Set fra min altan
Fra : Ukendt

Dato : 27-03-07 15:30

Jeg har lige kigget ud fra min altan og ned på den store legeplads. Mit øje
fangede to skidesøde småpiger på en 3-4 år, der rendte og spillede fodbold
med hinanden. Fælles for dem begge var at de var iført terroristernes
uniform nr.1: tørklædet. Hold kæft hvor er det synd. Det er ikke opdragelse,
det er indoktrinering.

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : /Peter

Dato : 27-03-07 17:15

"Kim Frederiksen" <kim at the-coffeeshop.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> iført terroristernes uniform nr.1: tørklædet. Hold kæft hvor er det
> synd. Det er ikke opdragelse, det er indoktrinering.

Fuck et lortested at bo, har du ikke tænkt på at flytte?

Fra : Ukendt

Dato : 27-03-07 17:39

"/Peter" <nospam@no.mail> wrote in message

> Fuck et lortested at bo, har du ikke tænkt på at flytte?

Jo, men det er snart ikke til at være for muhamedanere nogen steder ... og
desuden har jeg lige malet

/Kim

Fra : Bruno Christensen

Dato : 27-03-07 17:15

On Tue, 27 Mar 2007 16:29:38 +0200, Kim Frederiksen wrote:

> [...]
> uniform nr.1: tørklædet. Hold kæft hvor er det synd. Det er ikke opdragelse,

Flyt, eller lad være med at kigge efter små piger.

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : Ukendt

Dato : 27-03-07 17:41

"Bruno Christensen" <news@lpdommer.dk> wrote in message

> Flyt, eller lad være med at kigge efter små piger.

Ville det hjælpe på muhamedanernes voldtægt af vores land?

/Kim

Fra : Peter Heide

Dato : 28-03-07 03:22

> "Bruno Christensen" <news@lpdommer.dk> wrote in message

> Ville det hjælpe på muhamedanernes voldtægt af vores land?
>
> /Kim
Stadig, lad være med at kigge efter små piger. Hvor ved du fra de er søde ?
Det kan være de smider en bombe op på din nymalet altan imorgen.

Fra : N_B_DK

Dato : 28-03-07 06:45

In news:4609d128$0$90274$14726298@news.sunsite.dk,
Peter Heide <pheide@ofir.dk> typed:

> Stadig, lad være med at kigge efter små piger. Hvor ved du fra de er
> søde ? Det kan være de smider en bombe op på din nymalet altan
> imorgen.

Du har ret, de har da ihvertfald potentialet til at begå den slags
handlinger, det er jo set mange gange før.

--
MVH. N_B_DK
Hvis du også er utilfreds med dansk tale på discovery.

Fra : Notion

Dato : 29-03-07 11:57

> In news:4609d128$0$90274$14726298@news.sunsite.dk,
> Peter Heide <pheide@ofir.dk> typed:

> Du har ret, de har da ihvertfald potentialet til at begå den slags
> handlinger, det er jo set mange gange før.

Smid lige et link, bare et, et enkelt link ville være nok, altså hvor piger
med tørklæde i alder 3 - 4 år har smidt en bombe op på en altan. det er jo
det du påstår. så bliver jeg meget overrasket hvis det lykkes for dig.

Fra : Allan Riise

Dato : 29-03-07 12:01

Notion wrote:
> [...]
> piger med tørklæde i alder 3 - 4 år har smidt en bombe op på en
> altan. det er jo det du påstår. så bliver jeg meget overrasket hvis

Jeg ville endda nøjes med link på ikke etniske danskere, af et hvilket som
helst køn, der har smidt bomber her i landet, og så behøves det ikke engang
at være på en altan.

