tage hjem, når forholdene tillader det.

Lad os nu se hvor mange børn de har fået og hvor mange der får lov til at
blive til den tid. Det er mere sandsynligt at danmark er blevet 600
religiøse tosser på overførselsindkomst rigere.

Fra : Tony

Dato : 27-03-07 21:43

"Allan Riise" <ari06@pc.dk> skrev

> Men du har åbenbart ikke nærlæst artiklen, der står jo at man bl.a.
> overvejer at det bliver med kontrakt således at Irakerne forpligter sig
> til senere at tage hjem, når forholdene tillader det.

Den kontrakt vil de sgu da skide på, når den tid kommer.

De VIL IKKE hjem, det har de selv sagt fornylig, samt vist gennem årene.

At så regeringen pludselig ligger under for pres, er kun beklageligt.

Tony

Fra : @

Dato : 27-03-07 21:47

On Tue, 27 Mar 2007 22:42:32 +0200, "Tony" <tonycarpediem@invalid.dk>
wrote:

> [...]
>
>De VIL IKKE hjem, det har de selv sagt fornylig, samt vist gennem årene.
>
>At så regeringen pludselig ligger under for pres, er kun beklageligt.

der findes folk som er ret selvforherligende -
de sidder og pudser egen glorie i den tro at Danmark kan løse verdens
problemer ved at importere dem

/Albert Camus/

Fra : Martin

Dato : 27-03-07 17:32

On 27 Mar., 17:40, "Allan Riise" <a...@pc.dk> wrote:

> Du har åbenbart svært ved at forstå at Danmark som var en af de nationer der
> bragte Irak hen hvor landet er i dag,

Forbandet sludder!
DK gør hvad de kan for at hjælpe dem til at komme ind i
civilisationen, men deres psykopatiske ideologi, indført af
epileptikeren Muhammed, får dem til at tilbede dynamit og massemord.

Mvh
Martin

Fra : Ralph

Dato : 27-03-07 17:38

"Kim Frederiksen" <kim at the-coffeeshop.dk> skrev i en meddelelse
> Afviste asysansøgere får alligevel lov at blive. HVAD FANDEN SKER DER
> MAND!?! De er AFVISTE. Hvor svært er det at fatte?

Det er s'gu også de røde lejesvende inde i Dansk Folkeparti - dhimmier hele
bundet, hvad laver kvinder også i politik, nej, nej verden er af lave, hvad
bliver det næste? En sort amerikansk præsident - skyd hele bundet.

--
Ralph

Fra : JBH

Dato : 27-03-07 22:23

> [...]
> Afviste asysansøgere får alligevel lov at blive. HVAD FANDEN SKER DER
> MAND!?! De er AFVISTE. Hvor svært er det at fatte?

Man kan glæde sig over at de her nok ikke er en flok kriminelle slyngler som
dem sosserne gav asyl ifbm. kirkebesættelsen i 90'erne, (mener det var
Birthe Weiss som var minister) .... De såkaldte asylsøgere (statsløse
palestinænsere ) fra dengang står for en meget stor del af alt den
kriminalitet som begåes af indvandrere i danmark idag.

mvh
JBH

Fra : Tony

Dato : 27-03-07 22:30

"JBH" <Skodkontoen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Kim Frederiksen" <kim at the-coffeeshop.dk> skrev i en meddelelse

> Man kan glæde sig over at de her nok ikke er en flok kriminelle slyngler.

Så vent at se, når de bliver sluppet rigtig løs i samfundet.

Tony

Fra : Konrad

Dato : 11-04-07 20:49

Kim Frederiksen wrote:
> Afviste asysansøgere får alligevel lov at blive. HVAD FANDEN SKER DER
> MAND!?! De er AFVISTE. Hvor svært er det at fatte?

Danske soldater vender sindssyge tilbage fra det land, de udvises til.

Det er svært at fatte, at du ikke fatter, at det for en retsstat der
overholder FN's konventioner kan være vanskeligt at sende irakere tilbage
til den visse død.

Vi har allerede set én iraker - en dødssyg gamling som var på TV, og som
friviligt rejste hjem for 1½ måned siden - "de sender mig alligevel hjem" -
han har nu allerede været kidnappet og er blevet afkrævet løsepenge. Den
livsvigtige medicin og den familie der er et ukendt sted i Jordan får han
nok aldrig at se alligevel. Man kan jo ikke bare hoppe på bussen i Bagdad og
tage over Øresundsbroen til Jordan.

Fra : Martin

Dato : 12-04-07 16:52

On 11 Apr., 21:49, "Konrad" <davidkonradFJ...@gmail.com> wrote:

> Det er svært at fatte, at du ikke fatter, at det for en retsstat der
> overholder FN's konventioner kan være vanskeligt at sende irakere tilbage
> til den visse død.

Du bliver mere og mere skinger, og tilfældige case-studies kan ikke
bruges til noget.
Er risikoen for voldelig død større i Irag end i visse områder i
Sydafrika, Sudan, Nigeria, Colombia etc.
Næppe.
DK kan ikke tage flere muhammedanere ind. Vi har allerede taget ca
1000 gange så mange som der med rimelighed er plads til.
Lad os få dem repatrieret, og lad os så se til den tid...

Mvh
Martin

Fra : Konrad

Dato : 17-04-07 00:43

Martin wrote:

> [...]
> bruges til noget.
> Er risikoen for voldelig død større i Irag end i visse områder i
> Sydafrika, Sudan, Nigeria, Colombia etc.

Afrikanske lande. Jeg elsker Afrika, så nok om det. Det er ikke muslimske
lande.

> DK kan ikke tage flere muhammedanere ind. Vi har allerede taget ca
> 1000 gange så mange som der med rimelighed er plads til.
> Lad os få dem repatrieret, og lad os så se til den tid...

Du er ikke integreret ind i den danske velfærdsmodel.