--
Allan Riise

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 29-03-07 14:19

http://www.dr.dk/Regioner/Bornholm/Nyheder/Andet/2006/07/10/063710.htm?rss=true®ional

http://www.schreiber-pedersen.dk/sider/bomber.html

http://www.brondby.com/article.asp?aid=40630&id=145

Fra : N_B_DK

Dato : 29-03-07 14:51

In news:460bbccb$0$4161$ba624c82@nntp02.dk.telia.net,
Lisbeth Jacobsen <lisbeth_jacobsen_FJERN@hotmail.com> typed:
> http://www.dr.dk/Regioner/Bornholm/Nyheder/Andet/2006/07/10/063710.htm?rss=true®ional
>
> http://www.schreiber-pedersen.dk/sider/bomber.html
>
> http://www.brondby.com/article.asp?aid=40630&id=145

Et forsøg på at være sjov eller ?

Fra : @

Dato : 29-03-07 14:56

On Thu, 29 Mar 2007 15:51:14 +0200, "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com>
wrote:

>In news:460bbccb$0$4161$ba624c82@nntp02.dk.telia.net,
>Lisbeth Jacobsen <lisbeth_jacobsen_FJERN@hotmail.com> typed:

>Et forsøg på at være sjov eller ?

igen et temmelig ynkeligt "forsøg" på at bortlede opmærksomheden fra
muhamedanernes voldelige tendenser

/Albert Camus/

Fra : Allan Riise

Dato : 29-03-07 15:25

@ wrote:

> igen et temmelig ynkeligt "forsøg" på at bortlede opmærksomheden fra
> muhamedanernes voldelige tendenser

Men hvor er bomberne henne, som jo er set før?

--
Allan Riise

Fra : Notion

Dato : 29-03-07 15:52

"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse
> On Thu, 29 Mar 2007 15:51:14 +0200, "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com>
> wrote:
> igen et temmelig ynkeligt "forsøg" på at bortlede opmærksomheden fra
> muhamedanernes voldelige tendenser

Så kom med et link til et "voldelige element" hvor en pige i alderen ca.
3 - 4 år og som holder en bombe og som er parat til at kaste den op på en
altan. Bagefter kan du så forklare mig hvad det er der bliver bortforklaret.

Fra : wilstrup

Dato : 28-03-07 22:08

Kim Frederiksen wrote:
> "Bruno Christensen" <news@lpdommer.dk> wrote in message

> Ville det hjælpe på muhamedanernes voldtægt af vores land?

Hvis din interesse for småpiger aftog eller hvad mener du?

Fra : N_B_DK

Dato : 28-03-07 22:35

In news:460ad91e$0$2109$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
wilstrup <nix@invalid.com> typed:

> Hvis din interesse for småpiger aftog eller hvad mener du?

Du har endnu engang ikke fattet ret meget.

Fra : Tony

Dato : 28-03-07 23:14

> In news:460ad91e$0$2109$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
> wilstrup <nix@invalid.com> typed:

> Du har endnu engang ikke fattet ret meget.

Jeg er lige ved at tro, det eneste Arne har fattet, er at hvis man
interesserer sig for småpiger, så skal man bare blive skolelærer.

Tony
Tony

Fra : N_B_DK

Dato : 29-03-07 05:51

In news:460ae8b6$0$90274$14726298@news.sunsite.dk,
Tony <tonycarpediem@invalid.dk> typed:
> Jeg er lige ved at tro, det eneste Arne har fattet, er at hvis man
> interesserer sig for småpiger, så skal man bare blive skolelærer.

Det må være det han mener ja.

Fra : wilstrup

Dato : 29-03-07 21:03

"Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg er lige ved at tro, det eneste Arne har fattet, er at hvis man
> interesserer sig for småpiger, så skal man bare blive skolelærer.

Så er det da synd for dig at du ikke er blevet skolelærer - men heldigt for
børnene.>

Fra : N_B_DK

Dato : 29-03-07 21:09

In news:460c1b77$0$2100$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
wilstrup <nix@invalid.com> typed:

> Så er det da synd for dig at du ikke er blevet skolelærer - men
> heldigt for børnene.>

Du er sq næsten ligeså farlig som en børnelokker.